וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה אישרה: שמעון אלקבץ - ראש מנהל התרבות החדש

שני גורקביץ'

20.2.2011 / 11:26

השרים הפגינו אחידות דעים כשאישרו הבוקר את מינויו של מועמד השרה לבנת, שמעון אלקבץ, לראש מנהל התרבות. אלקבץ צפוי להתחיל חפיפה לתפקיד בקרוב

הממשלה אישרה הבוקר (ראשון) פה אחד את מינויו של שמעון אלקבץ (45) לראש מנהל התרבות במשרד התרבות - שבוע לאחר שנבחר לתפקיד על ידי שרת התרבות לימור לבנת. אלקבץ יעזוב את תפקידו כמנכ"ל רדיו ירושלים, וייכנס לנעליו של צח גרניט, שפרש מהתפקיד לפני כשלושה חודשים.

אלקבץ היה אחד משבעה מועמדים שנבחרו על ידי ועדת איתור מיוחדת, שהגישה את המלצותיה לשרה לבנת. "למר אלקבץ ניסיון ניהולי עשיר ורב שנים לרבות בניהול תקציב וכוח אדם", נימקו חברי הוועדה וציינו כי התרשמו מאוד "מיכולתו להנהיג מערכת מורכבת מחד ומאידך, נותנת שירות למגוון רחב של לקוחות וגורמים מקצועיים. כמו כן התרשמה הוועדה מהיכרותו של אלקבץ את עולם התרבות והאמנות, מהחזון שהוא הציג ומהבנתו את המשימה הנדרשת".

"אני מודע ומוכן לקראת האתגרים שטומן בחובו תפקיד ראש מינהל תרבות ואמנות", אמר אלקבץ עם היוודע דבר מינויו בשבוע שעבר, וציין כי לאחר אישור הממשלה יחל בקיום פגישות עם ראשי מוסדות התרבות והגורמים בתחום. הוא צפוי להתחיל חפיפה לתפקיד כבר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully