וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

3.2.2011 / 7:30

כריסטינה אגילרה מנסה לכבוש את העיר הגדולה במיוזיקל נוצץ, רומן דוריס עושה הכל כדי לברוח ממנה בדרמה מוערכת, ושניהם נפגשים מהשבוע על המסך הגדול

בורלסק

כריסטינה אגילרה מגיעה לראשונה למסך הגדול במיוזיקל שכולל גם קאמבק של שר לאחר הפוגה של כעשר שנים. כרגיל בז'אנר, אגילרה מגלמת צעירה מעיר קטנה בשם אלי, שחולמת לרקוד ולשיר כל הדרך לצמרת. הצעד הראשון במסלול לתהילה הוא מועדון לילה בלוס אנג'לס, שאלי שואפת להופיע על במותיו.

מן הביקורות: סרטים מסוג זה לא נוטים לזכות בחיבת המבקרים, וגם "בורלסק" לא נמלט מציפורניהם. חלק מכלי התקשורת אפילו לא טרחו להתייחס אל המיוזיקל כמוצר קולנועי: כך, למשל, וול סטריט ג'ורנל השווה אותו למתקן שעשועים וניו יורק אובזרבר הקביל אותו לביג מק. גם המבקרים שבחנו את הסרט בעיניים קולנועיות לא התרשמו, ואתר סלון כתב שהוא אפילו לא מספיק גרוע כדי להיות מהנה. לעומת זאת, מיק לה-סל מסן פרנסיסקו כרוניקל, הידוע בתעוזתו, הגדיר את "בורלסק" כחגיגה נהדרת ומבדרת.

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס – 37. מטא קריטיק – 48.

בימוי: סטיב אנטין. שחקנים: כריסטינה אגילרה, שר, סטנלי טוצ'י (119 דקות).

התמונה הכוללת

בדומה לקולנוענים צרפתים רבים לפניו, ובראשם קלוד שברול, גם אריק לרטיגו פנה לקבל השראה מ ספר דובר אנגלית - "התמונה הכוללת" של דאגלס קנדי במקרה זה. לרטיגו לקח את הסיפור הבסיסי והעביר אותו לצרפת, כך שהפעם הגיבור הוא יאפי בשם פול (רומן דוריס), המחליט יום אחד לעזוב את עבודתו, את נכסיו הרבים ואת משפחתו. הוא בורח לבלקן ומתחיל לטפח קריירה כצלם, אבל האם עברו יניח לו?

מן הביקורות: הסרט הופץ עד כה רק בצרפת ובשכנתה בלגיה, והתקבל בהן היטב. לה פריזיאן כתב שהוא מפואר מבחוץ ומבפנים, פרמייר כתב שהוא ניחן בתבונה רגשית, ליברסיון שיבח את תצוגות המשחק ולה מונד הילל את הצורה שבה הוא מעורר הזדהות עם הגיבור.

בימוי: אריק לרטיגו. שחקנים: רומן דוריס, קתרין דנב, נילס ארסטרופ (114 דקות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully