וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איירבנדר: כשף האוויר האחרון" - הסרט הגרוע של השנה

עינב שיף

27.2.2011 / 6:43

סרטו של מ. נייט שאמאלאן כיכב בפרסי הראזי לסרטים הגרועים של 2011 עם חמישה פרסים. ערב "מוצלח" גם ל"סקס והעיר הגדולה 2", אשטון קוצ'ר וג'סיקה אלבה

כבכל שנה, יממה לפני האוסקר הוענקו הלילה (ראשון) בלוס אנג'לס פרסי הראזי לסרטים הגרועים של 2011. כוכב הטקס של השנה היה "איירבנדר: כשף האוויר האחרון", סרט הפעולה של מ. נייט שאמאלאן, שזכה בלא פחות מחמישה ראזי (המכונה גם "פטל הזהב"), בהם פרס לסרט הגרוע של השנה, הבמאי הגרוע של השנה, התסריט הגרוע של השנה, שחקן המשנה הגרוע של השנה (ג'קסון רתבון) ופרס בקטגוריה חדשה: השימוש הגרוע ביותר בתלת מימד.

גם ל"סקס והעיר הגדולה 2" היה ערב מוצלח במיוחד בטקס עם שלושה פרסים מעניינים: האחד הוא פרס אנסמבל השחקנים הגרוע ביותר והשני, די בדומה לראשון, הוא זכייה משותפת של כל רביעיית הבנות המובילה של המותג (שרה ג'סיקה פרקר, קים קטרל, סינתיה ניקסון וקריסטין דיוויס) בפרס השחקנית הראשית הגרועה של השנה. הפרס האחרון שהוענק לסרט היה סרט ההמשך הגרוע של השנה.

כוכבים נוספים בטקס, שבניגוד לשנה שעברה בה הופיעה סנדרה בולוק כדי לקטוף את הפרס שלה אף כוכב לא הגיע כדי לצחוק על עצמו, היו אשטון קוצ'ר וג'סיקה אלבה. קוצ'ר זכה בפרס השחקן הגרוע של השנה על "קילרים" ו"יום האהבה" ואלבה זכתה בפרס שחקנית המשנה הגרועה של השנה על ארבעה סרטים - "הרוצח בתוכי", "מצ'טה", "פגוש את הפוקרס הקטנים" ו"יום האהבה". טרם ברור איך ניצלה סדרת "דמדומים" מכל הפרסים האלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully