וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2012 בקאמרי: 4 מחזות זמר, קאמבק של חנה מרון והרבה איתי טיראן

שני גורקביץ'

17.5.2011 / 14:10

"קזבלן", "קברט", "שיער" ו"שרול" הם מחזות הזמר המתוכננים לעלות בעונה הקרובה של הקאמרי, לצד כ-30 הפקות חדשות

תיאטרון הקאמרי הציג היום (שלישי) את המחזות שהוא צפוי לעלות בעונה הקרובה (2011-2012), כאשר מתוך 32 ההפקות המתוכננות בולטים מחזות הזמר, מחזות ישראליים-יהודיים ושיתופי פעולה עם תיאטרונים אחרים. בנוסף ניתן לראות כי בתוכניה הקרובה מושם משקל רב על כתפיו של איתי טיראן, שביים השנה את ההצגה הראשונה שלו, "וויצק", בה הוא גם מגלם את התפקיד הראשי, וכעת צפוי לביים שני מחזות נוספים ולשחק בעוד שלושה.

טיראן מתעתד לביים את "קרנפים" מאת אז'ן יונסקו בו יגם ככב, ולעבד ולביים את "איש קטן, מה עכשיו?", הספר שכתב הנס פאלאדה. בנוסף צפוי טיראן לשוב ולגלם דמות שייקספירית - ריצ'ארד השני. במקביל הוא יגלם את המנחה במחזמר "קברט" שיעלה בסוף אוקטובר עם מיקי קם, גדי יגיל, אקי אבני, עירית קפלן ואריה מוסקונה. על הכוריאוגרפיה ב"קברט" יהיה אמון חוויאר דה פרוטוס הספרדי.

הפרטים לגבי שאר מחזות הזמר המתוכננים לעונה עדיין לא ברורים, כאשר "שיער" מתוכנן לעלות בינואר בהאנגר 11 בנמל תל אביב, אך טרם נקבעו שמות המשתתפים בו. "שרול", של שי להב ויוני זיכהולץ, בבימוי משה קפטן ומוזיקה שהלחין יוני רכטר, מיועד לעלות במסגרת פסטיבל ישראל הבא. אך המחזמר המסקרן ביותר כרגע הוא "קזבלן", שמופק כקופרודוקציה עם תיאטרון הבימה בבימויו של צדי צרפתי וכוריאוגרפיה של עוז מורג. בקאמרי מסרבים עדיין לחשוף את שמו של כוכב המחזמר, ובורסת ההימורים בנושא גועשת.

אחרי כמעט עשור - חנה מרון חוזרת לבמה

מלבד קזבלן, ישתפו העונה אנשי הקאמרי פעולה עם תיאטרון בית לסין, כשגלעד קמחי (זוכה פרס כוריאוגרף השנה 2010) יביים את "קומדיה של טעויות" ועם תיאטרון חיפה ב"כולם היו בני". "בין לבין", המחזה הראשון שכתבה השחקנית שרה פון שוורצה, יעלה באוגוסט 2012 כקופרודוקציה ישראלית גרמנית. שיתוף פעולה נוסף יהיה בדמות המחזה "מלחמה בבית", שכתב ג'יימס דאף ויביים רועי הורוביץ בשיתוף תיאטרון מראה מקריית שמונה ושחקנים המתגוררים באצבע הגליל. ולבסוף צפויה גם חזרה של אלון אופיר לעבודה עם הבימה במסגרת "האסיר בלב העיר", של ניל סיימון שיעלה כשיתוף פעולה עם תיאטרון באר שבע, בו גם ייערכו ההצגות הראשונות.

הצגה בולטת נוספת העונה היא "אורזי מזוודות", של חנוך לוין שתביא לבמה ביולי הקרוב אנסמבל גדול של שמות כמו דרור קרן, רבקה מיכאלי, אסתי קוסוביצקי ואחרי כמעט עשור של היעדרות - גם את חנה מרון. במקביל יעלו שני מחזות ישראליים בבימוי עדנה מזי"א: "סוף טוב", שכתבה ענת גוב עם מוזיקה שהלחין שלומי שבן, ו"אנשים כמונו" של איריס לעאל ואמנון דנקנר, שנראה כאילו הוא מבוסס על חברותו של דנקנר עם אהוד אולמרט. מחזה ישראלי חדש נוסף שיעלה הוא "עדלאידע", המחזה הראשון שכתב שלמה משיח.

בעונה הקרובה של הקאמרי צפויות לעלות גם: "תאומי ראי", "מאחורי הגדר", "עשו", "סטמפניו", "נפש יהודי", "פונדק הרוחות", קידוש". "מעבר לגבולין", "הכתבה שלנו", "סירנו דה ברז'ראק", "מסע ארוך לתוך הלילה", "יומנה של אנה פרנק", "אנה פרנק שלי", "מנהל הבית", "החייל האמיץ שוויק" ו-"WWW.COM".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully