וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה ב"אמריקן איידול": סטיבן טיילר מקלל, קייסי מנשק

שני גורקביץ'

21.4.2011 / 16:54

התוכנית האחרונה של "אמריקן איידול" הצליחה לחולל מהומה לא קטנה בתקשורת האמריקאית. איך קייסי אברמס קשור? ספוילר

"אתה כל כך פאקינג נהדר!", אמר סטיבן טיילור שלא התאפק אחרי הופעתו האחרונה של קייסי אברמס ב"אמריקן איידול" הלילה (חמישי), וכנראה שכח שהתוכנית משודרת בשידור חי לקהל צופים צעיר במיוחד. ובאמריקה כמו באמריקה, טיילור יכול במשך עונה שלמה לדבר בצורה סקסיסטית על המתמודדות בתוכנית אבל ברגע שנאמרה אותה מילה שמתחילה באות F, הקהל מגיב בתדהמה. מפיקי "איידול" פשוט צחקו והמשיכו עם התוכנית, וכעת נותר לראות האם אחד מארגוני ההורים האמריקאים יחליט לפעול בנושא.

אברמס, ללא ספק הפייבוריט של השופטים, ביצע את "Harder to Breathe" של מארון 5 ולקראת סיום השיר התקרב ונישק את ג'ניפר לופז. "עשית את מה שאני מנסה לעשות כבר חודשיים", אמר לו טיילור לקול צחוקה הנבוך של לופז.

"הייתי חייב לעשות את זה", אמר אברמס. לופז לא נשארה חייבת ואמרה כי "קייסי לא משחק בצורה הוגנת. לקייסי יש שפתיים רכות". היא גרמה לו להסמיק ואז אמרה "אהבתי את זה.. את ההופעה, את ההופעה". אם ינצח בתוכנית וגם אם לא, אין ספק שאברמס הרוויח בגדול מההשתתפות ב"אמריקן איידול": "נישקתי את ג'ניפר לופז וגרמתי לסטיבן טיילור לקלל", הוא אמר מאחורי הקלעים. טוב, מצד שני, כנראה שלא ממש קשה לגרום לשני הדברים האלה לקרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully