וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי שבן יחגוג את יום האישה עם קורין אלאל ואפרת גוש

שני גורקביץ'

17.2.2011 / 8:30

היוצר יארח את אלאל, גוש ומארינה מקסימיליאן בלומין במסגרת המופע השנתי של אוניברסיטת ת"א לציון היום החגיגי: "הרעיון הוא לחגוג את הכוח והיופי הנשיים", הוא אומר

שלומי שבן יארח את קורין אלאל, מארינה מקסימיליאן בלומין ואפרת גוש במופע מיוחד לרגל יום האישה הבינלאומי שיערך ב-8 במרץ באוניברסיטת תל אביב, בהפקת חברת נכס וכן חברת המון ווליום. הארבעה יבצעו עיבודים חדשים לשיריו של שבן וכן ללהיטיהן של אלאל, מקסימיליאן בלומין וגוש.

בכל שנה יוזמת אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה מופע מיוחד לרגל יום האשה, וברבים מהמופעים של השנים האחרונות השתתף שבן, כפרפורמר וכמפיק מוזיקלי של הערב. בין היתר הופיעו בשנים הקודמות: נינט טייב, זהבה בן, דנה ברגר, סיון שביט, קרולינה, ערן צור, רמי פורטיס, מאור כהן, עברי לידר, אריק ברמן, חמי רודנר, ברי סחרוף, אסף אמדורסקי ורונה קינן.

"הרעיון הוא לחגוג את הכוח והיופי הנשיים, ועל הדרך לשמוע קצת מוזיקה טובה", אמר שבן. "בחרתי בשלוש הזמרות הנפלאות האלה, גם כי אני אוהב, מעריץ ומעריך כל אחת מהן, וגם כי אני חושב שכל אחת מהן מביאה צבע מאוד אחר וברור של מוזיקליות ופרפומנס. השילוב בין קורין, מארינה ואפרת נראה לי כמו חגיגה צבעונית ומסקרנת במיוחד. ההופעה תהיה הופעה שלי והפסנתר, וכל אחת מהזמרות תצטרף אליי לביצועים מיוחדים לשיריה ולשירים שלי. אני מאוד מחכה להופעה הזאת. נראה לי שמארינה אפרת וקורין הן שילוב מושלם של קאברט שאנסון ותיאטרליות, שלושה מרכיבים שמרגשים אותי במיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully