וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר: "אני אוהב אתכם ישראל"

עינב שיף

14.4.2011 / 20:11

לאחר שבוע לא פשוט בישראל , כוכב הפופ בן ה-17 עלה לבמה בפארק הירקון אל מול 23 אלף צופים נלהבים. "אעשה הכל כדי לגרום לכם לחייך", אמר ומיד החל לשיר

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות הפקת המופע)

"ערב טוב ישראל. ברוכים הבאים לעולם שלי. אני אעשה הכל כדי לגרום לכם לחייך" - כך פתח הערב (חמישי) ג'סטין ביבר, כנראה כוכב הפופ הגדול של זמננו, את הופעתו בפארק הירקון אל מול קהל של אלפי צופים נלהבים. ליתר דיוק, 23 אלף צופים, כפי שמסרה הפקת המופע לוואלה! תרבות, רובם נערים ונערות שעבורם מדובר בהגשמת חלום.

ביבר הגיע להופעה לאחר שבוע לא פשוט בארץ, במהלכו זכה להכיר מקרוב את אופיו הדביק של עם ישראל באדיבותם של צלמי הפפראצי וראש הממשלה בנימין נתניהו. אך מסתבר שהזמר בן ה-17 הוא מקצוען לכל דבר, ושום דבר מאירועי השבוע האחרון לא ניכר בהופעתו. עם זאת, ממגן דוד אדום נמסר כי כ-80 בני נוער נזקקו לטיפול רפואי במהלך ההופעה ושניים מהם אף פונו להמשך טיפול בבית החולים דנה שבמרכז הרפואי תל אביב.

ג'סטין ביבר בהופעה בפארק הירקון , אפריל 2011. נמרוד סונדרס
"ברוכים הבאים לעולם שלי". ג'סטין ביבר בפארק הירקון/נמרוד סונדרס

לאחר הדברים הקצרים שהפנה לקהל, ביבר פתח את ההופעה עם שיריו "Love Me" ן-"Bigger". לאחר מכן, עבר לשירו "U Smile", כשהקהל כולו מצטרף בשירה ובצווחות. בסוף השיר, אחז בגיטרה אקוסטית וביצע את שיריו "I'll Never Let You Go" ו-"Favourite Girl". בהמשך, העלה נערה מהקהל לבמה, העניק לה פרחים ושר לה את הלהיט "One Less Lonely Girl" - טקס קבוע בהופעתיו.

בסוף השיר, ירד ביבר לנוח ועל הבמה הוקרנו סרטונים ביתיים שלו. הוא חזר כעבור כמה דקות, לבוש בחליפה שחורה שהחליפה את זו הלבנה שעמה פתח את המופע, והחל להפגין את כישורי הריקוד שלו. אז הוקרן עוד סרטון קצר שבו הזהיר הכוכב בן ה-17 שלסמס בזמן נהיגה זה מסוכן ומיד עבר לבצע את הלהיט "Never Say Never". לצערו, הוא פספס קצת את קיו הפתיחה של השיר, אבל קשה לומר שלמישהו מהצופים זה ממש הפריע.

ג'סטין ביבר בהופעה בפארק הירקון , אפריל 2011. נמרוד סונדרס
גם מחוות למייקל ג'קסון ואירוסמית. ביבר/נמרוד סונדרס

בהמשך, אחרי מעברון קצר של זמרי הליווי שלו, פצח ביבר ב-"One Time", הלהיט הגדול הראשון שלו, שעמו פרץ לתודעת הציבור. לאחר מכן שר את "That Should Be Me" ואז עבר לשלב המחוות: ראשון בתור - מי אם לא מייקל ג'קסון.

הלהקה ניגנה את "Wanna Be Starting Something" של מלך הפופ המנוח בזמן שביבר הציג את הרקדנים שרקדו על הבמה אך לא שר בעצמו. משם, החליקו הנגנים ישירות לתוך "Walk This Way" של אירוסמית, וביבר כבר חזר לשיר בפזמון. בסוף הקטע, עבר הכוכב הצעיר למערכת התופים ונתן את סולו התיפוף המסורתי שלו.

ג'סטין ביבר בהופעה בפארק הירקון , אפריל 2011. נמרוד סונדרס
הו, בייבי. ביבר/נמרוד סונדרס

לאחר שני שירים נוספים - "Eeny Meeny" ו-"Down to Earth" - הודה ביבר לקהל, אמר שהוא אוהב את כולם וירד מהבמה - להתכונן להדרן. כעבור מספר דקות, בעוד הקהל בטירוף, חזר, ביצע קטע היפ הופ וניפק לקהל את מה שהוא כה ציפה לו: המילה העברית "סבבה".

אז ניגש לסבתו ניצולת השואה של סקוטר בראון, המנהל האישי שלו, נתן לה נשיקה ומשם עבר ללהיטו הגדול ביותר, "Baby". עם השיר הזה, הסתיים המופע של ג'סטין ביבר בישראל, לא לפני שהכוכב הצעיר פנה לקהלו ואמר: "אני אוהב אתכם ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully