וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק קלפטר אושפז במחלקת טיפול נמרץ

עינב שיף

7.2.2011 / 15:44

המוזיקאי, הסובל ממחלת ריאות בשנים האחרונות, חווה התקף של קוצר נשימה ואושפז בהרדמה בבית החולים איכילוב בתל אביב. אשתו לשעבר: "הרופאים אופטימיים"

יצחק קלפטר אושפז היום (שני) בבית החולים איכילוב בתל אביב. קלפטר חווה התקף קוצר נשימה, כנראה בעקבות מחלת הריאות COPD עמה הוא מתמודד בשנים האחרונות, לאחר שנים של עישון כבד. אשתו לשעבר, המוזיקאית ורד קלפטר, סיפרה כי הוא נמצא בהרדמה מבוקרת שערכו לו הרופאים כדי שיוכל לישון לאחר שהתקף קוצר הנשימה לא איפשר לו. "זו מחלה נוראית", אמרה קלפטר לוואלה! תרבות. "אבל הרופאים אופטימיים. כרגע לא נשקפת לו סכנה".

קלפטר בן ה-61 סובל ממצב בריאותי לא טוב כבר מספר שנים. לפני עשור הוא נזקק לניתוח דחוף להסרת גידול מראשו ולצורך גיוס כספים למען הניתוח, נערכה הופעת איחוד של כוורת, בה קלפטר היה חבר.

קלפטר (המכונה "צ'ר'ציל") הוא אחד המוזיקאים החשובים בתולדות הרוק הישראלי, שהיה חבר בלהקות הצ'רצ'ילים, אחרית הימים, צליל מכוון וכוורת, ששינו את המוזיקה כאן. הוא נודע בנגינת הגיטרה הייחודית שלו וניגן לצד מוזיקאים רבים, ביניהם אריק איינשטיין, ואף פיתח קריירת סולו ענפה ומלאת להיטים כמו "דמיון חופשי", "האהבה שלי היא לא האהבה שלו" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully