וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילו סרטים וסדרות יזכו למענק מירושלים?

שני גורקביץ'

15.6.2011 / 16:08

בין הפרויקטים שיזכו לתמיכה נמצא תסריט חדש של אבי נשר, העונה השלישית של "עבודה ערבית" וסדרת עורכי דין ישראלית

הרשות לפיתוח ירושלים הודיעה היום (רביעי) על השקעה של יותר משלושה מיליון שקלים ב-13 פרויקטים קולנועיים וטלוויזיוניים חדשים. מדובר בקרן קולנוע וטלוויזיה עירונית, שמאז 2008 השקיעה כבר למעלה מ-20 מיליון שקלים בעשרות פרויקטים ביניהם "הערת שוליים" של יוסף סידר, "הדקדוק הפנימי" של ניר ברגמן והסדרות "עבודה ערבית", "ילדי ראש הממשלה" ו-"סרוגים".

מנהל המיזם לקולנוע ולטלוויזיה ברשות, יורם הוניג, וועדת היועצים האמנותיים שלה בחנו 74 פרויקטים שהוגשו לדיון ומתוכם בחרו להשקיע 2,600,000 שקלים בהפקת שלושה סרטי קולנוע: "קברט ירושלים" של אושרה שוורץ ונאווה סמל ובבימויו של חורחה גורביץ' כשאת המוזיקה לסרט יכתוב שלומי שבן. "מקום בגן עדן" של יוסי מדמוני ובהפקת דוד מנדיל, ו"המבריח" של ארקדי קרסילשיקוב ובבמויו של יבגני רומן.

בין 40 ל-280 אלף שקלים נוספים יושקעו בפיתוח שבעה תסריטים לסרטים עלילתיים: "התחנה הרביעית", של אבי נשר וחנה בראון, "שרוכים" של חיים מרין וינקול גולדווסר, "כביש ירושלים תל אביב" של גלעד ענבר, "אללוף לא לוזר" של דיטה גרי, "חומות" של שרה עזר, "לוטננט קולונל" של אוהד שטדלר ו"תיקו" של איילת גונדר.

בגזרת הטלוויזיה, חוזרת העיר ומשקיעה בסדרה "עבודה ערבית" עם מענק של 300,000 שקלים להפקת העונה השלישית של יצרתם של סייד קשוע ושי קפון. במקביל יושקעו בין 40 ל-80 אלף שקלים בפיתוח הסדרות "הבטחה גדולה" של שירה גלזרמן ואורי בן דוד ו-"מדינת ישראל נגד" של ליאורה קמינצקי, עמית ליאור ושידורי רשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully