וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסח: המדריך המלא לסרטי המשפחה

7.4.2011 / 18:33

מה הסרטים הכי חמים, מה מתאים לילדים ומה יבדר גם מבוגרים? לא יודעים מה לראות בקולנוע במהלך החג? הנה המדריך המלא לסרטי המשפחה בפסח, כולל כל התקצירים, הטריילרים ושעות ההקרנה

ריו

סרט אנימציה נוסף מבית היוצר של "עידן הקרח", וגם הפעם הגיבורים המונפשים הם חיות צבעוניות - במקרה זה מדובר במקאו מסוג נדיר, שתמיד היה בטוח כי הוא היחיד מסוגו, אבל אז התברר לו שיש עוד אחת כמוהו. כדי לפגוש אותה, עליו לעזוב את הסביבה השקטה שאליה הורגל במינסוטה ולצאת לברזיל. כמובן שהמסע הזה יתגלה כהרפתקה הגדולה של חייו.

במאי: קרלוס סלדנה. קולות: אן האתוויי, ג'סי אייזנברג, ג'יין לינץ', ג'יימי פוקס (באנגלית), סאבלימינל, רון קופמן, ליאת הר-לב, תומר שרון, דני שטג, ניר פרידמן (בעברית). 91 דקות.

קהל היעד: לכל הגילאים.

האם גם מבוגרים ייהנו? בהחלט.

נומיאו ויוליה

עיבוד ל"רומיאו ויוליה" של שייקספיר, שהופך את שני הנאהבים הטרגיים לצמד גמדי דשא.

במאיי: קלי אסבורי. קולות: ג'יימס מקאבוי, אמלי בלנט, מגי סמית, מייקל קיין, אוזי אוסבורן (באנגלית). עידו מוסרי, אלברט כהן (בעברית). (94 דקות).

קהל היעד: לכל הגילאים.

האם גם מבוגרים ייהנו? עוד יותר מאשר הילדים

רנגו

מחווה לכל מערבון שאי פעם נעשה, ובעיקר למערבוני ספגטי, בתוספת הצדעה ל"צ'יינהטאון", הפילם-נואר הקלאסי של רומן פולנסקי. מי שמוביל את קרקס המחוות הזה הוא זיקית בשם רנגו (ג'וני דפ באנגלית, דרור קרן בעברית), המנסה להציל עיירה מתייבשת במערב הפרוע, ונקלע להרפתקה פרועה במלוא מובן המילה.

במאי: גור ורבינסקי. קולות: ג'וני דפ, איילה פישר, טימותי אוליפנט (גרסה מקורית). דרור קרן (גרסה מדובבת) (107 דקות).

קהל היעד: לא לילדים קטנים.

האם גם מבוגרים ייהנו? עוד יותר מאשר הילדים.

הופ ארנב

אף שמרבית התושבים בישראל לא חוגגים את הפסחא, בכל זאת הוחלט להפיץ כאן את סרט האנימציה הזה, שמתרחש על רקע החג הנוצרי. גיבורה של הקומדיה הוא בנו של ארנב הפסחא, שנועד לרשת את אביו אך מחליט לברוח להוליווד כדי להגשים את חלומו האמיתי - להיות מתופף. הסרט יופץ בישראל בגרסה מדובבת בלבד.


במאי: טים היל. קולות: מיכאל הנגבי, עמוס שוב, אוהד שחר, ששי קשת, אסף קורמן (95 דקות).

קהל היעד: בעיקר ילדים.

האם גם מבוגרים ייהנו? לא כל כך.

פינגווינים יכולים לעוף

סרט אנימציה יפני פרי עטו של אשף האנימצה רינטארו ("מטרופוליס"). גיבורת המעשייה היא ילדה שתמיד חלמה לעוף, ויום אחד החלום שלה מתגשם, אבל בצורה אחרת לגמרי ממה שחשבה. הסרט יוקרן בישראל בגרסה מדובבת בלבד.

במאי: רינטארו. קולות: אוהד שחר, דב רייזר, שרית סרי (87 דקות).

קהל היעד: בעיקר ילדים.

האם גם מבוגרים ייהנו? לא במיוחד.

דרושות אמהות למאדים

לאחר "רכבת לקוטב" ו"רוחות חג המולד" מגיש רוברט זמקיס סרט אנימציה נוסף בטכנלוגיית לכידת התנועה, המתבססת על שחקנים בשר ודם כדי ליצור אנימציה. הפעם מציג זמקיס את סיפורו של ילד המנסה לחלץ את אמו מן החייזרים שחטפו אותה.

במאי: סיימון וולס. קולות: סת גרין, ג'ון קיוזאק (גרסה מקורית). שרון כהן (גרסה עברית). (88 דקות).

קהל היעד: בעיקר ילדים.

האם גם מבוגרים ייהנו? לא ממש.

יוגי דב

גלגול קולנועי מודרני לסדרת הטלוויזיה הקלאסית משנות השישים על הדב החביב והנבון המתגורר במקום שמזכיר להפליא את הפארק הלאומי ילוסטון. כרוח הימים, עיבוד זה נושא מסר אקולוגי, והעלילה מתארת כיצד יוגי נלחם בפוליטיקאים וביזמים המרושעים והאנטי-סביבתיים שזוממים להחריב את הריאה הירוקה. האם הוא ינצח בקרב? כרגיל, אפשר לסמוך על החוכמה שלו שתציל את המצב.


במאי: אריק ברוויג. קולות: אמנון וולף, אוהד שחר (80 דקות).

קהל היעד: בעיקר ילדים.

האם גם מבוגרים ייהנו? פחות מהילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully