וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וודי אלן יפתח את פסטיבל קאן

שני גורקביץ'

2.2.2011 / 17:33

"חצות בפריז", סרטו החדש של אלן בכיכובם של אואן ווילסון מריון קוטיאר ורעייתו של נשיא צרפת, קרלה ברוני יפתח את אירוע הקולנוע החשוב בעולם ב-11 במאי

סרטו החדש של וודי אלן, "חצות בפריז", יפתח ב-11 במאי את פסטיבל הסרטים שייערך בקאן שברביירה הצרפתית. בסרט מככבים אואן ווילסון, רייצ'ל מקאדאמס ומריון קוטיאר כמו גם אדריאן ברודי, קת'י בייטס, גד אלימלך והאישה הראשונה של צרפת, קרלה ברוני.

"'חצות בפריז' הוא מכתב אהבה יפיפה לפריז", הכריז מנהל הפסטיבל, תיירי פרמו בהודעת הפסטיבל. אלן, שידוע באהבתו לעיר הולדתו ניו יורק, החל בשנים האחרונות לצלם את סרטיו בערים הגדולות באירופה: בין השאר, "נקודת מפגש" (לונדון), 'ויקי כריסטינה ברצלונה' (ברצלונה) ועתה בפריז. "זה סרט שבו וודי אלן בוחן בצורה מעמיקה יותר את הנושאים שעלו בסרטיו האחרונים: מערכת היחסים שלנו עם ההיסטוריה, האמנות, העונג והחיים. סרטו ה-41 חוזר וחושף את ההשראה שלו", הוסיף.

2011 תהיה השנה ה-64 בה נערך הפסטיבל ובאופן מיוחד, החליטו הגורמים המעורבים בהפקת הסרט ופסטיבל הסרטים, לערוך את הקרנת הבכורה של "חצות בפריז" באותה העת בכל רחבי צרפת. כתוצאה מכך, יוכלו צופים ב-400 בתי קולנוע לראות את הסרט, במקביל להקרנתו בערב הפתיחה. ב-15 באפריל יוכרז הליין אפ של הפסטיבל ובו צפויים לככב השנה מספר שמות ישראליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully