וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפקטד מאשרום בעד המחאה החברתית

עינב שיף

7.8.2011 / 8:04

עם קליפ חדש ומטריד, עמית דובדבני מאינפקטד מאשרום מסביר למה הוא תומך במחאה אבל מרחוק ולמה אין כוונה לשתף פעולה עם מוזיקה מזרחית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עמית דובדבני (להלן דובדב), חצי הצמד אינפקטד מאשרום אמנם עורך את הראיון עם וואלה! תרבות מהבריכה שבביתו בישראל, אבל את רוח הימים האחרונים בישראל הוא מבין. כשהוא מתראיין, דובדב הוא אדם ישיר, פתוח וכן מאוד, שיודע בדיוק את ההבדל בינו לבין שאר האנשים בעולם – הוא עשיר ומצליח, אחרים פחות. "אם הייתי גר בישראל, הייתי אומר שהמחאה צודקת לגמרי", הוא אומר. "אבל אני גר בלוס אנג'לס ואני חושב שזה לגמרי לא במקום שאביע דעה במקום האנשים שנלחמים על הקיום שלהם יום יום. הדבר הראשון שעשיתי כשהגעתי לישראל זה לקחת את הילדים שלי לרוטשילד. תבין, זה היה בחמש בבוקר אחרי ג'ט לג והדבר הראשון שראיתי בארץ זה את המאהל, וזה היה מדהים".

אתה יודע, נראה שמה שאנשי המאהל צריכים כרגע זה מסיבה טובה שם.

"הלוואי, אתה יודע. אם רק היה זמן, אם רק היה זמן".

אינפקטד משרום.
הזמן, הזמן. אינפקטד מאשרום, דובדב מימין, אייזן משמאל

הלוח של דובדב ושותפו, ארז אייזן, מלא בעיקר לקראת הוצאת אלבום חדש, שמתוכו יוצא הקליפ היפה והמעט מזעזע של "Pink Nightmares", הסינגל הראשון מתוך האלבום שייצא בקרוב. "היה לנו פרפרים בבטן כשהחלטנו להוציא את הקליפ הזה ככה", מספר דובדב. "כשאני וארז כתבנו את השיר היה לנו תסריט לקליפ בסגנון הזה, אבל הבמאי הארגנטינאי שלו היה זה שלקח את זה כמה צעדים קדימה לכיוונים שרואים בו והחלטנו ללכת עם זה, למרות שידענו שהתגובה של חלק מהאנשים תהיה מאוד לא טובה. לחשוב שזה סינגל ראשון, ה-אירוע שמתחיל את הקמפיין זה ממש מלחיץ, אבל המעריצים שלנו רגילים לזה".

באלבום האחרון קרצתם בצורה בולטת מאוד לרוק ולשילוב שלו בתוך הסטייל שלכם. לא כולם אהבו.

"תמיד יש את המעריצים ששואלים למה אנחנו לא יוצרים מוזיקה כמו באלבום הראשון שלנו ואחר כך ישנם המעריצים שרוצים שנחזור לאלבומים אחרים וכן הלאה. הרגלנו את המעריצים שלנו לכך שאין מה להתרגל לשום דבר אצלנו. כך יהיה גם באלבום הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אינפקטד מאשרום בהופעה בגני התערוכה בתל אביב. נמרוד סונדרס
גן סאקר מוכן? דובדב/נמרוד סונדרס

ב-18 באוגוסט יזכו אוהבי הלהקה בישראל לטעימה מהחומרים בהופעה של אינפקטד מאשרום בגן סאקר בירושלים, כשלצידם חבר ותיק – ברי סחרוף, שיבצע עם הלהקה את ה-שיר מהאי.פי המפורסם שלהם, "יום הולדת". "עם ברי אנחנו ממש לא צריכים חזרות", צוחק דובדב. "בטח נשב יום לפני כן ונארגן משהו, אבל אנחנו מבינים אחד את השני כל כך טוב, שהוא רק צריך לשמוע את הביט ולהיכנס".

לא הגיע הזמן לחומרים חדשים ביחד?

"וואי, הכי היינו רוצים, אבל זה שוב הזמן שאין לנו. היינו מתים לעשות עוד שיתופי פעולה עם מוזיקאים ישראלים שאנחנו אוהבים. עוד נעשה את זה יום אחד".

יש מישהו שהיה מעניין אתכם במיוחד?

"יש הרבה, אבל אתה יודע – דברים שאנחנו אוהבים וגדלנו עליהם, היהודים, החברים של נטאשה, כאלה. מהחדשים אני לא חושב שיש מישהו שמעניין אותי במיוחד. יכול להיות שאני לא מכיר מספיק אמנם, אבל כרגע אין משהו שמדליק אותי".

אתה יודע, זמרים מזרחיים חיים על רמיקסים אלקטרוניים ללהיטים שלהם. אפשר ליצור להם סוף סוף משהו מקורי.

"תשמע, אני לא ממש מתחבר למוזיקה מזרחית. לא נגד או משהו, זה פשוט לא אנחנו. מה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully