וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלבום של אורפנד לנד - להורדה חינם במדינות ערב

שני גורקביץ'

20.2.2011 / 0:10

להקת המטאל הישראלית החליטה להעניק את הצ'ופר כאות תמיכה בהפגנות שסוחפות את המזה"ת. "אנו מחשיבים את מעריצינו הערבים כמטאליסטים האמיצים ביותר בעולם"

אחרי שהופיעו על שער מגזין המטאל האירני, ממשיכים חברי להקת המטאל אורפנד לנד להביע את אהדתם למעריציהם מהעולם הערבי. בהודעה שפורסמה באתר המטאל הגדול Metal Army, נכתב כי הלהקה מאפשרת הורדה חינם של אלבומה האחרון, "The Never Ending Way of ORWarriOR",
עבור מעריציה המתגוררים במדינות ערביות ולא יכולים לרכוש אותו בשל מגבלות פוליטיות. כדי לבצע את המהלך פתחו חברי הלהקה אתר מיוחד שמאפשר הורדה חינמית רק ב-11 מדינות ערבית, ביניהן מצרים, לבנון, סוריה, בחריין, ערב הסעודית ועוד.

"אנו מחשיבים אתכם, מעריצינו הערבים, כמטאליסטים האמיצים ביותר בעולם, כיוון שאתם זו 'המחתרת' האמיתית", כתב סולן הלהקה, קובי פרחי, במכתב פתוח שפורסם באתר ההורדות המיוחד. "אנחנו יודעים כמה קשה להיות מטאליסט במזרח התיכון, ואנחנו רוצים שתדעו שאנחנו, כחלוצים בז'אנר המטאל במזרח התיכון, מנסים כמיטב יכולתנו להיות גם הקול שלכם".

פנייתו של פרחי למעריצי הלהקה בארצות ערב באה על רקע ההפגנות הרבות שמתרחשות באזור בימים האחרונים. "הפוליטיקה רק תביא אותנו להיות כמו מנהיגינו, שנופלים פעם אחר פעם. בעוד שאנחנו, 'האנשים הקטנים', אנחנו מצליחים. אנחנו מקיימים את הדיאלוג שלנו!", כותב פרחי.

מדובר בהמשך ישיר לקו שמובילה הלהקה כבר זמן רב. "אנחנו עושים את זה בלי להיכנס לפוליטיקה שמפלגת בינינו כבר עידנים", כותב פרחי. "אני כבר יודע שמוזיקה יכולה לקרב אנשים כיוון שאני רואה כמה מעריצים יש לנו בעולם הערבי, למרות שאנחנו ישראלים. המוזיקה שלנו אסורה בארצותיכם, אנחנו לא יכולים לבוא ולהופיע מולכם. למרות זאת, זה לא ישבור את קשר המוזיקה והחברות שקיים בינינו. אני רואה אתכם, מעריצינו, כנס. אתם נותנים לנו את ההשראה להמשיך הכי רחוק והכי חזק שאנחנו יכולים. לפיכך, מצאנו דרך להביא אליכם את האלבום האחרון שלנו בחינם. אנחנו מקווים שתיהנו ממנו ותפיצו את השמועה", סיים פרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully