וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלנדו בלום לוהק ל"ההוביט"

28.5.2011 / 10:22

השחקן יחזור בפרויקט החדש של פיטר ג'קסון אל הנסיך לגולאס, הדמות שגילם בטרילוגיית "שר הטבעות". "אני נרגש", אמר הבמאי

פיטר ג'קסון, הבמאי והמפיק של "ההוביט", הודיע אמש (שישי) כי אורלנדו בלום לוהק לסרט וישחזר בו את התפקיד של לגולאס, אותו גילם בטרילוגיית "שר הטבעות". "לאחר 10 שנים", כתב ג'קסון בעמוד הפייסבוק שלו, "אני נרגש לעבוד שוב עם אורלנדו. אני נראה מבוגר יותר – הוא לא! אורלנדו יצר דמות איקונית כשגילם את לגולאס ואנחנו נלהבים לבקר שוב ב'ארץ התיכונה' יחד איתו".

בלום הוא לא השחקן היחיד שישחזר ב"ההוביט" את תפקידו ב"שר הטבעות". הוא מצטרף לאלייג'ה ווד, קייט בלנשט, אנדי סרקיס, איאן מקאלן ומרטין פרימן – כולם מכוכבי הטרילוגיה המהוללת שיחזרו גם בפרויקט החדש, שעלילתו מתרחשת כ-60 לפני זו של "שר הטבעות".

צילומי "ההוביט", עיבוד הקולנועי בן שני חלקים ובתלת מימד לאפוס הנודע של ג'יי.ר.ר טולקין, החלו במרץ האחרון בניו זילנד, אך ידעו לא מעט מהמורות. רק בחודש שעבר דווח כי השחקן רוב קוזינסקי, שלוהק לתפקיד הגמד פילי, נאלץ לפרוש מהצילומים מסיבות אישיות.

הבעיות החלו עם פרישתו של הבמאי המקורי של הפרויקט, גיירמו דל טורו, והחלפתו בג'קסון; המשיכו בשריפות באתר הצילומים עקב רעידת האדמה שפקדה את ניו זילנד, במחלוקת עם ארגוני העובדים במדינה, ובאשפוזו של הבמאי ג'קסון עקב בעיות אולקוס. החלק הראשון של "ההוביט" אמור לצאת לאקרנים ב-19 בדצמבר 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully