וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים לדילדו: על התוכנית "עמנואל" עם עמנואל הורי

עינב שיף ולילך וולך

31.1.2011 / 5:43

היא חושבת ש"עמנואל", תוכנית הסקס של ערוץ אגו, מעוררת געגועים לרות ווסטהיימר; הוא חושב שמדובר בפרס לנערים שפרצו את החסימה בממיר. לילך וולך ועינב שיף מתנזרים

הצד שלה/לילך וולך

סקס הוא נושא שאי אפשר ליפול בו, כמו כסף ומוות ובישראל - גם שואה. בעצם כדאי לסייג – נושא מעניין הוא חלק מהדרך, אבל הטיפול בו יכול לרצוח כל תשוקה או עניין. "עמנואל", תוכנית הסקס החדשה של ערוץ אגו ששודרה אמש (חצות, בין ראשון לשני) לראשונה, לכאורה מכילה כל מה שצריך בשביל לשמח את צופי הגרסה המדובבת של "בלייזר": עמנואל הורי – אישה שנראית כמו ההגדרה של "סקס מהלך"; אייטמים על אוננות נשית; ובחורה מפוקסלת עם קול גברי משהו שמענגת את עצמה מול המצלמה. הללויה, היה שווה לשרוף את כל החזיות.

בפועל, ייתכן שאין דבר מפיל זיקפות ומייבש מיצים יותר מ"עמנואל". הסט העאלק-אותנטי שמשמעותו "נכנסתם למרחב הפרטי שלי, היי תראו יש פה אפילו מטבח ומקרר, האין זה סקסי?" מרגיש כמו טייק קומי על סרטי פורנו גרועים. עמנואל הורי, היפהפיה לכל הדעות, מגעגעת כשהיא אומרת משהו "גס", ונשמעת כמו דייזי-דאק על סטרואידים. הצווחות שהולכות באולפן יגרמו לכם להנמיך את הווליום ולא בגלל התשוקה המתפרצת שתבהיל את השכנים, סתם כי המשוחחים ובעיקר משוחחות נשמעות כמו עדר מילואימניקים חסרי מודעות עצמית. התוצאה הכללית? תוכניות קארין מגריזו פינת "יומני הנעל האדומה" ותשכחו מדיוויד דוכובני.

שורה תחתונה? לא סקסי, לא מפתה, לא גורם לאצבעות ללכת במקומך. געגועים לרות וסטהיימר.

הצד שלו/ עינב שיף

כשעל מכשירי הטלוויזיה בישראל הונחו הממירים הדיגיטליים, לעולם התרבות הישראלי נכנס מושג ה"קוד אישי לצפייה", שמשמעותו היא "ילד, יש פה מבוגרים שמעוניינים להעביר את הערב מול מישהי שנראית קצת יותר טוב מחנה לסלאו". מאז, מאוויי נפשו של כל נער מתבגר (בן 12, הכוונה) היתה שאמא ואבא לא שמו לב, והקוד נשאר 1111 או אולי 1234 ואולי משהו מתוחכם יותר, כמו 1357.

"עמנואל", ביזוי לא ייאמן של מותג הפורנו הרך המפורסם שעלתה בערוץ אגו, היא תוכנית שנועדה לטפוח על השכם של אותם ילדים שגברו על תשוקת הצנזורה של הוריהם והגיעו מלאים בטישיו אל הארץ המובטחת. הרי דיון חדשני ומקורי בסקס לא תמצאו כאן ולמרבה הצער הגברי – גם לא נשים סקסיות במיוחד: הורי אמנם יפה ונחשקת, אבל בעולם של בר רפאלי וסקרלט ג'והנסון, הנער העברי מבקש לעצמו מעט יותר מזו שהסוכן שלה הצליח לשכנע אותה שזה נכון. סתם לדוגמה, אפילו דניאלה וירצר ב"מה שתגידי" היתה אופציה ראויה יותר. למעשה, אם היו מצליחים להשיג את סילביה קריסטל, עמנואל המקורית, דיינו.

אך מכיוון שקריסטל, או כל מהממת ישראלית אחרת שמכבדת את עצמה לא זכו לתענוג, נותרנו עם הורי הלכאורה משוחררת ושיח ה"על בנים ועל בנות" של התוכנית, מלווה בהתלהבות של צופי כדורגל ("היתה גמירה? היתה גמירה?" דוחקת הורי באישה שמדגימה אוננות בלייב ברשת) וסקס אפיל שעושה כבוד ל"בין הסדינים" המיתולוגית. אבל האמת, שזה לא נורא כל כך – ההישג אחרי הכל הוא פריצת אותו קוד מיוחל וממילא, רוב הגברים התרגלו להשלים את הפרטים הלוהטים מהדמיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully