וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצרי "glee" זועמים בגלל הדלפה

שני גורקביץ'

22.4.2011 / 11:34

ניצבת אחת שצייצה את שמותיהם של מלך ומלכת נשף הסיום של הסדרה הרתיחה את דמם של אנשי "גלי". "מי את שתהרסי משהו שאנשים מוכשרים עבדו עליו חודשים?", צייץ אחד היוצרים

הספויילר שסיפקה השבוע אחת הניצבות בסדרה המצליחה "גלי" עדיין מכה גלים בקרב יוצרי הסדרה והחברה המפיקה פוקס המאה ה-20. באמצע השבוע צייצה השחקנית ניקול קרות'ר את שמותיהם של מי שייבחרו למלך ומלכת הנשף באחד הפרקים הבאים של התוכנית.

מעריצים שזעמו על הספויילר של קרות'ר מיהרו להגיב בטוויטר, אך היה זה אחד היוצרים והמפיקים של הסדרה, בלייד פלצ'ק שצייץ ישירות לקרות'ר: "אני מקווה שאת מסוגלת לעשות משהו חוץ מלעבוד בתעשיית הבידור... מי את שתהרסי משהו שאנשים מוכשרים עבדו במשך חודשים כדי ליצור?"

בינתיים, נראה כי חשבון הטוויטר של קרות'ר כבר לא פעיל, וככל הנראה ניתן לומר דבר דומה גם על קריירת המשחק שלה. אבל חוץ מנזק לקריירה שלה, הניצבת הסוררת לא צפויה לשלם על הטעות שלה בכסף ממשי כיוון שמתברר כי חוזי ההעסקה של הניצבים בסדרה כוללים סעיף סודיות לגבי העלילה, אולם לא מצוין בהם קנס כלשהו למי שלא יצליח לשמור על לשונו, או על אצבעותיו. מקורות בחברת פוקס אמרו לסוכנות הידיעות רויטרס כי החברה מתכוונת לשנות את החוזים של כלל השחקנים בסדרה בהתאם.

  • עוד באותו נושא:
  • גלי
  • glee

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully