וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: "glee" סיימה עונה בביקורות לא נלהבות, ובט מידלר ואל פאצ'ינו משתפים פעולה

30.5.2011 / 16:07

היוצרים של ”glee” מגיבים לאכזבה שעורר פרק סיום העונה, בט מידלר חוברת לאל פאצ’ינו ובנות במכנסונים לא מושכות צופים. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המפסידים הגדולים: מי לא נראה יותר על המסך הקטן?

דון ג'ונסון. GettyImages
תוריד את הידיים שלך מהפריזורה שלי. דון ג'ונסון/GettyImages

העונה בה מציגות הרשתות הגדולות את לוחות השידורים שלהן לקיץ ולסתיו הקרובים משאירה גם הרבה פרצופים חמוצים בקרב אנשי תעשיית הטלוויזיה האמריקאית. שחקנים רבים מתעוררים בבוקר רק כדי לגלות שהפיילוט שאמור היה להחזיר להם את 15 דקות התהילה ואת הכסף לחשבון הבנק, נגנז עוד בטרם הספיק לאכזב בנתוני הרייטינג. השורות הבאות מוקדשות לשחקנים האלה – וזה הכי הרבה שהם יקבלו בזמן הקרוב.

המוכר מבין השחקנים הללו הוא כמובן צ'רלי שין. אלפי מילים נכתבו כבר על פרידתו בטרם עת מ"שני גברים וחצי", למרות שהוא יכול להאשים רק את עצמו בהיעדרותו מהפריים טיים השנה. פחות מדוברים הם דון ג'ונסון, שאחרי שנים רבות ב"מיאמי וייס" ניסה לעשות קאמבק כספר והיה מופתע לגלות שהצופים לא מעוניינים לראות מעצב שיער קשיש על המסך שלהם. אכזבות נוספות נרשמו גם לאית'ן הוק שרצה לעבור מהקולנוע למסך הקטן עם "Exit Strategy" וייאלץ למצוא פרויקט אחר שיביא אותו לשם, לאודרינה פאליקי שהיתה אמורה להיות וונדר וומן ותצטרך להיפרד מהטייטס, וגם למייקל צ'יקליס ("המגן") שקיווה להופיע בפיילוט החדש של קונאן או'בריאן "וינס לא מצונזר" אך לבסוף צונזר גם צונזר. מי יודע, אולי נזכה לראות אותם שוב באביב הבא.

המדובר: מה נסגר עם סיום העונה שנייה של "glee"?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התחיל וודי אלן, נגמר "דגראסי". מתוך פרק הסיום של "glee"/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע הגיעה לסיומה העונה השנייה של הלהיט "Glee". הסדרה שהביאה לקדמת הבמה חבורה של לוזרים מזמרים עברה על פי רוב את מבחן העונה השנייה וחבריה יתחילו בקרוב בהכנות לקראת העונה השלישית.

בפרק האחרון לעונה, ששודר בשבוע שעבר, נכנסו המתבגרים מלאי ההורמונים לליגה של הגדולים – תחרות המקהלות הארצית בניו יורק. אבל למרות הציפיות המוקדמות וההייפ המוגבר, הפרק גרר תגובות מעורבות. מה שהתחיל כמחווה לסרטי וודי אלן הניו יורקיים (כולל המוזיקה הרומנטית, החלום של ברודווי והנקניקייה ברחוב), המשיך באכזבה מרה. נדמה שליוצר, ריאן מרפי, נשארו שרידים של סדיזם טהור מימיו כיוצר של "ניפ/טאק", אחרת אין דרך להסביר מדוע "כיוונים חדשים" לא הצליחה להיכנס אפילו לעשרת הגדולים בתחרות ונאלצה שוב לחזור הביתה עם הפסד צורם, ממש כמו בשנה שעברה.

אחד מיוצרי הסדרה, בראד פלצ'וק, אמר השבוע בראיון לאינטרטיימנט וויקלי שהחברים בגלי קלאב פשוט לא היו בשלים מספיק לזכייה. הוא גם אמר כי הם העדיפו להתעסק בשטויות במקום להתרכז בהופעה, ולכן פשוט לא הגיע להם לזכות (אז כנראה שזכינו לשיעור חינוך חינם).

הפרק זכה לביקורות גם על העדר סגירתם של מספר קווי עלילה. כך, למשל, לא זכינו להבין מה המצב בין מר שוסטר ואמה, או לאן נעלמה המאמנת סו סילבסטר, אותה כנראה החליפו היוצרים בשיר מתוך המחזמר המצליח "Wicked" שעוסק במכשפה אחרת. לסיכום, פרק הסיום של העונה השנייה הקביל לעלילות הגלי קלאב: שיחק בליגה של הגדולים, אבל לא נכנס לעשירייה הפותחת.

המיותר: איך בנות במכנסונים צמודים לא מביאות רייטינג?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בנות חצי עירומות - הייתם מצפים שזה יעבוד. מתוך "electric barbarellas"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחורות צעירות במכנסונים צמודים. הרעיון הזה אולי תפס את תשומת הלב שלכם, אבל כנראה שהוא לא תפס את זו של צופי MTV. תוכנית הדוקו-ריאליטי "Electric Barbarellas", שעוסקת בלהקת בנות בחליפות צמודות שמנסות להצליח בהוליווד, לא הצליחה לתפוס את תשומת לב הצופים והשיגה אחוזי רייטינג נמוכים מאוד, למרות השיבוץ הנוח שקיבלה אחרי "העולם האמיתי: לוס אנג'לס". גם המבקרים לא חסכו שבטם מהבנות בלייקרה והכריזו קבל עם ועדה ש"על מנת לשרוד פרק שלם של הסדרה, שלא לדבר על עונה שלמה, עליך לכבות את החלקים במוחך שאחראים על פעולות שמוערכות יתר על המידה, כמו חשיבה ביקורתית". ואם כל זה לא מספיק כדי להיכנס לפינת המיותר שלנו, אז תוסיפו לזה את העובדה שאת הסדרה קיבלו הבנות רק דרך קשריהן עם סמנכ"ל חברת "ויאקום", אחת מהספונסריות הגדולות של MTV. בקיצור, כישלון כזה לא ראינו מאז בוטלה הסדרה "המופע של פול רייזר" אחרי שני פרקים בלבד.

הביזאר: חתונות של צוענים דווקא מביאות רייטינג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שעת הצוענים להתחתן. מתוך "my big fat gypsy wedding"/מערכת וואלה!, צילום מסך

האיחוד הקדוש בין שני אנשים שאוהבים אחד את השני ונשבעים לחיות ביחד לנצח (או לפחות עד משבר גיל ה-40) הוא אירוע גדול, מרגש ורומנטי לכל הדעות. התוכנית "My Big Fat Gypsy Wedding" היא כל זה, כפול מאה. התוכנית, שמקורה בבריטניה, עוקבת אחר חתונות של צוענים ונוודים ומביאה לצופה את המסורות המוזרות (האורחים שותים בירה תוך אחיזת ידיים ומנשקים זה את ידיו של זה), האמונות ההזויות והתלבושות שנראו כאילו נלקחו ממחסן של תיאטרון כושל. אבל כמו בכל חתונה, גם כאן, הנושא המרכזי הוא השמלה. התוכנית מראה את הכלות כאשר הן מחפשות אחר שמלת החלומות, ומוצאות שמלות מנופחות ונוצצות כמו שלא ראיתם מעולם, לצד שמלות שפשוט לא רואים אותן כי הן כל כך קטנטנות. התוכנית בגרסתה הבריטית עלתה השבוע ברשת TLC האמריקאית, אך בארצות הברית כבר עובדים על גרסה משלהם.

ליהוק שיחוק: בט מידלר מתאחדת עם אל פאצ'ינו

עצרו את העיר! בט מידלר מגיעה למסך הטלוויזיה הקרוב לביתכם. השחקנית בגמלאות תככב בסרט חדש לטלוויזיה של רשת HBO שעוסק בסיפורו של המפיק המוזיקלי פיל ספקטור שהורשע ברצח השחקנית לנה קלארקסון. מידלר תגלם את עורכת דינו של ספקטור שמייצגת אותו במהלך המשפט. את ספקטור עצמו ישחק לא אחר מאל פאצ'ינו ואת הסרט יביים דיוויד מאמט. פאצ'ינו עצמו כבר זכה בפרס האמי על סרט טלוויזיה אחר של HBO, "אתם לא מכירים את ג'ק", שיצא בשנה שעברה ומספר את סיפורו של חובב המתות החסד ד"ר ג'ק קבורקיאן. אנחנו נסתפק בקאמבק.

לינק לעת צרה: וויל פארל חוזר לג'ורג' בוש

אחרי שסיים את תפקידו ב"המשרד" לעונה הנוכחית, התפנה וויל פארל גם לעיסוקים אחרים. בין היתר, החליט פארל לשלוף מהארון את החיקוי שהפך אותו לגאון הקומי המוכר שהוא היום – ג'ורג' בוש. בסרטון חדש של "Funny Or Die", חוזר פארל לתפקידו המיתולוגי רק כדי לבשר לאומה על חיסולו של סנאי מטריד בחצר שלו. אה כן, וגם על חיסול בן לאדן.

מי אמר למי?

Mercedes: Did you know that New York City was built right on top of Old York city?

Tina: I'm pretty sure that's not true

Mercedes: Well I'm just pretty


(החברים ב"glee" אולי מבלים את רוב זמנם בשירה, אבל שיעור היסטוריה אחד לא יזיק)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully