וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהילדים אוהבים 108

אלון עוזיאל

13.4.2011 / 12:30

הילדים מתפוצצים משמחה עם השיר החדש של הביסטי בויז וגם מקאבר סקסי לבריז'יט ברדו והפתעה - שיר של דירהאנטר שלא יגרום לכם לרצות למות

Beastie Boys / Make Some Noise - 00:00

ביסטי בויז. Bryan Bedder, GettyImages
חיים אחרי המוות. ביסטי בויז/GettyImages, Bryan Bedder

בום! יש סינגל חדש לביסטי בויז, והוא ללא ספק הדבר הכי טוב שהגיע מהם מאז "Intergalactic". הבויז - אחרי המפגש עם מחלות חשוכות מרפה - יודעים שהם לא יהיו כאן לנצח ולא מבזבזים זמן על ניסיונות מיותרים או מחקרים מוזיקליים. במקום, הם מביאים לנו פופ מהיר וסופר שמח, שמזכיר את ימי העבר אבל משתלב באופן מושלם בסאונד של 2011.

במקביל להשקת הסינגל, וכחלק ממסע היח"צ לקראת האלבום החדש שלהם, "Hot Sauce Committee Part 2", הגיע גם טריילר לסרט בן 30 דקות שיצורף לאלבום וכולל בתוכו את כל מי שמגניב בעולם. ניימדרופינג יהיה מגוחך כאן, פשוט תצפו בטריילר.

Chiddy Bang feat. Mac Miller / Heatwave - 03:27

Chiddy Bang. Creative Commons
שוב פוגעים. צ'ידי בנג/Creative Commons

צ'ידי בנג לא מפספסים - הנה מגיע עוד סינגל שלהם, הפעם עם סימפול של מרת'ה אנד דה וואנדלס.

Tyler, The Creator / Seven (James Pants Remix) - 06:12

Tyler, The Creator. Roger Kisby, GettyImages
מאיים פחות, לפחות. טיילר, דה קריאייטור/GettyImages, Roger Kisby

כל מי שעושה רימיקסים לטיילר, דה קריאייטור מוציא מהקרביים שלו את כל הדברים הכי אפלים שהוא יכול למצוא שם, וזה גם קורה לג'יימס פנטס, שהרימיקס הנ"ל הוא אחת מהיצירות הקשות ביותר שלו. זה מוזר, כי רימיקסים זו ההזדמנות שלנו לשמוע אמן מסוים בסגנון של מישהו אחר, ומה שקורה עם רוב הרימיקסים של טיילר זה שאנחנו פשוט מקבלים הפקה אלטרנטיבית ליצירה המקורית, שלגמרי היתה יכולה להיות ההפקה הרשמית. להגנתו של ג'יימס פנטס אגיד שהוא מצליח לגרום לטיילר להישמע אפילו יותר מאיים ממה שהוא.

Earl Sweatshirt / Dat Ass - 11:06

Odd Future, קולקטיב ההיפ הופ שמוביל טיילר, דה קריאייטור, אולי התפוצצו על העולם, אבל ארל סווטשירט, האח הצעיר ובן ה-15 של טיילור, הוא לא חלק מהחגיגה. זאת, למרות שהאלבום שלו, "EARL", הוא אחד מהטובים שיצאו תחת הגג של אוד פיוצ'ר. רבים בכלל טוענים שארל הוא הראפר הכי טוב שבחבורה. הבעיה היא שממש עם תחילת ההייפ, ארל נכנס למין פנימיה לעבריינים צעירים שכזו, וכל מה שנשארנו איתו זה הקמפיין המבריק של "Free Earl", שהתחיל אצל טיילר ואוד פיוצ'ר והפך למ?ים ששוטף את כל הרשת.

לפני מספר ימים, צף לו הקטע "Dat Ass", שהוקלט לפני כשנתיים ומכיל שתי דקות שלמות של ארל שלא נשמעו בעבר. זה לא רע, אבל מרתק לדעת מה יקרה איתו כשהוא ייצא וישפכו עליו כסף מכל כיוון.

MF Doom / Vomit (3:33 Remix) - 12:11

MF Doom. Peter Kramer, GettyImages
אז מי צריך אותך עכשיו? MF Doom/GettyImages, Peter Kramer

מאז שאוד פיוצ'ר נמצאים בכל חור, MF Doom כבר לא נשמע כל כך קשוח ומיוחד. הרימיקס של 3:33 ל-"Vomit" אמור ליישר קו עם החבורה של טיילור - שזה סבבה, אבל מ-MF Doom מותר לצפות שימציא משהו חדש משלו.

Lil B / Charlie Sheen - 16:15

Lil B. Isaac Brekken, GettyImages
אחלה נושא לשיר. ליל בי/GettyImages, Isaac Brekken

לליל' בי יש שתי פרסונות - האחת היא של משורר רחוב א-לה סול ווילאמס (רק הרבה פחות מוצלח) והשנייה היא של חבוב מטופש שעושה שירי הייפ חמודים שלא מחזיקים ליותר מכמה שבועות, אבל לגמרי עושים את העבודה הנדרשת בתקופה הקצרה בה הם רלוונטיים. לפי שם הקטע הנ"ל, אתם יכולים לנחש לאיזו קטגוריה משתייך השיר החדש שלו.

d'Eon / Thousand Mile Trench - 18:45

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבן ומחרמן. d'Eon/מערכת וואלה!, צילום מסך

האר אנ' בי עם הוייב הלבן משתלט על כל הבלוגים שקובעים את הטעם המוזיקלי שלנו, ו-d'Eon הם הדבר הכי חדש ומאתגר שיש לז'אנר הזה להציע. מתי לשלוף את ה"אמרתי לכם"?

The Weeknd / High For This - 24:08

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהבים עירום ולא מלוננים. הוויקאנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם כבר אר אנ' בי, אז תנו לאכול לכם את הראש פעם נוספת על דה וויקנד, כנראה הלהקה שהכי לוהטת כרגע - גם אם זה מוציא את כל מי שחושב כך קצת גיי (לא שיש משהו רע בזה, כמובן) . "High For This" הוא לא קטע חדש - מדובר בשיר שיצא על המיקסטייפ של הלהקה ומכיל סימפול של ביץ' האוס.

מה שכן חדש כאן זה הקליפ הלא רשמי (אבל הסופר-מושקע) שהגיע לשיר לפני מספר ימים, וכולל מלא בנות עירומות עם צנזור של מלאכים. לא ברור כמה זה מתאים לליריקס של דה וויקנד - שמתעסקים יותר בלכלוך של חיי הלילה ופחות בזוהר שלהם - אבל מי לא אוהב עירום, אז למה להתלונן.

Gang Gang Dance / Mindkilla - 28:11

ליז בוגטסוס מלהקת Gang Gang Dance. Michael Buckner, GettyImages
מעדיפים לשים תמונות של דה נייף, אבל מה לעשות. גאנג גאנג דאנס/GettyImages, Michael Buckner

הסינגל החדש של גאנג גאנג דאנס הוא בלגן מוחלט של אלקטרוניקה קצבית, מעט טכנואידית ואפילו טיפה אפריקאית. קשה להחליט מה עדיף - הכאוס הזה או ההידוק של הלהקה שממנה גאנג גאנג דאנס מעתיקים כמעט הכל, דה נייף. טוב נו, ברור שדה נייף עדיפים. את גאנג גאנג דאנס בכלל עדיין לא החלטתי אם אני אוהב.

George Pringle / Ca Pourrait Changer - 33:10

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בריז'יט ברדו זה לא פשוט. ג'ורג' פרינגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ורג' פרינגל מכסה את בריז'יט ברדו, רק בשביל לשגע את המוח. כאילו שהרותחות של פרינגל לא הספיקה כדי לערער את היציבות.

Coolrunnings / Burnout - 35:43

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תנו קצת משלכם, מניאקים. Coolrunings/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי פלירטוט ארוך עם הבלוגים ולא מעט קטעים בחינם, קולראנינגס מוציאים את "Dracula Is Only The Beginning", האלבום המלא הראשון שלהם, ומכניסים את הרוקנ'רול סטייל Suicide שלהם למסגרת אחת. התוצר הסופי הוא לא פחות ממעולה וכדאי לכולם להיכנס לבנדקמפ שלהם ולשלם 5 דולר תמורתו - זה המעט שאנחנו יכולים לעשות אחרי שאכלנו מהם כל כך הרבה בחינם.

Deerhunter / Nosebleed - 39:34

להקת Deerhunter. Dimitrios Kambouris, GettyImages
והפעם - בלי לרצות למות. דירהאנטר/GettyImages, Dimitrios Kambouris

דירהאנטר לא רוצים שנשכח מהם, ועם הסינגל של "Memory Boy" הם הוציאו את הבי-סייד האנרגטי הזה, כנראה כי לאלבום האחרון שלהם הם לא היו יכולים להכניס משהו כל כך אוורירי ומשוחרר. במילים אחרות, לשם שינוי מדובר בקטע שלא יגרום לכם לרצות למות.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully