וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגמור בפנים: בעקבות הרשעת משה קצב באונס

דרור רפאל

23.3.2011 / 14:30

לכולם יש מה לומר על הרשעת משה קצב באונס, אבל אף אחד לא אומר שום דבר. והכי מסכנה גילה, בעצם הנאנסות, בעצם כולנו. דרור רפאל ביקור התייחדות

למה אנחנו צריכים לדעת הכל?

איך הוא הגיע לבית המשפט, מה לבשה השופטת בדעת מיעוט באותו יום, מה מחכה לו בכלא, יהיה לו קומקום חשמלי כמו לטופז, האם ההחלטה על מה שלבשה השופטת בדעת מיעוט היתה בדעת רוב או לא, איך המקרה בהשוואה לגולדבלט, ואיך הנאנסות בהשוואה לנאנסות של גולדבלט, האם השופטת בדעת מיעוט היא תמיד בדעת מיעוט, אולי זה משהו בילדות שלה. סיכום של הקריירה של קצב מילדות ועד ימינו.

אלברט אמזלג מקרית מלאכי: "הוא נשמה טובה, וגילה מסכנה כפרה עליה, למה היא צריכה לסבול?". פרופ' מינכהאוזן, מומחה למשפט מהבינתחומי: "זה עונש מרתיע וקשה מצד אחד, אבל הוא גם עונש שלא מרתיע וקל מהצד השני". פוליטיקאי ממפלגת קדימה: "זה יום עצוב מאוד לדמוקרטיה אבל יום מאוד שמח לעולם המשפט".

תודה לכולם על הדיון המרתק, ועכשיו לשאלה החשובה באמת:

כמה שנים הוא קיבל?

שבע בפנים ועוד שנתיים על תנאי. כנשיא היה צריך לשבת שבע שנים אך קיצרו לו על התנהגות רעה, בכלא אמור לשבת שבע שנים וכנראה יקצרו לו על התנהגות טובה.

בוזגלו אבוטבול מקרית מלאכי: "הוא לא עשה את זה, אני אומר לך, זה הנשים אשמות. למה הם פתחו את הרגליים בכלל? וגילה, כפרה על העיניים שלה, ניסתה לעשות לו רק טוב, אמרה לו מתי לקחת את הכדורים". פרופ' ריכנהאוס-פרנקפורט מומחה למשפט מהמרכז האוניברסיטאי אריאל: "שבע זה סביר בהחלט להאשמות נגדו, זה מכובד ויפה, ויחד עם זאת זה ממש לא ראוי, מגעיל ודוחה". ועכשיו לפוליטיקאי מיותר ואנונימי מישראל ביתנו: "הכרתי את קצב בשעתו הגדולה והנה אני מכיר אותו עכשיו בשעתו הקטנה".

ומה איתי, מתי תהיה שעתי. תודה לכולכם, אבל עכשיו לשאלה החשובה באמת:

מי הקורבן בפרשה הזאת?

אולי קצב עצמו הוא קורבן של הפרשה, או הנאנסות הן הקורבנות של קצב, או הקורבנות הן הקצב של הנאנסות. פרופ' אביעזר רייכנשטאט-סביון מהפקולטה המשפטית במרכז הנון-אוניברסיטאי בקרית אונו: "אני עצמי קורבן, כי אם לא הייתי קורבן הייתי דיקנית באוניברסיטה העברית בירושלים. אבל בגלל שאני טרנסקסואלית לא קיבלו אותי". איילת אמזלג-פריינטה מקרית מלאכי: "תכלס, כולנו קורבנות של הפרשה, הוא אנס את כולנו, אבל בגלל שיש לו קטן, אף אחד לא באמת מרגיש את זה עד הסוף". פוליטיקאית אפרורית מסיעת העצמאות: "קודם כל, תודה שנזכרתם בי ובסיעה המטופשת שלי. דבר שני, מה ששלי יחימוביץ' אומרת, אני להיפך".

אבל עכשיו אולי באמת לשאלה הכי חשובה:

איך הגענו למצב שנשיא לשעבר אונס ונכנס לכלא?

קבענו שיא. פעם ראשונה בהיסטוריה העולמית שנשיא מורשע באונס ויישב בכלא. זה טוב או רע? אונס זה בדרך כלל רע. אבל יש דברים גרועים יותר.

אלי אפללו בז'רנו מהמחלקה המשפטית בבר אילן: "מה, אני? איך הגעתי עם שם כזה למקום כזה? נראה לי שיש לכם בלבול שם במערכת". אחיסמך רבניצקי-גולדשמידט, מובטל מקרית מלאכי: "וואלה אני, כל החיים שלי רציתי להיות בקטע של המשפטים, איך הגעתי לקרית מלאכי, משחק שש בש במרכז המסחרי, איך?". אלי אפללו בז'רנו: "רגע, אולי בלבלו בינינו, אולי מישהו הפריד אותנו בילדותנו". רבניצקי-גולדשמידט: "לי יש כתם לידה של חצי חרמש עם פרח על הפלח הימני של הישבן". אפללו בז'רנו: "ולי חצי פרח על הפלח השמאלי, אתה אחי!".

עד כאן השאלות הקשות והתשובות המפתיעות עם סיום פרשת קצב. מיד דיון על מחליפתה של מיקי חיימוביץ', תמר איש שלום – היא איש או אישה. ובינתיים, שלום שלום.

  • עוד באותו נושא:
  • משה קצב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully