וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהילדים אוהבים 104

אלון עוזיאל

8.3.2011 / 16:10

בין השבריריות של ג'יימס בלייק לרוקנרול של הבלאק ליפס, הילדים העבירו עוד שבוע עם המוזיקה החמה ברשת ותהו מתי הקיץ יגיע

James Blake / What Was It You Said About Luck - 00:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שברירי כמו ילדה. ג'יימס בלייק/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'יימס בלייק אולי שברירי יותר מילדה בת ארבע שבדיוק ראתה את שני ההורים שלה נשרפים מול עיניה, אבל שום דבר לא עוצר את המעט כוח שכבר כן יש לאיש הזה. מזה כמה חודשים כולם עפים על אלבום הבכורה שלו ומלא רימקסים מבית בלייק קופצים עלינו מכל כיוון. אז זה לא מפתיע שעכשיו מגיע גם שיר חדש - הבי-סייד לסינגל "The Wilhelm Scream", שלא נופל ממנו ביכולת לקפל את הלב לארבעה חלקים בדרך הכי עדינה שיש.

Matthew Dear / Slowdance (How To Dress Well Seance) - 02:13

מת'יו דיר. Ben Hider, GettyImages
מדהים ועוד יותר מדהים. מת'יו דיר/GettyImages, Ben Hider

לא חשבתי שאפשר לשפר את "Slowdance" של מת'יו דיר. טוב נו, אני עדיין לא חושב שאפשר להפוך אותו לטוב יותר - מדובר בשיר מושלם - אבל זה כן הגיוני לעשות ממנו משהו אחר לגמרי ולמשוך את ההפקה לאזורים המוזרים יותר של הלו-פיי וזה בדיוק כמו ש-How to Dress Well עשו לכבוד יציאת הסינגל המדהים הזה.

Parenthetical Girls / True Love Will Find You In The End - 04:57

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחי הבי-פולארים! Parenthetical Girls/מערכת וואלה!, צילום מסך

אני תוהה מה יש יותר בעולם: שירים שדניאל ג'ונסטון כתב ללורה - הבחורה שהוא אובססיבי לגביה מאז התיכון - או קאברים ל-"True Love Will Find You In The End", שיר שברון הלב המוכר ביותר של ג'ונסטון, הבי-פולאר הכי מוכר, לפחות עד שהבנו עד כמה צ'רלי שין באמת משוגע.

Rituals feat. Gvcci-Hvcci / Ghetto Ass Witch - 07:29

השיר הנ"ל מגיע מלהקה שכותבת את השם שלה באופן המרגיז "†‡†", ותהרגו אותי איך זה קשור לשם האמיתי של ההרכב - ריטואלז. בכל מקרה, מדובר בכוכבים החדשים של סצנת הרייפגייז, סקרוגייז, או איך שלא תחליטו לקרוא למוזיקה הקצת מפחידה אבל הלפעמים מאוד מוצלחת הזו.

Tyler, The Creator / French (Toro y Moi Remix) - 10:06

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רימיקס אפל לאיש של 2011. טורו ווי מוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טיילר, דה קריאייטור אולי לא עושה רייפגייז, אבל הוא הדבר הכי קרוב שמגיע לז'אנר הזה מעולם ההיפ הופ, בעיקר אם מתייחסים למילים שלו. כיאה לאיש שמחזיק את 2011 על הכתפיים, גם בשבוע שעבר הגיע משהו מדהים מהכיוון שלו ושל הלהקה שלו, אוד פיוצ'ר וולפגנג קיל דם אול, וזה הרימיקס האפל שעשה טורו ווי מוי לשיר "!French" מתוך אלבום הבכורה של טיילר, "Bastard", אלבום מצוין שכדאי לטחון לפני שמגיע השני של טיילר באפריל, רק כדי שתוכלו להגיד שאתם אוהבים את האיש עוד מהאלבום הראשון שלו.

Chip Tha Ripper / Hang Out - 14:22

Chip Tha Ripper. Creative Commons
ההברקה של השבוע. צ'יפ דה ריפר/Creative Commons

דימיטרי מרטין אמר פעם שאין כתובות גרפיטי שלא מפוצצות ברגשות. אף פעם לא תראו גראפיטי אם הכיתוב "כיף לי עם דינה, אבל אני לא בטוח שאני רוצה לקחת את מערכת היחסים לשלב הבא", או "טוי סטורי 2 היה בסדר". אותו הדבר עם שירי אהבה - הם תמיד מפוצצים בפאסון, כאב או התלהבות. צ'יפ דה ריפר החליט לקחת את העניין הרומנטי באופן קצת פחות דרמטי, והפזמון הנונשלנטי של השיר הזה הוא הדבר הכי מבריק ששמעתי השבוע.

Wiz Khalifa / Roll Up - 17:56

Wiz Khalifa. Prince Williams, GettyImages
הקיץ מעבר לפינה. וויז חליפה/GettyImages, Prince Williams

הקליפ החדש של וויז חליפה יצא לפני כמה ימים ופתאום זה היכה בי - האיש הוא מי שיחזיר את ההיפ הופ של החצי השני של הניינטיז לאופנה. כאילו, בקטע טוב. שמש, בחורות, אהבה, ים, בגדים קצרים. כנראה שהקיץ ממש מעבר לפינה.

Family / Let It Rain - 22:01

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחזרה לאייטיז. פמילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם אתם לא מבינים מה עשיתם? מעניין לאיזה כיוון זה יוביל אתכם, כי פאמילי נטשו את הדרמה המטרידה של הרייפגייז ועברו לארנ'בי לבן מהאייטיז רק בכדי להבין.

James Pants / Strange Girl - 24:33

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכל בפנים. ג'יימס פנטס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבום! של השבוע הוא הדליפה של אלבום הבכורה המלא של ג'יימס פנטס. הכל נכנס פנימה - רוקנ'רול, פיפטיז, השפעות סואסייד ואלקטרוניקה מההווה, עם יכולת כתיבה מרשימה והפקה מהחלל.

Crystal Stilts / Through The Floor - 26:58

קריסטל סטילטס. Michael Burnell, GettyImages
מלכלוך ללהיט. קריסטל סטילטס/GettyImages, Michael Burnell

כשקריסטל סטילס רק התחילו, הם הוציאו גרסת דמו של השיר הזה, וגם ממנה היה אפשר להתלהב. עכשיו, בערך שנתיים אחר כך, כשהלהקה מתכוננת לשחרור האלבום החדש שלה, מגיע השיר הזה עם הפקה הרבה פחות מלוכלכת שמשדרגת את הקטע ללהיט רוקנ'רול פאזי.

Black Lips / Go Out and Get It! - 29:14

Black Lips. GettyImages
טוב שאתם פה. הבלאק ליפס/GettyImages

וגם לבלאק ליפס יש קטע חדש ומבטיח - בעיקר כי הוא נשמע בדיוק כמוהם. מזל, כי קצת דאגתי שהם יאבדו את הדרך.

Art Brut / Unprofessional Wrestling - 31:23

ארט ברוט בהופעה. שי אוקנין
האמת, התגעגענו. ארגוס בישראל עם ארט ברוט/שי אוקנין

אדי ארגוס חוזר עם ארט ברוט לעוד אלבום תחת ההפקה של בלאק פרנסיס והסינגל הראשון מתוכו הוא בדיוק מה שהייתם מצפים: Pאנק מלוטש, מילים מטופשות אבל סופר חכמות על אינטרקציה מינית, ומלא מהכריזמה האינסופית של ארגוס.

JJ / The End - 34:52

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Swag, מה יש להגיד. JJ/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'יי ג'יי הם אולי להקת אינדי עדינה עם זמרת, אבל הם תמיד מקדימים את המשחק דווקא כשזה נוגע להיפ הופ - בקאברים, אירוחים וסימפולים. עכשיו, כשהחבורה של אוד פיוצ'ר הכניסה חזק ללינגו את המושג "Swag" (שליל וויין מנסה לדחוף בעצמו כבר כמה שנים), הם היו חייבים להוציא קטע שמתייחס לתופעה החדשה. ומה לי יש להגיד על זה? סוואג.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully