וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר ווטרס נגד חוק החרם: "לפעול נגד ההתנחלויות"

11.7.2011 / 16:17

מנהיג פינק פלויד לשעבר ממשיך לתקוף את ישראל: "אני לא יכול לומר איזו נסיגה תהיה זו עבור ממשלתכם להעביר חוק שמונע מאנשים את הזכות למחות על הפעילויות שלה"

"אני אוחז בידי פיסת נייר שחתומה בידי הנגיד הגרמני, לא אני סתם צוחק, אין לזה כל קשר לכך" – כך פותח הזמר רוג'ר ווטרס את דבריו בסרטון בו הוא יוצא נגד יוזמת "חוק החרם" בישראל. בסרטון שעלה היום (שני) לרשת מספר ווטרס, שידוע בפעילותו החריפה נגד מדיניות ישראל בשטחים, כי התבקש על ידי פעיל ישראלי מארגון "חרם מבפנים" לצאת בהצהרה נגד היוזמה להפוך את החרם על ההתנחלויות לעוולה אזרחית.

"הוא ביקש ממני לצאת בהצהרה בהתראה קצרה, כיוון שתהיה הצבעה מחר בכנסת במסגרתה ינסו להפוך את החרם בישראל לעבירה פלילית, אם אתם יכולים להאמין לכך", אומר ווטרס. "אדם היה מקפץ מעלה ומטה מרוב אושר כי זה הופך את המחוקקים לשוליים הרבה יותר מכל אדם הצלול במחשבתו או ברגשותיו בכל מקום בעולם, אבל כנראה שזה לא ידווח במקום אחר בשאר העולם מסיבות מגוונות".

"אני מקווה שתהיה תגובת נגד גדולה בכל מקום"

בהמשך מספר מי שהיה סולן פינק פלויד, כי החליט לבחון את הדברים וקרא עליו בג'רוזלם פוסט. ווטרס מצטט מתוך המאמר את דבריה של ח"כ זהבה גלאון (אליה הוא מתייחס בלשון זכר) "אני לא יכול לומר כמה אני תומך בשמירה על החוק ואיזו נסיגה תהיה זו עבור ממשלתכם להעביר חוק שמונע מאנשים את הזכות למחות על הפעילויות של ממשלתם". ווטרס ממשיך ומספר על ארגון BDS, ומטרותיו.

החרם אומר ווטרס, הוא "כלי פוליטי לגיטימי לחלוטין, לא אלים שבו משתמשים עכשיו, והאלמנטים הימניים בממשלה הישראלית ובכנסת מנסים להפוך אותו לבלתי חוקי. מוזר. אני מקווה שתהיה תגובת נגד גדולה בכל מקום ויותר ויותר בעלי דעות ברחבי העולם יפנו נגד הימין וההתנחלויות וסיפוח מה שאנחנו מקווים שיהפוך למדינה הפלסטינית, אם ייחתם הסכם שלום. מה שאני רוצה לומר הוא שאני תומך לחלוטין ב'חרם מבפנים'. אני אתכם בלבי ובנשמתי".

בואו לענות לרוג'ר ווטרס אצלנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully