וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקי אבני מכה צלם פפראצי

יוני פרוים

30.5.2011 / 22:18

אקי אבני חטף את הג'ננה כשיצא מהצגה בתיאטרון הסימטה, כשחיכה לו צלם פפראצי שניסה לצלם אותו ואת בת הלוויה החדשה שלו. אבני תקף את הצלם, גם המשטרה כבר שם. וואלה! סלבס דואגת

הערב (ב') בסביבות השעה עשר בערב, יצאו אקי אבני ובת זוגו החדשה מההצגה "בתאבון" בתיאטרון הסימטה, שאליה הוזמנו גם כלי התקשורת וגם ים של סלבס. מחוץ למקום חיכה להם צלם יחסי הציבור אלירן אביטל שהיה במקום מטעם היח"צ של התיאטרון. אבני שלא שמח להצטלם תקף את אביטל, וכעבור זמן קצר הגיעו ניידות משטרה למקום. עדת ראייה סיפרה לוואלה! סלבס: "מה שקרה זה שהצלם עקב אחרי אקי והחברה בסיום ההצגה וצילם אותם יחד. אקי ביקש ממנו שלא יצלם, וכשלא הפסיק, אקי תקף את הצלם וקרע לו את החולצה. הצלם מתלונן על כאבים ברגליים. גם אקי וגם הצלם הגישו תלונה למשטרה וכרגע הם בדרך לחקירה בתחנת המשטרה".

אביטל מספר: "תיעדתי את האירוע מטעם התיאטרון, בסיום ההצגה צילמתי אותו (אקי אבני) כשיצא מהמקום וכשחברתו יצאה 2 דקות אחריו. כשחברו זה לזו וצילמתם אותם יחד ביקש שאפסיק לצלם אותו, למרות שהצילום נעשה במקום ציבורי ובאירוע תקשורתי. אחרי שסירבתי להפסיק לעשות את עבודתי חנק אותי אבני מאחור ואני הדפתי אותו, המצלמה שלי נפלה והוא חבט בי בבטן וקרע את חולצתי. זה נגמר כשהמשטרה הגיעה וצר לי שהגענו למצב הזה, בסך הכל עשיתי את עבודתי".

להזכירכם: אבני הגיש את החדשה שלו שלשום (מוצ"ש) אל כלי התקשורת, כמו גם לצלמי הפפראצי, באיוונט חברתי לסלבס. עדי ראייה דיווחו שאבני ניסה להחביא את הקירבה בינו לבין האנונימית, אך ללא הצלחה.

- מתיאטרון הסימטה נמסר: "אנחנו המומים ומצטערים".

ניסינו להשיג את אבני אך עד מועד פרסום הידיעה מכשיר הסלולר שלו נותר כבוי.

וואלה! סלבס מורידה את הדגל לחצי התורן.

אקי אבני. אביב חופי
אבני והחדשה/אביב חופי
  • עוד באותו נושא:
  • אקי אבני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully