וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד": אביהו שבת חושף את פרצופו האמיתי

שירה גולן

4.8.2011 / 7:24

בסיכומו של שבוע מטלטל, צופי "חי בלה לה לנד" הבינו שהרושם הראשוני שלהם כלפי דודו אהרון, זהבה בן ובמיוחד אביהו שבת היה מוטעה לחלוטין. הבלוג

כנראה שמיהרנו מדי לחלק את התפקידים בבית של "חי בלה לה לנד". חשבנו שדודו אהרון הוא הדיווה, עם ההתפנקות המעצבנת והאזכורים המאוסים לתואר זמר השנה שלו (שבאורח פלא, נעלמו השבוע באופן כליל) אבל מסתבר שממש לא. יש בבית דיווה חדשה וקוראים לה זהבה בן. ושלא תעיזו להעליב לה את שכונה ד' בבאר שבע (שכונה באמת לא משהו, אגב – ומותר לי לכתוב את זה כי בעצמי נולדתי שם), כי אחרת תמצאו את עצמכם רודפים אחריה באמצע כביש סואן בלוס אנג'לס ומתחננים שתסלח לכם. וזה דווקא דודו, הנשמה, שרץ אחריה וניסה להרגיע ועל הדרך גם דאג לארגן שיביאו לה את בן בן ללוס אנג'לס.

חשבנו גם שג'ולייטה היא הסופיסטיכוסית שיודעת מה היא שווה, אבל מסתבר שמתחת לבלונד ולרגליים הארוכות מסתתרת עוד ילדה שמנמנה ומבוהלת, שתמיד מחפשת את הבחור הכי מניאק בסביבה להידלק עליו – ע"ע אביהו שבת, שעשה רושם של מתוק אמיתי בהתחלה ועכשיו מתגלה כטיזר פלרטטן ואינפנטיל, שבכלל לא יודע מה הוא רוצה (בחורה יפה, אינטליגנטית, קשובה, דברנית, משעשעת והכי חשוב – 90-60-90, אבל זהו) וסתם נהנה להרגיש נחשק בלי לתת שום דבר בחזרה. ה"דייט" שלהם במסעדה הרומנטית היה אחד הדברים הקשים לצפייה, שווה ערך כמעט להופעה המביכה של אתי לוי מול קהל של טינאייג'רים אמריקאים משכונת מצוקה שלא הבינו מה רוצה מהם זאתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשה לצפייה, לא פחות. אביהו וג'ולייטה, מתוך "חי בלה לה לנד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם חשבנו שאלון דה לוקו הוא סתם לוקו, גנגסטר וואנה בי עם הרבה יותר מדי פאסון, אבל האמת היא שהוא דווקא מוכשר בטירוף – רקדן מעולה ואחלה גבר, שמסוגל להוציא מהארון את הצד הרומנטי שלו ולהתפייט מול אשתו על כמה היא יפה, כמה הוא אוהב אותה ואת הילדים ואיך הוא מתכוון לעשות ממנה מלכה כשיחזור לארץ (כל הבנות ביחד: אווווווו).

אין ספק שזה היה שבוע מכונן עבור צופי "חי בלה לה לנד". לנגד עינינו הפכה זהבה השקטה, המנומסת, הבוגרת, לדרמה קווין צווחנית שנהנית לשחרר קיטור על ניסים המסכן (הכוכב האמיתי של התוכנית, אם אתם שואלים אותי), אביהו החמוד חשף את האופן שבו הוא מתייחס למין הנשי – בזלזול של ילד מתבגר שחושב שבגלל שהוא חתיך מותר לו להתנהג כמו מניאק ודווקא דודו ודה לוקו הם המגניבים האמיתיים של התוכנית. כנראה שהלקח החשוב הוא שרושם ראשוני (או שני או שלישי) הוא כנראה לא סיבה לשפוט אף אחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכוכב האמיתי. ניסים הנהג/מערכת וואלה!, צילום מסך

והמסקנה החשובה מכולן השבוע: לא צריך להתאמץ יותר מדי כדי להגיע למשהו בלוס אנג'לס. אם לא תקבל בנטלי, לפחות תזכה לנטוע שתיל במשרד של ראש עיריית בוורלי הילס.

משפט השבוע: "תימנים זו לא עדה, זו עבודה" (כבר ציינו שניסים הוא הכוכב האמיתי של התוכנית?)

"חי בלה לה לנד": הבלוג

"חי בלה לה לנד" בוואלה! yes

"חי בלה לה לנד" מגיעים ל"אחד נגד 100"

"חי בלה לה לנד": ממשיכים לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully