וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד": גם טורי ספלינג לא הוציאה מדודו אהרון את השכונה

שירה גולן

28.7.2011 / 7:06

הסירוב של כוכבי "חי בלה לה לנד" לפתוח את עצמם לכל תרבות זרה מפסיק להצחיק ומתחיל להעיק. מזל שטורי ספלינג לא יודעת מה זה היכל נוקיה. הבלוג

טוב, מספיק עם הצחוקיאדה. מה שקורה ב"חי בלה לה לנד" מתחיל לגרד את רף העצבים, שהצליח להישאר גבוה למדי עד עכשיו. למה? כי מסתבר שפריפריאליות היא מחלה חשוכת מרפא. אפשר להוציא את הישראלים מהצ'כונה, אבל אי אפשר להוציא את הצ'כונה מהם.

תראו אותם – רבבות ישראלים שחיים בלוס אנג'לס, עיר הכוכבים הכי נוצצת בעולם, ולמה הם מאזינים ברכב הארבע על ארבע המפואר שלהם בזמן שהם מפליגים בסאנסט בוליוורד? ל"תגידו לה" של דודו אהרון. יש להם ליד הבית את המועדונים הכי שווים על הפלנטה, ובכל זאת הם מעדיפים חאפלה ישראלית במועדון מפוקפק שכולל משקה ראשון וצ'פחה לדודו אהרון על חשבון הבית.

וזה לא רק הם, גם ששת הזמרים שלנו, שנמצאים בלוס אנג'לס על תקן אורחים זמניים, פשוט מסרבים לפתוח את עצמם בפני תרבות זרה מסוג כלשהו ומגיבים לכל מה שחדש ומשונה להם בהתקפי צחוק אינפנטיליים. שולחים להם מומחה ליוגה-קבלה, הם אומרים שזה משעמם. מקפיצים אותם להופיע במועדון גייז, הם קוראים לזה "סדום ועמורה". מועדון לטיני – חרטא. דודו פוגש מוכר גיי בחנות בגדים, אוחצ'ה למופת, והדבר היחיד שהוא מסוגל ויודע לעשות הוא לצחוק עליו בעברית ולקפץ בהיסטריה של ילדה בת 12 בכל פעם שהמוכר מתקרב אליו. אחר כך הוא גם מתמקח איתו על המחיר (ואנחנו לתומנו ,חשבנו שזמר השנה לא דופק חשבון לכסף). שוק הכרמל, we are come.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיואו זו דונה מרטין! מתוך "חי בלה לה לנד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מישהו שם שכח להסביר לדודו, אביהו, זהבה, אתי ואלון פרט חיוני אחד וחשוב, שנדמה שרק ג'ולייטה השכילה להפנים: אם אתם רוצים להצליח בהוליווד, אתם חייבים לפתוח את הראש ולספוג קצת מהלך הרוח המקומית. או לפחות לנסות להשתלב. אף אחד לא יעשה מכם כוכבים בינלאומיים אם תמשיכו להתעקש על האנגלית הרצוצה והמבטא הכבד, תגידו שווניס ביץ' מזכיר לכם את הטיילת באילת ותשירו בעברית או את התרגום האנגלי הכושל של אותם השירים. ובהזדמנות זו – זהבה, אנא ממך, חדלי עם הריפיט ל"חיים שלי". אחרי 42 אלבומים היינו מצפים שיהיו לך עוד כמה שירים בארסנל.

אף אחד לא מבקש מכם להפוך לאמריקאים, ההתעקשות על הישראליות היא מוערכת במידה מסוימת, אבל ראבאק, לפחות גלו נכונות להכיר משהו קצת שונה ממה שהורגלתם אליו. וכן, גם ההתלהבות מ"דונה מבוורלי הילס" בהחלט לא תורמת לרושם הכללי. בטח לא כשאתם יושבים בסלון ובוהים בה בעיניים פעורות.

חי בלה לה לנד פרק 23. VOD_YES
מתוך 42 אלבומים, רק "חיים שלי"? זה מה שיש? זהבה בן "חי בלה לה לנד"/VOD_YES

ומילה להפקה, באותה הזדמנות – אם כבר גייסתם סוללה של מומחים ויועצים, מה עם איזה מורה לאנגלית? זאת ועוד: עושה רושם שדודו גם ככה סבור שהוא המייקל ג'קסון הים תיכוני, לשלוח אותו לחפלה תימנית שבה משתחווים לרגליו בטח לא מקדם אותנו בעלילה. כל מה שנותר לנו הוא להודות לאלוהי הריאליטי שטורי ספלינג לא יודעת מה זה "היכל נוקיה".

ציטוט השבוע:

"תימנים זה להיות או לא להיות"
דודו אהרון בטייק אוף על שייקספיר


"חי בלה לה לנד" - הבלוג

"חי בלה לה לנד" בוואלה! yes

"חי בלה לה לנד": עמודי האמנים בוואלה! Music

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully