וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'לו ביאפרה ביטל, יוסלס איי די ובוא לבר יופיעו בחינם

שני גורקביץ'

30.6.2011 / 13:22

הלהקות שאמורות היו לחמם את ביאפרה שהבריז החליטו להרים ערב הופעות במקומו, כדי "להוציא את המקסימום ממצב מבאס"

קהילת ה-Pאנק בישראל לא מתכוונת להתאבל על ביטול ההופעה של ג'לו ביאפרה, ואנשיה יזמו ערב הופעות פאנק חלופי ובחינם. Useless ID, בוא לבר ו-Mondo Gecko, שאמורות היו לחמם את ביאפרה, יופיעו אחת אחרי השנייה ביום שבת, 2 ביולי, בבארבי בתל אביב.

"כשההופעה של ג'לו ביאפרה התבטלה כולם חשבו על להמשיך בכל מקרה", אמר גיטריסט יוסלס איי די, ישי ברגר, בשיחה עם וואלה! תרבות. "זה משהו שעבר לכולנו בראש אחרי שגילנו על הביטול של ג'לו. היה ברור שנעשה את זה. זה נראה לי כמו להוציא את המקסימום ממצב שבטח מבאס להרבה אנשים".

אתמול פרסם ג'לו ביאפרה, סולנה של הדד קנדיז, מכתב בו הודיע למעריציו בישראל כי הוא מבטל את הופעתו בשבת הקרובה בבארבי. "אני מתכוון לבדוק את המצב בעצמי בישראל ובפלסטין ולגעת בטבור של הדברים, ואולי לקבוע כי זה נכון לנגן עבור אנשים שם מלכתחילה", כתב. "זה לא אומר שאני או מישהו מהלהקה מצטרפים לחרם כלשהו על ישראל".

ברגר סיפר כי לא נפגע במיוחד מהביטול, "לא התבאסתי ממנו באופן ישיר, אלא על זה שזו טיפה במדבר עד שמגיע אדם שיש לו כאלה דברים להגיד ולנגן, וכשזה קורה זה אחד למיליון. על עצם הביטול עצמו אני לא מתבאס, כי זה לא קל להיות איפה שהוא היה, הוא והלהקה שלו. זה לא קל להיות בסיבוב הופעות בלי קשר, אז גם להתמודד עם הלחצים האלה? זה לא קל לשים את זה בצד ולהופיע. אין הרבה אנשים שמתקרבים לתפוקה שלו כבר 30 שנה אז לראות אותו יכול היה להיות ממש מגניב".

לפרטים נוספים והאירוע בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully