וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד": דודו אהרון עובד גם על גייז

שירה גולן

20.7.2011 / 7:18

"חי בלה לה לנד" ממשיכה להיות שיעור מאלף לחיים ורק בשבוע אחד ניתן ללמוד מדודו אהרון, אתי לוי וג'ולייטה כמה עצות טובות במיוחד. הבלוג

הצפייה ב"חי בלה לה לנד" היא חוויה מאלפת ומחנכת, ואל תתנו לאף אחד לספר לכם אחרת. נכון, אנגלית לא תלמדו שם – היי, גם הכוכבים של הסדרה בקושי מצליחים ללמוד. גם לא מומלץ לשגרירי ישראל לעתיד לחקות כמה מההתנהגויות שרואים בסדרה. אבל דבר אחד בטוח: אתם תצאו ממנה מצוידים בלא מעט חוכמת חיים ולקחים לעתיד. הנה כמה תובנות כאלה שקיבלנו מששת הזמרים שלנו, וכל זה רק מהשבוע האחרון:

1. מוזיקה מזרחית עושה שמח. בכל מקום, בכל סיטואציה ואפילו אם הקהל בכלל לא מבין את השפה. ואם עדיין לא צפיתם בדודו אהרון מבצע את "תגידו לה" בלבו נוטף הזימה של מועדון גייז בלוס אנג'לס, כשזהבה בן מענטזת ברקע, זה בדיוק הרגע לעשות את זה. לקח חשוב במיוחד עבור כל אותם צקצקנים שלא מבינים מה יש במוזיקה הזו, שכל כך ממכר אנשים. אז הנה, אפילו האוחצ'ות האמריקאיות שמעו והתלהבו.

2. גם את יכולה להתחתן עם שימי תבורי, את פשוט צריכה להתעשר קודם. לא שאנחנו שופטים, חס ושלום. אנחנו בטוחים שבין שימי לאשתו, אותה אחת ששיכנה אותו ואת ילדיו באחוזת פאר אקסטרווגנטית בלוס אנג'לס, שוררת אהבת אמת טהורה. אבל לא יכולנו שלא לשאול את עצמנו, בזמן שצפינו בו מדלג בין הפרארי למפלי המים שבחצר, אם הוא גם טרח להעיר את תשומת לבה של אשתו היקרה, שמתיחת הפנים שלה יצאה לא משהו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם את יכולה להתחתן עם שימי. עם דודו זה קצת מסובך יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. נהגי לימוזינה צריכים לנהוג ולשתוק. מקסימום לאכול שווארמה. אבל העיקר שישתקו. במיוחד אם דודו אהרון, שהוא זמר השנה למקרה שפספסתם, יושב מאחור ולא בא לו לשמוע את השטויות של ניסים, ועוד אחרי שהפסיד את האיווליואיישן הלטיני לג'ולייטה. גם כן זו והרגליים היחפות שלה (ע"ע תובנה מספר 4).

4. אפשר לעלות לבמה בשמלה ירוקה מכוערת וברגליים יחפות ולנצח באיווליואיישן. אורי פסטר אמר, כן?

5. אפשר להדפיס תמונות על ציפורניים. אבל רק אם אתם באל איי ורק אם ממש במקרה, לאחותכם התאומה יש בארנק תמונה של הבן שלכם. עכשיו נשאר רק שמישהו ימצא דרך לעשות על התמונה טאג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ושהנהג מקדימה יסתום את הפה, כן? כוכבי "חי בלה לה לנד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

6. לא צריך תפקיד בסרט עם בראד פיט כדי להרגיש שעשיתם את זה בהוליווד. מספיקה פרסומת מפוקפקת לקטשופ. ואל תשכחו לוודא שהסוכן המלחיץ שלכם ידאג לדרוש בשבילכם מכונית חדשה. כי כמו שאתם יודעים, לקטשופ בלי מכונית יש טעם די דלוח.

7. כל ראפר באשר הוא, ובמיוחד אם הוא נולד וגדל בישראל, יחקה את התנועות של מייקל ג'קסון וימשיך לטעון שהוא מקורי וייחודי. אבל כשאתה אלון דה לוקו ואתה רוקד כמו שאתה רוקד, סולחים לך גם על זה.

8. דעו מאיפה לקבל את העצות שלכם לחיים. שמענו שסיזר, איגואנת הווילה, מבין דבר או שניים.

משפט השבוע: "ככל שאני מכירה יותר בני אדם, אני אוהבת יותר בעלי חיים" (עוד פנינה מפי אתי לוי).

"חי בלה לה לנד": הבלוג

"חי בלה לה לנד": דודו אהרון מגיב לטענות נגדו

"חי בלה לה לנד": עמודי האמנים בוואלה! Music

"חי בלה לה לנד" בוואלה! yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully