וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד לב חוזר: "אני כלי שנועד להעביר השראה"

עינב שיף

12.7.2011 / 7:44

אחרי חמש שנות שתיקה, הזמר חוזר עם שיר חדש לקיץ. בראיון הוא מספר על החזרה לעבודה עם חמי רודנר וההופעות עם אלון גל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפעם האחרונה שנמרוד לב הוציא אלבום היתה בדיוק לפני חמש שנים, זמן מלחמת לבנון השנייה, זו שמציינת היום (שלישי) יום הולדת חמש. בחמש השנים האלו לב כמעט נעלם מעל פני השטח ועתה הוא חוזר עם סינגל חדש מתוך אלבום, אותו הוא מלווה במופע יחיד וגם בהופעה משותפת עם אחד, אלון גל, בפאזת המוזיקאי שלו.

"אני תמיד משתדל להגיע לכמה שיותר אנשים", הוא אומר בראיון לוואלה! תרבות עם צאת הסינגל, "קיץ בא", אותו הוא מגדיר כ"שיר לפתיחה הרשמית של הקיץ". "תמיד עשיתי דברים קומוניקטיביים מתוך אמת אמנותית שהיא בבסיסה מתקשרת".

כמו "זה כל הקסם" שכולם זוכרים.

"מדהים שעדיין משמיעים את השיר הזה הרבה, אבל כל תקופה והיופי שלה, כל מקום והזמן שלו. אני מאד אוהב את מה שאני עושה עכשיו. יש באלבום הזה כמה שירים, שאם יורשה לי, הם חזקים מאד. אתה יודע מה, אולי יורשה לי. אני בסך הכל רואה את עצמי בתור כלי שמעביר את ההשראה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסך הכל כלי. נמרוד לב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז אורלי פרל מהשיר ההוא אולי לא הגיעה, אבל באלבום החדש חוזר לב, יחד עם אירית דננברג, שותפתו להרכב RBS, לעבוד עם חמי רודנר, שהפיק את אלבום הבכורה שלו שכלל את הלהיט ההוא. "זה נורא כיף לעבוד עם מישהו שיש כימיה טובה איתו, זה מפרה ונותן השראה", מספר לב על העבודה עם רודנר. "שנינו התבגרנו מאז, וזה היה תענוג".

מה היה החלק של אלון גל בתהליך?

"לאלון יש אוזן טובה, חושים טובים והוא חבר טוב. אנחנו מתייעצים ואני יכול להגיד שהוא בהחלט יודע את העבודה שלו. הכוונה היא שאני פחות מכיר את העבודה שלו כקואצ'ר, אבל לפחות כמוזיקאי הוא טוב בעיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully