וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: לאן הולכת ד"ר קאדי של "האוס"?

28.6.2011 / 8:13

ד"ר קאדי עברה מ"האוס" ל"האישה הטובה", אלייז'ה ווד מדבר עם כלבים, והצופים רותחים על סוף העונה של "The Killing". סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: אלייז'ה ווד מדקלם את "פה קבור הכלב"

אלייז'ה ווד מתוך "וילפרד". imdb
מגוון הוביטים בכלבים. אלייז'ה ווד ב"וילפרד"/imdb

אם חשבתם שימיו של אלייז'ה ווד ככוכב ז'אנר הפנטזיה תמו עם עליית הקרדיטים בסרט השלישי בטרילוגיית "שר הטבעות", תחשבו שוב. קודם כל בימים אלו הוא מצטלם ל"הוביט", וגם הקומדיה החדשה והמבריקה "וילפרד" (סדרה אוסטרלית במקור) בכיכובו של פרודו הצליחה לגרוף נתוני רייטינג מרשימים במיוחד בערב הפתיחה שלה, והוכתרה עד כה לפרק הבכורה הכי נצפה אי פעם של סדרת קומדיה בערוץ FX. ווד משחק בסדרה את ריאן ואנו פוגשים אותו ביום שאמור להיות יומו האחרון על פני כדור הארץ.

ריאן מנסה לשים קץ לחייו במספר דרכים שונות רק כדי לגלות שהוא כל כך נטול כישרונות, שאפילו להתאבד הוא לא מסוגל. במהלך הניסיונות הללו הוא פוגש את וילפרד, הכלב של שכנתו (השחקן האנושי בהחלט ג'ייסון גאן ששיחק את אותה הדמות גם בגרסה האוסטרלית כשהוא עוטה תחפושת של כלב), אלא שהכלב הזה הוא לא בדיוק ידידו הטוב של האדם – הוא מדבר אנגלית, הולך על שתיים, מקלל, מעשן סיגריות וחופר בור בחצר ממש כאילו היה שותף גרוע במיוחד לדירה.

הסדרה מגוללת את עלילותיהם של וילפרד וריאן כשהם מנסים לנווט את חייו של ריאן חזרה למסלולם ובמקביל גם למצוא להם משמעות. אחרי הכל, זהו עצם העניין, לא? או שאולי במקרה הזה זה העצם של הכלב?

אלייז'ה ווד והכלב - צפו בטריילר של "ווילפרד"

המיותר: מה נסגר עם "The Killing"?

מתוך "the killing". imdb
איזה עצבים איתכם. צמד הבלשים של "The Killing"/imdb

מחאת מעריצים כזאת לא ראינו מאז פרק סיום העונה של "אבודים": פרק סיום העונה של סדרת המתח המדוברת "The Killing" הצליח להוציא משלוותם מעריצים רבים בארה"ב. במשך 13 פרקים הציגו יוצרי הסדרה (שמקורה בסדרה דנית) את הרימייק שלהם לשאלה "מי רצח את לורה פאלמר", רק שבמקום הצעירה האומללה ההיא, התעסקו האמריקאים במשך עונה שלמה בשאלה מי רצח את רוזי לארסן, צעירה אומללה אחרת. אלא שפרק הסיום המצופה לא סיפק את התשובות המצופות עוד יותר.

מכאן, זה ספוילר, אז זהירות:

דווקא כשחשבנו שהבלשית שרה לינדן הצליחה לתפוס את הרוצח הנתעב (בעזרתה האדיבה של אלונה טל שכיכבה בתפקיד אורח בפרק 12), החליטו הכותבים להפוך את הקערה על פיה ולסיים את העונה הראשונה כשהשאלה שהוזכרה לעיל נותרה ללא מענה ורק נוספו לה מיליון שאלות אחרות. את המבקרים והמעריצים הסוף הזה לא סיפק ואלו הביעו זעם על הטריק, שנעשה דקות ספורות לפני סוף הפרק ולפני רגע הקתרזיס המיוחל.

ואילו היוצרים? הם, וגם ראשי AMC היו גם בהלם מגל הביקורות וגם די מרוצים מכך. את דבריהם אפשר לסכם בכך שממילא זו האמנות שלהם וכדאי שנכין את עצמנו (ואת נתוני הרייטינג) לעונה הבאה. עכשיו עליהם לקוות שבעונה הבאה התשובה לשאלה מי רצח את רוזי לארסן, לא תהיה "למי אכפת?".

"The Killing" תקבל עונה שנייה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הביזאר: באמת, אבל באמת אל תנסו את זה בבית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אזהרה: נא לא לצפות בסדרה הבאה לפני ארוחת הצהריים/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע הגיעה לסיומה עונתה השנייה של הסדרה "Freaky Eaters", שעוסקת באכלנים כפייתיים בעלי אובססיות מוזרות שככל שהם בולעים יותר, כך לנו יש חשק גדול יותר להקיא.

הסדרה עוקבת מקרוב (קרוב מדי אפילו) אחר מוזרויות אכילה מכל הסוגים – החל מאישה שמסוגלת לאכול רק כפות גדושות של עמילן תירס וכלה בגבר שהפך את סירופ המייפל לחברו הטוב ביותר והוא משתמש בו כתיבול להמבורגר, לזניה ושלל מאכלים שכל קשר ביניהם לבין הסירופ המתוק מקרי בהחלט. במסגרת התכנית מקבלים האכלנים טיפול פסיכולוגי שאמור לפתור אותם מהבעיה. תשכחו מתרגילי התעמלות או ספירת קלוריות, אם אתם צריכים דיאטה, זה יעשה את העבודה.

ליהוק שיחוק: ד"ר קאדי מצטרפת לאחות האת'ווי

ליסה אדלשטיין. Michael Buckner, GettyImages
לא סתם טובה, אישה מצוינת. ליסה אדלסטין/GettyImages, Michael Buckner

לפני מספר שבועות הודענו לכם על עזיבתה של ד"ר קאדי, הלא היא ליסה אדלסטין, את הסדרה "האוס". עכשיו אנו שמחים לגלות שהיא מצאה בית חדש, לפחות לתקופה הקרובה.

אדלסטין תתרחק מיו לורי ותצטרף לסדרה "האישה הטובה" שזכתה לביקורות מהללות בארצות הברית, ותשחק במשך מספר פרקים עורכת דין סקסית וחכמה שהיא גם שחקנית פוקר מלידה. רופאה, עורכת דין, ויהודיה? אמהות פולניות ברחבי העולם מחסירות כעת פעימה.

לינק לעת צרה: ג'ימי קימל מריץ את הילדים לבית הספר

1 באפריל אמנם עבר, אבל 1 בספטמבר עוד לפנינו, ומי אמר שאי אפשר לשלב בין השניים? הנה למשל, ג'ימי קימל (מנחה הטוק שואו והאקס של שרה סילברמן), החליט לאחרונה להשיק תחרות סרטונים מצחיקים לכבוד צאתם של ילדי העולם לחופשת הקיץ. בעבר ביקש קימל מצופיו, בתחרות סרטונים דומה לכבוד 1 באפריל, להעיר אדם ישן בעזרת כוס מים צוננת לפנים, לצלם הכול ולשלוח לו את הסרטון להנאת הצופים בבית.

הפעם מבקש קימל מהורים בעלי שיקול דעת לקוי להעיר את ילדיהם הקטנים מוקדם בבוקר ולבשר להם שהם מאחרים לבית הספר רק כדי לצלם אותם רצים אליו בבהלה. את הסרטונים אתם יכולים לשלוח אליו בלינק הזה, רק נקווה בשבילו שלא יישלחו אליו גם עובדי מחלקת הרווחה בלוס אנג'לס.

שרה סילברמן בישראל: "עשיתי את שמעון פרס"

מי אמר למי?

"Actor Russell Crow has come out against
circumcision. he talked about it on twitter. well you know, he is an actor, he hates seeing anything on the cutting room floor…"




(ג'יי לנו מזכיר לראסל קרואו, שלא חובב בריתות מילה עוד כמה חיתוכים שהוא לא מחבב)



השבוע שעבר בטלוויזיה האמריקאית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully