וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2012: yes פלאנט מול סינמה סיטי בראשל"צ

שני גורקביץ'

31.1.2011 / 15:30

היום נחשפו יסודותיו של קומפלקס הקולנוע החדש שבונה בעיר חברת תיאטראות ישראל. "יס פלאנט ראשון לציון" יכיל 24 אולמות קולנוע ואולם IMAX. ראש העיריה בטוח: "יש מקום"

בטקס חשיפת היסודות לקומפלקס yes פלאנט שנערך היום (שני) בראשון לציון, נראה כי מלחמת הקולנועים בעיר מתחממת. המבנה החדש שיאכלס 24 אולמות קולנוע, ואולם IMAX צפוי להיפתח בעוד כ-15 חודשים צמוד לסופרלנד, למתחם האגמים וכמובן לקומפלקס הסינמה סיטי בעיר, שזוכה להצלחה גדולה מאז נפתח.

ראש העיריה דב צור אמר כי המהלך הינו צעד נוסף ב"הפיכתה של ראשון לציון למרכז החדש של ישראל". גם תושב העיר הוותיק, חבר הכנסת בנימין (פואד) בן אליעזר, דיבר על תמיכתו בפרויקט למען קידום התרבות בראשון לציון, שתהפוך לדידו ל"עיר השנייה אחרי תל אביב שהיא ללא הפסקה".

במסיבת העיתונאים שנערכה לרגל האירוע סיפר צור כי תחילתו של הפרויקט התעכבה עד שיזמיו, אנשי חברת תיאטראות ישראל, שכנעו אותו כי ערכו בדיקה ואכן יש מקום להשקיע בהקמת מבנה קולנוע גדול נוסף, סמוך ל"סינמה סיטי". לדברי מנכ"ל תיאטראות ישראל, מוקי גרידינגר, ההשקעה הצפויה בפרויקט היא כ-200 מיליון שקלים.

ראש העיריה סיפר על הפיתוח העתידי של האזור והדגיש את המספר הרב של מקומות התעסוקה שצפויים להתווסף לאזור. צור סבור, כי הקולנוע החדש ימלא תפקיד גם בהגדלת כמות המשרות הפנויות באזור, אולם מדבריו של גרידינגר עולה כי רק כ-250 איש יועסקו ב-yes פלאנט החדש.

בחברת תיאטראות ישראל סיפרו כי בית הקולנוע החדש ייבדל מזה של סינמה סיטי בנגישות, במקומות החניה הרבים ובעובדה שהוא יעמוד בזכות עצמו ולא יהיה חלק מקניון. הקומפלקס, שיכיל כ-3,500 מושבים בכל האולמות, מרכז אירועים ומרכז מסעדות ובתי קפה, צפוי להיפתח במהלך 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully