וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורת "רומיאו ויוליה" נדחתה

שני גורקביץ'

4.1.2011 / 10:06

בעקבות הפציעה ברגלו של השחקן דן שפירא, הצגת הבכורה שתוכננה להערב לא תתקיים וישנו ספק גם לגבי ההצגות הבאות

נדחתה הצגת הבכורה של המחזה "רומיאו ויוליה" בתיאטרון הקאמרי, שתוכננה לעלות הערב (שלישי).. זאת ,לאחר שהשחקן דן שפירא, המגלם את התפקיד הראשי בהצגה, נפל אמש במהלך החזרה הגנרלית ונפגע ברגלו.

שפירא נפגע אמש בהצגה הגנרלית של המחזה, לאחר שמעד אמש במהלך המערכה הראשונה. שפירא ניסה להמשיך כרגיל, אולם תוך זמן קצר התברר כי אינו מסוגל. לפיכך, פוזר הקהל והשחקן הובהל לבדיקות בבית החולים איכילוב הסמוך. בדיקת סי.טי שעבר קבעה כי שפירא שבר את רגלו, וזו קובעה בגבס – כך נמסר לוואלה! תרבות בשיחה עם אנשי התיאטרון.

למרות הפציעה, אנשי הקאמרי סיפרו כי שפירא יגיע מחר לתיאטרון, כדי לנסות ולהעלות את המחזה בכל זאת. עם זאת, בתיאטרון חוששים כי הדבר לא יהיה אפשרי בשל אופייה של הבמה. "רומיאו ויוליה" של הקאמרי מבוצעת באולם מספר 3, שבו אין במה "קלאסית", אלא הסצנות מתבצעות באמצע הקהל, ועל ארבע במות קטנות מסביבו, תוך שימוש בסולמות ומדרגות, מה שכמובן יקשה על שפירא לתפקד כרגיל.

הדחייה האפשרית היא תקלה לא נעימה עבור הקאמרי: בתיאטרון עמלו רבות על הגרסה החדשה למחזה, בבימויו של נועם שמואל. מדובר בהפקה חדשנית שמשלבת אמצעים מיוחדים כמו הקרנת וידיאו על מסכים וכן אוזניות בהן יוכל הקהל "לצותת" לשיחות של דמויות במחזה. לצד שפירא מככבים בהפקה נלי תגר, שרה פון שוורצה, אריה מוסקונה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully