וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהילדים אוהבים 110

אלון עוזיאל

27.4.2011 / 8:30

ביסטי בויז מצד אחד, דיפלו מצד שני, ואפילו בריאן אינו כאן - אבל רק סולג'ה בוי וליל' בי הצליחו להזכיר לילדים שכולנו הומואים

.

Beastie Boys feat. Nas / Too Many Rappers - 00:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההייפ בכלל לא קשור למוזיקה. ביסטי בויז/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין ספק שהאירוע הגדול של החודש זה השחרור של "Hot Sauce Committee Part 2", האלבום החדש של הביסטי בויז. והאמת? כל ההייפ בכלל לא קשור לאיכות המוזיקה שנמצאת על האלבום (שעדיין קשה להחליט אם הוא מוצלח כמכלול או רק מכיל כמה קטעים מעולים). הרי ב-2011, כל הרעש שיש מסביב עושה את ההבדל ובהתאם - דליפת האלבום הגיעה אחרי שיצא הסינגל המדהים "Make Some Noise" (שפתח את המיקס של לפני שבועיים), הטריילר לסרט (שפיתח ציפיות לא הגיוניות), הסרט עצמו (שלא אכזב, ולצד "Talking Funny" של HBO הוא הדבר הכי מצחיק שיצא השנה), והשמעת בכורה לאלבום בלייב ממדיסון סקוור גארדן (שעברה, בסטרים חי לרשת).

למיקס נבחר השיר "Too Many Rappers" עם נאס, שכבר יצא בעבר בגרסה אחרת, ואולי בגלל זה מרגיש כקטע הכי פופי חוץ מהסינגל המדובר.

Saul Williams / Girls Have More Fun - 04:48

Saul Williams. GettyImages
משוררים הם בלוף. וויליאמס/GettyImages

בשנים האחרונות, בכל פעם שיוצא ריליס כלשהו של סול וויליאמס צריך לעבור על כל השירים שבו ולדלל החוצה את קטעי הספוקן וורד המעייפים. די כבר, אנחנו ב-2011 והגיע הזמן שנוקיע מתוכנו כל קונספט של פואטיקה - בין אם קלאסית או מהרחוב - כי משוררים זה הבלוף הכי גדול שיש בתרבות שלנו. למרבה המזל, "Volcanic Sunlight" כמעט ומתעלם משירת הרחוב של וויליאמס והקטע הנ"ל מוכיח כמה שזה משמח - קצב מהיר, צעקות של ילדים ומסר מסיבתי שמנותק מהמציאות. כי בואו נודה בזה - בנות לא נהנות יותר אלא תמיד מוצאות את הדרך להפיל את האווירה.

Uffie / Wordy Rappinghood (Evian Mix) - 07:12

Uffie. Pascal Le Segretain, GettyImages
משכיחה קצת את האכזבה. אפי/GettyImages, Pascal Le Segretain

עשר דקות אחרי שנסגר המדור של שבוע שעבר, נחת הקאבר הנ"ל של אפי לטום טום קלאב. בכיתי קצת בגלל שגרמתי לכם לחכות שבוע לקטע המדהים והכיפי הזה, שקצת מצליח להשכיח את האכזבה שהגיעה בעקבות האלבום המלא של מי שפעם היתה ההבטחה הצרפתית הגדולה.

Soulja Boy feat. Lil' B / Rich Hoe - 10:19

Soulja Boy. Taylor Hill, GettyImages
כולנו הומואים. גם הוא. סולג'ה בוי/GettyImages, Taylor Hill

סולג'ה בוי עזב את המיינסטרים והתחיל לככב בבלוגים ופורומים של היפ הופ מחתרתי, כנראה כי הסגנון שלו הפך להיות הרבה יותר אפל. מוזר, אבל כנראה שיש ראפרים שלא ממש אוהבים להיות מצופים בבלינג. כיאה לראפר שבונה את שמו מחדש בשוליים, סולג'ה בוי הוציא מיקסטייפ בשם "Juice" (עם מחווה ברורה לטופאק, שכיכב בסרט בעל אותו השם) ולפני שאתם רצים להוריד אותו בחינם, תבדקו את השיר הנ"ל של סולג'ה עם ליל' בי - הראפר שעשה המון רעש לאחרונה כי הוא החליט לצאת נגד ההומופוביה שיש בעולם ההיפ הופ ולקרוא לאלבום שלו "I'm Gay", למרות שהוא סטרייט כמעט כמוני.

בתגובה, הגיעו לא מעט איומים על החיים שלו, כי ארצות הברית זו מדינה מטומטמת. אז בשביל ההזדהות, תנו לי להגיד את הדבר הבא: אני מתרומם. אני אוהב לקבל מלא פינים על מגש בארוחות הבוקר שלי, אני מחבב את מרת'ה סטיוארט ואפילו יש לי איידס. כזה אני, הומו.

Diplo / Nicki 3-6 House Mafia Bells - 13:13

Diplo. Jerod Harris, GettyImages
דיפלו/GettyImages, Jerod Harris

למרות שדיפלו קצת הרס את ביונסה וגרם לשיר החדש שלה להיות יותר מבולגן מהחיים של רובנו, הקקפוניה שהוא עשה כאן מ-"Did It On’em" של ניקי מינאג' ו-"Kids" של Sleigh Bells עם סמפולים של סווידיש האוס מאפיה חביבה למדי.

How To Dress Well / Ready For The World (Star Slinger Remix) - 16:05

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אר אנ' בי לבן, צלליות שחורות. How to Dress Well 0/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבר קראתם כאן יותר מדי פעמים על כמה שסטאר סלינגר יכול לשפר כל שיר ועל כמה שהאר אנ' בי הלבנבן של יוצרים כמו האו טו דרס וול משתלט על העולם. אז עכשיו יש שילוב של שני העולמות, ואתם יכולים לנחש כמה טוב זה נשמע.

Brian Eno / Glitch - 20:31

Brian Eno. Sergio Dionisio, GettyImages
מנסים - אבל קשה להתעלם מקיומו. אינו/GettyImages, Sergio Dionisio

אז נכון, המדור הזה תומך בגישה שדורשת מבריאן אינו לקרר את המנועים שלו, אבל כשהוא מוציא קטע מוצלח כמו "גליץ", שמחזיר את הכבוד האבוד למוזיקה הרובוטית של תחילת שנות האלפיים, קשה להתעלם מהקיום של המפיק הכל כך ענק הזה.

Parenthetical Girls / Careful Who You Dance With (Xiu Xiu Remix) - 23:22

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמיד רצו לעשות ארט רוק. Parenthetical Girls/מערכת וואלה!, צילום מסך

זאק פנינגטון מ-Parenthetical Girls תמיד קצת רצה לעשות את הארט-רוק של שיו שיו, ועכשיו החלומות שלו התגשמו כשהוא הצטרף להרכב הרשמי של הלהקה. לכבוד הידיעה הזו, ג'יימי סטיוארט - האיש היחיד שתמיד נמצא בשיו שיו - עשה רימיקס לשיר של פנינגטון וכיאה למאסטר, בהחלט הצליח לשפר אותו.

Casiokids / London Zoo - 27:26

Casiokids. Creative Commons
הכי מושלם שיכול להיות. Casio Kids/Creative Commons

כבר בשנה שעברה, כשקסיוקידס התחילו לנגן בהופעות שלהם את השיר הזה, היה ברור שמדובר ביצירה הכי טובה שאי פעם הגיעה מהלהקה הנורווגית הזו. הם פשוט הביאו כאן את האינדי-פופ האלקטרוני שלהם למקום כל כך מושלם שזה יהיה כמעט בלתי אפשרי מצדם להתעלות עליו.

About Group / Lay Me Down - 31:47

אלקסיס טיילור, חבר להקת About Group. Scott Legato, GettyImages
עוד איחור. טיילור/GettyImages, Scott Legato

לפני מספר שבועות שמענו כאן את הסינגל הראשון של אבאוט גרופ - להקת הפולק של אלקסיס טיילור מהוט צ'יפ - ועכשיו הסתבר שקצת אחרי המדור ההוא, האלבום שלהם דלף במלואו. אז הנה, באיחור, עוד שיר של אבאוט גרופ - כי באמת כדאי לתת להם איזה פוש לכיוון התודעה. הכי מגיע להם.

Raw Moans / That's Us / Wild Combination - 35:33

ראו מונס הוציאו אי-פי חדש עם השם הקליט "5AF3 53X" וכמו השיר הנ"ל - שבגרסת המקור שלו הוא של ארת'ור ראסל – הוא מכיל רק קאברים לאמנים שנדבקו באיידס - שזה משהו סופר דאונרי, למעט העובדה שמדובר בשירים יפים כל כך.

Seapony / Blue Star - 39:18

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוקלד בננה? Seapony/מערכת וואלה!, צילום מסך

לקראת הקיץ אנחנו מקבלים עוד קטע מתוך האלבום הקרב של סיפוני – וכן, גם בשיר הזה יש אווירת סרף, דיבור על חוף הים, בחורים ואווירה של ארגז קרטיבים.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully