וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך היתה ההופעה של בוב דילן?

עינב שיף

20.6.2011 / 22:55

האיש והאגדה הופיע באצטדיון רמת גן אל מול 20 אלף צופים, להם לא הקדיש ולו מילה אחת. עם זאת, בניגוד לחששות, הוא כן סיפק להם את כל הלהיטים מפעם

זהו. הרגע הגדול הגיע - וחלף: בוב דילן הופיע הערב (שני) באצטדיון רמת גן. לאחר הופעות חימום של אסף אבידן ושל ריקי לי ג'ונס, עלה המוזיקאי האגדי לבמה בז'קט שחור וכובע בהיר ופתח במופע אליו הגיעו כ-20 אלף צופים, כפי שנמסר לוואלה! תרבות מההפקה. לא רק שלא מדובר בתפוסה מלאה של האצטדיון; במקום עצמו ניתן היה לראות גושים גדולים של כיסאות במרכז הדשא שנותרו ריקים.

דילן, שחגג לפני כחודש יום הולדת 70, התיישב בפתח המופע מול הקלידים ומיד החל בביצוע "I'm Gonna Change My Way of Thinking". לאחר מכן, עבר למרכז הבמה וביצע את "It's All Over Now Baby Blue". במהלך השיר, עשרות מהצופים החלו לרוץ קדימה לכיוון הבמה, למלא את המעברים ולהזיז כיסאות בין השורות.

השיר השליש במופע היה "Things Have Changed", בשבילו עבר דילן לגיטרה החשמלית. השיר שלאחריו - "Tangled Up In Blue". משם עבר דילן לביצוע סווינגי של "Summer Days" ולאחר מכן ל-"Simple Twist of Fate" - וכל זאת מבלי לומר ולו מילה אחת מחוץ לשירים.

נתן ללהיטים לדבר

בהמשך הגיע סופסוף הרגע - או לפחות אחד הרגעים - שהקהל הישראלי חיכה לו: דילן ביצע את "A Hard Rain's A-Gonna Fall" וכצפוי עורר התרגשות רבה בקרב הצופים באצטדיון. משם עבר לעוד להיט מתחילת דרכו - "Highway 61 Revisited". השיר הבא - "Forgetful Heart" בביצוע אדיר ואחריו ביצוע בלוזי למהדרין של אחד משיריו המאוחרים יחסית: "Thunder on the Mountain". ואז - שיא נוסף: "Ballad of a Thin Man".

בסיום השיר, ושעה ורבע מאז החלה הופעתו, ירד דילן מהבמה לכמה דקות ואז חזר להדרן: "Like A Rolling Stone", לשמחתו הרבה של הקהל. משם, עבר לממתק נוסף, אחד הגדולים באמת - "All Along the Watchtower" - ואז גולת הכותרת, לפחות מבחינת הקהל: "Blowing In The Wind". עם סיום השיר, סימן דילן תודה לקהל וללהקה, לא אמר מילה וירד מהבמה לקול תשואות רמות של הקהל.

זו היתה הופעתו השלישית של דילן בישראל. הוא נחת בארץ רק אתמול ותחת מעטה של חשאיות הגיע למלון בו התאכסן בתל אביב. על פי בקשתו, הוא לא קיים מסיבת עיתונאים וככל הנראה לא יצא מהמלון עד למופע. מיד עם סיומו, הוא צפוי לעזוב את ישראל.

(דיווח ראשון: 21:20)

איך נהנים מהופעה של בוב דילן?

לא הלכתם? ספרו לנו למה. הייתם? ספרו לנו אם נהניתם

  • עוד באותו נושא:
  • בוב דילן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully