וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילה פרבר וחוה אלברשטיין - "בכל זאת יש בה משהו"

2.2.2011 / 7:30

שילה פרבר הגשימה חלום ואירחה את הזמרת הנערצת עליה לביצוע "ובכל זאת יש בה משהו". "היא כל מה שציפיתי ומעבר", מספרת פרבר, שגם מרגיעה: "הרוקנרול נמצא בתוכי"

יח"צ - חד פעמי

שילה פרבר כבר הביעה את הערצתה לאריק איינשטיין בשיר מתוך אלבומה הקודם, אבל עם זמרת ישראלית נערצת אחרת היא הצליחה גם להגשים חלום: פרבר גייסה את חוה אלברשטיין לביצוע של "בכל זאת יש בה משהו", השיר שסוגר את אלבום שירי נתן אלתרמן שמוציאה פרבר בימים אלו, בו היא מלווה בצ'לנית מאיה בלזיצמן.

שילה פרבר. שלו מן,
ועכשיו - אלתרמן. שילה פרבר עם מאיה בלזיצמן/שלו מן

"זה הכי לא יאומן מבחינתי", אומרת פרבר בשיחה עם וואלה! תרבות. "חשבתי שברור שהיא לא תסכים, כי מה פתאום שהיא תעשה דבר כזה ולפני שהספקתי למצמץ הגיע היום וזה היה יום מדהים. החיבור איתה היה טבעי, כיפי ומצחיק וכל מה שאפשר לצפות שחוה אלברשטיין תהיה – היא היתה מעבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

נלחצת?

"הפחיד אותי שהיא תבוא ושאני אהיה משותקת בגלל שאני מעריצה, אבל היא משרה אווירה כל כך חמה והיא סופר אינטליגנטית. כנראה אנשים לא נהיים סתם כל כך גדולים. פותחים את המיקרופון - והיא ישר חוה אלברשטיין".

היא הכירה חומרים שלך?

"זה בלתי נתפס להגיד את זה, אבל כן".

חוה אלברשטיין במופע בנות חוה. עירא זליכה
כל מה שציפתה ומעבר. חוה אלברשטיין/עירא זליכה

פרבר התגלגלה לאלבום מהופעה שערכה במסגרת סדרת ההופעות "שירה פלוס" שערך פרופסור נסים קלדרון בלבונטין 7 בתל אביב. "הוא שאל אותי איזה משורר אני הכי אוהבת וברור לי שזה אלתרמן", היא מספרת.

יש לאלתרמן כל מיני צדדים – שירי אהבה, שירי ערש וגם שירים לאומיים. למה את יותר מתחברת?

"בוא נגיד שאני יותר מתחברת לשירי האהבה, כי אני בעצמי מתחברת יותר לשירי אהבה ואני לפעמים חושבת מה הטעם לכתוב שירים שהם לא שירי אהבה".

עד כה, כתבת את המילים והלחנים לשירייך בעצמך, ואילו כאן את מבצעת מילים של אלתרמן ואת הלחנים המקוריים לשירים. את מרגישה הבדל?

"יש בביצוע של מילים ולחנים של אחרים משהו שגורם לי להרגיש חשופה יותר, כי אני לא יכולה להתחבא ולומר 'אני כתבתי אז זה, טוב'. מצאתי את עצמי עמוק בתוך השפה ואלו שירים שאני אוהבת והכל היה די טבעי".

הקו המוזיקלי של האלבום ממשיך את הקו של האלבום האחרון ומתרחק מהרוק’נרול של אלבום הבכורה. את לא מתגעגעת לפעמים?

"אני חושבת שהתבגרתי מאז, אבל האמת היא שאני גם עובדת במקביל על אלבום שלי ויש בו דברים מאד רוקיסטיים, אפילו יותר מהאלבום הראשון. נראה לי שהרוקנרול כבר בנשמה שלי ואני לא צריכה להוכיח את זה. הלכלוך לא הלך לשומקום".

פרבר תופיע עם שירי האלבום החדש ב-5 בפברואר בקפה הקאמרי בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully