וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקרוא ולשרוף

דרור רפאל

19.5.2011 / 7:33

את הנכבה אפשר להכניס למונה ליזה, את ל"ג בעומר צריך להרוס, את הרופאים יחליפו רובוטים ורק לילדה עם השם "לייק" אין תחליף. דרור רפאל מסכם שבוע

מי הכניס את הנכבה לתוך הציור?

ח"כ אלדד, מדוע אתה מתנגד לציור בו משפחה מיפו מצולמת על רקע פרדס.

כי זה אישור לנכבה. הערבים הגיעו לציור כדי לכבוש את הפרדסים שלנו. אמנם הם ברחו, אבל הם טוענים שאנחנו גירשנו אותם, לא צריך להבין באמנות כדי לראות שגם הציור הזה הוא על הנכבה.

מה זאת אומרת גם? יש עוד?

ודאי, מאחורי המונה ליזה יש כפר ערבי ששייך ליהודים. זהו ביתם עוד לפני 48'. החיוך של מונה ציני. היא ערביה שמזדהה עם הנרטיב הפלסטיני. הזמן הנוזל של דאלי, על מה נראה לך שהוא מדבר?

על זה שלאדם אין שליטה על הזמן?

נכון, אבל רק לערבים אין. כי אחרי שלא היתה נכבה והם לא גורשו מפה, לא היו להם שעונים ובגלל זה הם עדיין חושבים שעכשיו 1948 ושהבתים שלהם. אבל לא הייתה נכבה.
חשבת פעם למה אתה רואה בכל ציור אישור לנכבה ? אולי

זה משהו בך ?

ממש לא. זה משהו בציורים, ולא רק. כל דבר שקורה בעולם הוא נכבה, מהפרפר שמזיז את הכנפיים בסין עד לגורדי השחקים בסינגפור. גם פסל ישו הגואל בברזיל – הכל זה נכבה נכבה נכבה. אני כל היום שומע בראש שלי נכבה, כמה אפשר ? לכל מקום שאני מסתכל אני רואה נכבה, לא תשתגע ?והקטע - שלא הייתה בכלל נכבה.

איך אפשר למנוע את ל"ג בעומר?

ל"ג בעומר מתאפיין בגניבת קרשים מאתרי בנייה, הרס של עצים ויערות, גניבת עגלות מהסופר, מריבות בין ילדים על קרשים וסכסוכים על מקום למדורה. כוויות דרגה 2, אכילת פחמימות ריקות ואוכל מסרטן כמו מרשמלו על האש, ריח מזעזע שנדבק לבגדים ולשיער, זיהום סביבה עם אלפי מדורות ברחבי הארץ, לכלוך וזבל שנשאר בשטח ומדורות דלוקות שאף אחד לא טורח לכבות.

ועוד מל"ג בעומר: צעירים שיכורים שמסתובבים אחרי לילה בלי שינה, גניבת מוצרים ממכולות לפני הפתיחה, נערים חסרי כישרון שמנסים לנגן גיטרה, עוד רעש ועוד סירחון, ילד דורך על קרש בצד אחד שקופץ ומסמר נתקע לו בראש, גיץ עף על שמלה של מורה, היא עולה בלהבות, אמבולנסים מייללים ברחובות מנסים להגיע למוקדי האש שיצאו משליטה, אוכל שרוף, ילדים מפוחמים, הורים עצבניים בתים נשרפים, המדינה בלהבות. והשנה - כל זה, פעמיים! חג שמח.

כמה שביתות בשבוע אחד?

יו"ר ועד עובדי הרכבת אומרת שבלעדי העובדים אין רכבת. הרכבת היא משאב לאומי. בשל החשש של העובדים להיפגע, המשאב הלאומי לא עובד.

גם בית חולים הוא משאב לאומי, הידע הרפואי המכשור היכולת לעזור לחולים ולבצע ניתוחים – הוא של המדינה למען האזרחים שחיים בה. האזרח צריך לדעת שהוא יכול לקום בבוקר עם האפשרות לנסוע ברכבת להגיע לבית החולים ולעבור ניתוח, כמובן, רק אם הוא חולה ואין לו אוטו.

המנקות שובתות כי הן עובדות בתנאי עבדות במשכורת דלה. הרופאים ועובדי הרכבת מעדיפים את שיפור תנאיהם על פני המשך הפעלת המשאב רכבת או בית חולים. המנקות עושות עבודה שאף אחד אחר לא מוכן לעשות.

הנקמה שלנו היא שבעתיד יחליפו רובוטים את המנקות, הרכבות יעבדו על אוטומט, והרפואה תתבצע על ידי מחשבים. אנחנו מתעצבנים היום על משהו שלא יהיה קיים בעתיד. הקידמה תמיד באה מאוחר מדי.

למה אין עוד?

אפליקציה שמתריעה בפני התקף לב/רעידת אדמה/שיר חדש של איה כורם או אסונות אחרים שמתקרבים?

אם יש חצילים בטעם כבד למה אין כבד בטעם חצילים?

למה אין עוד תחנת רדיו שמשדרת רק מוזיקה ישראלית, והיא לא רשת ג'?

אם יש תינוקת שקוראים לה לייק, למה אין לה שורת סטטוס שיהיה אפשר לעשות לה לייק?

למה אין עוד שיטה מטומטמת יותר משיטת הקיזוז כדי שיהיו תירוצים לעונת הכדורגל הבאה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully