וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקר כלשהו

דרור רפאל

14.4.2011 / 6:30

למה בעצם אסי כהן פורש? מה באמת הלך בין ביבי לביבר? איך מגיב שמאלני שסוטרים לו? ומי אחראי לפיצוץ הרכבת במינסק? דרור רפאל מסכם שבוע

למה אסי כהן פרש מ"ארץ נהדרת"?

הוא כנראה הרגיש שהוא מיצה את עצמו. אולי הוא הבין שהוא כבר לא החתיך, למרות שהוא לגמרי כן החתיך והכי מוכשר שם. ואומרים שהוא נחמד לכולם ומקסים וכולם אהבו אותו, אז למה הוא עזב ואם עוזב אז למה עכשיו?

אולי אין לו כוח לעבוד כל כך קשה, זה גדול עליו. או להיפך, אולי זה קטן עליו. ובכלל מה הם שווים בלעדיו. אולי זרחוביץ' איים עליו. או יותר גרוע, אולי העולם התחתון איים עליו. או שהוא הסתבך בצרות, כסף, אולי סמים אי אפשר לדעת. ואם כן, בטוח השוק האפור מעורב, הם תמיד מעורבים בדברים האלה, אני לא אתפלא אם לא רק את "נהדרת" הוא יעזוב, אולי הוא יעזוב את הארץ בקרוב. או יתאבד, ואם יתאבד אז בטח בירייה, כאלה אנשים לא תולים את עצמם, הוא יירה לעצמו בראש ויגמור עם זה. מי שיסבול הם האישה והילדים. לא ברור למה הוא התחתן בכלל, אם הוא חושב רק על עצמו האגואיסט הזה.

בכלל, אף פעם לא סבלתי אותו, לא מבין מה מיוחד בו ומה כולם עפים עליו, ומה הוא שווה בלי "ארץ נהדרת"? סתם אגואיסט מכוער שתופס מעצמו כאילו אלוהים. יאללה שיעוף מי צריך אותו בכלל, גם ככה אף פעם לא הצחיק אותי. אולי קצת כשעשה את שימי, הוא היה הכי חמוד בשימי, מקסים וגם הכי מצחיק וחתיך והכי חשוב הכי נחמד לכולם. אז למה בעצם הוא התאבד, לא הבנתי.

מי ביטל למי - ביבר לביבי או ביבי לביבר?

ג'סטין ביבר מבקר בארץ. הכל היה נחמד וכיף, עד שצלמי הפפראצי הראו לו מי אנחנו באמת. גסים, ברוטלים ופולשניים. ואז ביבי ביטל לביבר. ביבי הכין לביבר דייסה, להיפגש עם ילדי עוטף עזה. אבל ג'סטין לא ילד, הוא לא ייפול לבור שביבי טמן לו. פגישה עם ילדי עוטף עזה היא הבעת עמדה. ביבר לא פוליטיקאי, הוא זמר, אמן וילד פלא, אז פלא שהילד לא מסכים להיכנס לסכסוך פוליטי.

ביבר ביטל לילדי עוטף עזה, ביבי ביטל לביבר וביבר ייצא מכאן מאוכזב, כועס וממורמר על ביבי, על הפפראצי ועל כל מה שמריח ישראל. אבל מה זה משנה מה עוד אמן בינלאומי חושב עלינו, כל עוד עוטפי עזה וביבי והפפראצי מרגישים שהם צודקים.

איך השמאל מתנהג כשמחטיפים לו סטירה?

ד"ר מור אלטשולר סטרה למזכ"ל שלום עכשיו יריב אופנהיימר לפני שידור "פופוליטיקה" בערוץ 1. אופנהיימר הזעיק את המשטרה ואלטשולר הודחה מהתוכנית. מעבר להתנהגות האלימה והלא מקובלת של אלטשולר, יש להרים גבה על תגובת הדרמה-קווינית של ילד הכאפות אופנהיימר. אם זה משל על השמאל הישראלי, אז הנה עוד סיבה להתרסקות השמאל. המקרה הוא לא רק אישי. אישה סטרה לגבר, הימין סטר לשמאל.

ומה עושה הגבר, השמאל? לא מתגונן ולא מחזיר, כמעט מגיש את הלחי השנייה וקורא למשטרה. לא רק בכביש עדיף להיות חכם מאשר צודק. תהייה גבר, למען השם, תגיב. מה אתה קורא למשטרה? טוב שלא הלשין עליה לאמריקאים או הגיש תלונה למועצת הביטחון של האו"ם. כל עוד השמאל לא יידע להתמודד עם סטירה, איך הוא יצליח להתמודד עם איומים ביטחוניים גדולים יותר כמו אגרוף או נשק גרעיני.

כמה הערות דחופות לפני החג

פיצוץ בתחנת הרכבת במינסק, החשד הוא שזאת רושל רושל.

במקום שלוש חברות סלולר שמתאמות ביניהן מחירים, מבצעים וקנסות עכשיו יהיו חמש.

אי אפשר באמת להעביר יום בלי לדמיין מפגש אירוטי בין מוסא קוסא לאבו סיסי.

בארצות הברית נחשפו דוחות על נחיתת חייזרים, שביתת הרופאים נמשכת, משט נוסף עושה דרכו אלינו ועדיין מולי שפירא מפחד לעבור במעברי חצייה. פליז מולי, תנסה להתמודד לבד.

למרות שישאלו אתכם וינסו להתעניין, תמיד תזכרו שלאף אחד לא באמת אכפת איפה אתם בחג.

אז איפה אתם בחג, באמת?

חג שמח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully