וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: קונאן אובריאן חשוב יותר מנשיאי ארה"ב?

21.6.2011 / 7:30

הכוכבים החמדנים של "ג'רזי שור" רוצים עוד, קונאן אובריאן הוא כוכב בטקסי סיום הקולג', וגולדי הון עושה סקס על המסך. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

עושים בית ספר

קונאן אובריין. AP
קלינטון? לא תודה, אנחנו מעדיפים את המצחיק הזה מהטלוויזיה. קונאן אובריאן נואם לבוגרי דרטמות'/AP

אם תהיתם כיצד מחלטרים הכוכבים בהוליווד בשביל קצת כסף כיס, תהיו בטוחים שזה לא בהדרכת קייטנות או שיעורים פרטיים בפיזיקה. מדובר בחלטורה שכל חבר כנסת מתחיל או נשיא לשעבר מכיר היטב: הרצאות אורח. מסתבר שבוגרים רציניים של אוניברסיטאות נחשבות כמו ייל והרווארד מעדיפים שאת הנאום האורח של טקס סיום התואר שלהם יישא מישהו שעשה את הקריירה שלו ממשפטים כמו "יש פה מישהו מניו ג'רזי?" במקום מישהו שיש לו מספיק מיליונים בבנק כדי לקנות את ניו ג'רזי.

הטרנד הסטודנטיאלי החדש תפס תאוצה, זאת על אף שאין לו כל קשר לבחורות או לאלכוהול. כך, למשל, מצאנו רק בחודש האחרון את איימי פוהלר מ"מחלקת גנים ונוף" מחלטרת בהרווארד, את סטיבן קולבר נואם בנורת'ווסטרן וכמובן את הג'ינג'י בוגר הרווארד בעצמו, קונאן אובריאן, מנעים בשנינותו את זמנם של בוגרי דרטמות' מחזור 2011. ביל קלינטון? סטיב ג'ובס? נראה שעשו לכם בית ספר.

צפו בסטיבן קולבר מצחיק את בוגרי נורת'ווסטרן

ובאיימי פוהלר קורעת את הארוורד

ובקונאן אובריאן מפרק את מכללת דרטמות'

המדובר: כמה כסף ירגיע את סנוקי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאה אלף דולר על כל סנוקי. מתוך "ג'רזי שור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי הרופאים, העובדים הסוציאליים וקלדניות בית המשפט, אנו עדים לאחרונה למאבק שכר נוסף, וחשוב לא פחות: מאבקם של כוכבי "ג'רזי שור" להעלאת שכרם שעומד כיום על 100 אלף דולר לאדם לפרק. חבורת האיטלקים שהדם החם ותאוות הבצע מבעבעים בעורקיהם החליטו לבקש מהבוסים ב-MTV העלאה בשכר ולקבל עוד כסף על עבודתם הנאמנה שכוללת: שינה, אוכל, מסיבות, סקס ואלכוהול והכול מול מצלמות ולעיני מעריצים ברחבי העולם.

הבוסים בערוץ המוזיקה לא הסכימו לוותר על הכישרון של סנוקי וחבריה והעלו את שכרם לאחר משא ומתן ממושך. אחרי הכול, איפה עוד תמצאו מצרך נדיר כמו פרחות וערסים שאוהבים להשתזף, לחגוג במסיבות, לקלל ולמשוך בשיער?

"ג'רזי שור" באתר MTV ישראל

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

המיותר: פראן דרשר עדיין כאן?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לכולנו קרה להתחתן עם גיי, לפחות פעם אחת. פראן דרשר ב"Happily Divorce"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שכחו מהצחוק של ג'ניס מ"חברים" או מנחירתו של סטיב ארקל ב"אריזה משפחתית" - הקול המעצבן ביותר של שנות ה-90' שייך ללא תחרות אמיתית לפראן דרשר, הלא היא "נני". אז מסתבר שהקלפטע של פעם חוזרת לעצבן לנו את האוזן במתכונת חדשה שמנסה ללכת בעקבות הטרנד ההוליוודי האחרון של שחקנים שעושים סדרה המבוססת על דמותם (עיינו ערך מאט לה בלנק ב"אפיסודז", למשל): דרשר השיקה סיטקום חדש בכיכובה בשם "Happily Divorced" ובהשראת חייה האמיתיים.

דרשר (הן האמיתית והן בסדרה) מגלה לאחר 18 שנות נישואין לבעלה (במציאות, פיטר מארק ג'ייקובסון שיצר עימה גם את "נני" וגם את הסדרה הזו) שהוא למעשה חובב גברים. המצב הזה יכול היה לייצר קומדיה ראויה למדי, אלא שכאשר דרשר מנסה להיות עצמה, יוצאת דווקא שחקנית גרועה במיוחד, אליה מוצמדים צחוקים מוקלטים, אולפנים ישנים ובדיחות צפויות ממרחק של קילומטר. געגועינו למיסטר שפילד.

זוכרים את "נני"?

הביזאר: אולי נשים צריכות לחזור למטבח?

מתוך ""Toddlers and Tiaras. imdb
ככה היא מתלבשת לג'ימבורי. מתוך "Toddlers and Tiaras"/imdb

בארצות הברית כבר קלטו מזמן את פוטנציאל הטראש הטמון באימהות מטורללות שכל קשר בינן לבין אחריות הוא מקרי לגמרי והחליטו להביא אותן לקדמת המסך. השבוע עלתה לאוויר עונתה הרביעית של תוכנית הדוקו-ריאליטי "Toddlers and Tiaras" של רשת TLC, שעוקבת אחר בנות ואימהות תוך שהן מנסות את מזלן בתחרויות יופי לקטינות עד גיל 8.

זוכרים את הסרט "מיס סאנשיין הקטנה"? ובכן, מסתבר שהכל היה אמיתי. מה אין שם? שכבות עבות של איפור לילדה שטרם יצא לה החצ'קון הראשון, עיצוב שיער שאפילו כלות ביום חתונתן לא זוכות לו, סט תלבושות מפואר, רד בול לשיפור הביצועים על הבמה וכמובן אימהות שמנסות להגשים את חלומן להיות מלכות יופי דרך הפעוטה בת הארבע. לא נעים להגיד, אבל אולי עדיף שיחזרו למטבח.

ליהוק שיחוק: שובה של גולדי הון

גולדי הון. Francois Durand, GettyImages
מי בעצם זקוק איתה לויאגרה? גולדי הון/GettyImages, Francois Durand

מאז שודר הפרק האחרון של "סקס והעיר הגדולה", נראה שנרשם מחסור חמור בסקס (נטול עיר גדולה) בביתו של יוצר הלהיט ההוא, דארן סטאר. וכך, סטאר מפתח סרט חדש עבור רשת HBO , הידועה כחובבת עירום ("משחקי הכס", למשל) ששמו "יומני הויאגרה" והוא מבוסס על ספרה של ברברה רוז ברוקר.

השבוע נודע לנו שמי שתככב בו היא גולדי הון בת ה-65, שתגלם אישה שבעלה עוזב אותה לאחר שגילה באיחור את משבר אמצע החיים. כפי שהכותרת מרמזת, הסדרה עוסקת גם בחוויותיה המיניות. נודה שהופתענו לגלות שסרט שנושא כותרת כזו איננו הסרט הדוקומנטרי על ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני, אבל גם גולדי הון זה בסדר.

לינק לעת צרה

תהיתם פעם כיצד היתה נראית "משחקי הכס" אם היו עושים אותה כקומדיית מצבים על שני חברים טובים במקום על שושלות אבירים חובבי עריפת ראשים? בלינק הבא תוכלו לראות איך זה יכול היה להיראות:

"משחקי הכס" כקומדיית מצבים

"משחקי הכס" סוגרת עונה: מהן 5 הסצנות החזקות ביותר שלה?

מי אמר למי?

"מאחורי יושב נשיא ארצות הברית מוערך לשעבר, לוחם עטור שבחים, בעוד שאני, מנחה תוכנית טלוויזיה בכבלים, נבחרתי לעמוד פה ולחלוק אתכם מחכמתי. לא ראיתי מעולם דוגמא טובה יותר לכל מה שלא בסדר עם אמריקה היום".


(קונאן אובריאן צנוע בנאום באוניברסיטת דרטמות')

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully