וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: "אמריקן איידול" החלה במלחמה נגד "X-Factor"

26.7.2011 / 8:23

"אמריקן איידול" נלחמת ב-"X-Factor" של סיימון קאוול, קומיק-קון הביא חדשות מעולות ועומאר מ"הסמויה" מגיע ל"קומיוניטי". סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: מה למדנו בפסטיבל קומיק-קון 2011?

שחקני "משחקי הכס" בקומיק-קון. FilmMagic, GettyImages
וד"ש לחאליסי, כן? שחקני "משחקי הכס" בפסטיבל קומיק-קון 2011/GettyImages, FilmMagic

פסטיבל קומיק-קון 2011 הפך מזמן ממאורע לגיקים חובבי קומיקס ופנטזיה בלבד, לאירוע גדול בחשיבותו לכוכבי הוליווד. בדומה לשנים האחרונות, גם השנה הגיעו לפסטיבל כוכבי התכניות הפופולריות על המסך שלחלקם כל קשר עם המילה חנונים הוא פנטזיה בהחלט. הנה חמשת הדברים היותר טובים שלמדנו בפסטיבל קומיק-קון 2011:

1. העונה השישית של "דקסטר" תיפתח ב-2 באוקטובר, ויש כבר טריילר מצמרר למדי. בנוסף, הרוצח הסדרתי בגילומו של מייקל סי. הול הבטיח: "אתם אפילו לא רוצים לדעת מה הולך לקרות".

2. פרק הבכורה של העונה השנייה של "המתים המהלכים" ישודר ב-16 באוקטובר, ובפסטיבל נחשף גם הטריילר המורחב של העונה, שעורר אחריו דיבור היסטרי למדי.

3. במהלך הפאנל של "משחקי הכס", נשאלו המשתתפים כיצד תסתיים הסדרה. את התשובה הטובה ביותר סיפק פיטר דינקלג' (שמועמד לאמי על תפקידו כטייריון לניסטר) שאמר בפשטות: "בקטע ריקוד". לאחר מכן הוסיף על הבדיחה גם הסופר ג'ורג' ר.ר. מרטין שאמר כי הספר הבא בסדרה ייקרא: "לרקוד עם דרקונים".

4. יוצר הסדרה "קומיוניטי" דן הרמון נשאל על ההתעלמות של המצביעים לפרס האמי מתוכניתו. "אני רק שמח ש'glee' סוף סוף זכתה להכרה", הוא אמר לקול צהלות ומחיאות הכפיים של הקהל, "קשה להיות התכנית הזו. אף אחד לא פוגש אותך בחצי הדרך. הם נמצאים אי שם בערבות, רק מנסים לשרוד. אני חושב שמועמדות לפרס סדרת הקומדיה הטובה ביותר ייתן להם סוף סוף את הדחיפה שהם היו צריכים כדי להמשיך להיות משודרים".

5. יוצר "דם אמיתי" אלן בול הבטיח למעריצים הנרגשים סצנה לה הם מחכים כבר זמן רב: "יהיה רגע בסדרה בו סוקי ואריק יהיו יחדיו במקלחת. זה אולי לא יהיה דומה במהותו למה שתואר בספרים. ייתכן שזה יהיה מוזר יותר ומלוכלך יותר". הללויה.

המיותר: "אמריקן איידול" מנסה לחבוט ב-"X-Factor"

סיימון קאוול. Dimitrios Kambouris, GettyImages
זחוח כרגיל. סיימון קאוול/GettyImages, Dimitrios Kambouris

הפרשיות המשפטיות החמות של הקיץ לא שייכות לקייסי אנתוני או לניוז אוף דה וורלד, אלא לתעשיית הטלוויזיה האמריקאית: סיימון פולר - יוצר האמא של כל תכניות הריאליטי-כישרונות, "אמריקן איידול" – החליט לקחת לבית המשפט את רשת FOX בתביעה של מיליוני דולרים על הפרת זכויות יוצרים. זאת בשל השידור הצפוי של התוכנית "ה-X פקטור" (שתגיע בקרוב גם לישראל) בכיכובו של שופט "איידול" לשעבר, סיימון קאוול.

לטענת פולר, ב-2004 הוא תבע את קאוול על הפרת זכויות יוצרים כאשר "ה-X פקטור" הייתה מיועדת לעלות בבריטניה. בתביעה הגיעו השניים להסכם, אותו כך לטענת פולר, רשת FOX איננה מכבדת. מה שבטוח, לפחות סיימון אחד ייצא מבית המשפט עם חיוך.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הביזאר: כך תקבלו בחזרה את האוטו שלכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחי, איפה האוטו שלך? מתוך "Repo Games"/מערכת וואלה!, צילום מסך

קמתם בבוקר וגיליתם שאנשי ההוצאה לפועל החליטו לעקל לכם את האוטו. חוויה לא נעימה לכל הדעות. השעשועון החדש "Repo Games", מבית היוצר של מפיקי "ג'רזי שור" ושמשודר ברשת "ספייק טי וי", ספקית האייטמים מספר 1 של המדור, החליט להפוך את הרגע המבאס לשעשועון הורס: הלקוחות של מגרש ההחרמה הזה מגיעים למקום כשבאפשרותם לקבל בחזרה את רכבם אם רק יענו נכונה על סדרה של שאלות. אם יצליחו – האוטו יוחזר להם בתוספת כיסוי תשלום החוב. אם לא יצליחו – האוטו יילקח כמתוכנן. כל מה שנשאר עכשיו זה רק לראות אם אפשר לייבא את הפורמט ולהתקזז על דו"חות חניה.

ליהוק-שיחוק: עומאר מ"הסמויה" מגיע ל"קומיוניטי"

מייקל קנת וויליאמס. Michael Loccisano, GettyImages
יו ניגר, יו פיל מי? מייקל קנת' וויליאמס/GettyImages, Michael Loccisano

הנה ליהוק לא שגרתי: מייקל קנת' וויליאמס – עומאר הענק מ"הסמויה" וצ'אקי ווייט מ"אימפריית הפשע" – החליט לעשות סיבוב של 180 מעלות ולהתמסר דווקא לקומדיה. וויליאמס יצטרף לממתק השנון של NBC, "קומיוניטי" בעונתה השלישית ויגלם בה אסיר לשעבר שהפך למורה לביולוגיה - הקורס אותו בחרה השנה קבוצת הלימוד הכי רב-תרבותית על המסך. "הוא לא מנסה להוכיח דבר. הוא בחור מאוד אינטנסיבי", אמר השבוע היוצר דן הרמון על דמותו של וויליאמס בסדרה. אז ביולוגיה כאמור נראה שם, נקווה שגם כימיה.

עומאר מ"הסמויה": ההומו הכי גדול שהיה בטלוויזיה

לינק לעת צרה: סטואי מ"איש משפחה" משתלט על העולם

בין שלל הבשורות שיצאו השבוע מפסטיבל קומיק-קון היה גם לינק אחד נחמד במיוחד: משחק אינטראקטיבי, רב משתתפים ותלת מימדי חדש של הסדרה המצוירת "איש משפחה". סוף סוף נוכל לראות את ראש הפוטבול של סטואי גריפין מכל הכיוונים.

מי אמר למי?

Wilfred (dog): Come on mate; give me some of that Gouda I'm smelling.

Ryan: Wilfred no, you can't have cheese.

Wilfred (dog): Well what am I suppose to eat? The grass down here tastes like shit! And the shit tastes like grass!

(הכלב וילפרד מהסדרה "וילפרד" מעדיף גורמה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully