וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

12.5.2011 / 7:43

גל גדות נלחמת על השליטה ברחובות ריו, קייט הדסון נאבקת על הגבר שלה - ושתיהן נפגשות מהשבוע על המסך הגדול עם שני צעירים מוסלמים מרדניים

מהיר ועצבני 5

הפרק החמישי בסדרת סרטי הפעולה מתגלגל הפעם לריו. במקרה זה, דומיניק ובריאן (וין דיזל ופול ווקר), צמד-החמד עם היד הקלה על ההגה, נמלטים לברזיל ומוצאים עצמם נאבקים באיש עסקים מקומי מושחת וכן בסוכן פדרלי אמריקאי (דוויין ג'ונסון). גם בפרק זה הם מסתייעים בכישוריה של אשת מוסד לשעבר, שאותה מגלמת גד גדות, הישראלית הכי לוהטת בהוליווד כרגע.

מן הביקורות: כמו הפרקים הקודמים בסדרה, גם "מהיר ועצבני 5" לא נועד להרשים את המבקרים, אבל נוסף להישגיו הקופתיים העצומים הוא נהנה גם מקבלת פנים תקשורתית חמה למדי. טיים, למשל, הצהיר כי לטוב ורע זהו אחד מהסרטים הגדולים הראשונים של העידן שבו אנו חיים. ניו יורק טיימס היה מעט דרמטי פחות, אך התלהב גם הוא והכריז כי כמעט אי אפשר להוריד מהסרט את העיניים. לעומת זאת, ניו יורק פוסט סבר דווקא כי מדובר באסופה קולנועית גדולה מהרגיל של קלישאות.

ציונים: רוטן טומייטוס – 78, מטאקריטיק – 65.

בימוי: ג'סטין לין. משחק: פול ווקר, וין דיזל, דוויין ג'ונסון, גל גדות (130 דקות).

ארוס בהשאלה

לאחר שגילמה צעירה הפוצחת בקרב מלא שטנה נגד חברתה הטובה ביותר ב"מלחמת הכלות", שבה קייט הדסון לעשות כך גם בקומדיה רומנטית זו. הפעם היא עושה כך כיוון שהסחבקית לכאורה מאיימת לגנוב את בעלה לעתיד רגע לפני החתונה, ומובן שאף אחד מן השתיים לא תוותר עליו בקלות.

מן הביקורות: קייט הדסון היא מן השחקניות השנואות על המבקרים בשנים האחרונות, וגם "ארוס בהשאלה" לא חמק מהציפורניים שלהם. וכך, פיטר טרוורס, המבקר התוקפני והציורי של הרולינג סטון, השווה את הסרט לפיסת צואה, האינטרטיינמנט וויקלי כתב שהוא מוציא לצופים את הנשמה ובוסטון גלוב ציין שפשוט עצוב להתבונן בתצוגת המשחק של הכוכבת הבלונדינית. היו גם כמה מבקרים שמתחו ביקורת קשה על הסרט אבל בכל זאת מצאו מעט חסד בלבם - סן פרנסיסקו כרוניקל, למשל, הכריז כי למרות כל מגרעותיו של "ארוס בהשאלה", עדיין אפשר לצפות בו.

ציונים: רוטן טומייטוס – 15, מטאקריטיק – 35.

בימוי: לוק גרינפילד. משחק: קייט הדסון, ג'ניפר גודווין, ג'ון קרסינסקי (103 דקות).

עיילה

מתברר שלא רק פאטי אקין ("עם הראש בקיר", "בקצה גן עדן", "סול קיצ'ן") עושה סרטים על חייהם של המהגרים הטורקיים בגרמניה - גם דרמה עלומה זו, שלא הוקרנה כמעט באף מקום בעולם טרם הגעתה לישראל, עוסקת בנושא. במקרה זה, הגיבורים הם שני צעירים ממוצא טורקי שהשתלבו היטב בחברה הגרמנית ומנהלים אורח חיים חופשי, מודרני ועצמאי, מה שמוביל להתנגשות עם משפחתם המסורתית.

בימוי: סו טורהן. משחק: פגה פרידוני, מהדי מונזדה, ססדה טרזיאן (83 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully