וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגול בהפגנה בבאר שבע: שריקות בוז ותמיכה במחאה

13.8.2011 / 23:13

הקהל לא קיבל את דבריה של הזמרת, שאמרה "אני בעד המחאה, באמ-אמא שלי". אחינועם ניני: "זו מחאה פוליטית"

הקהל בהפגנה בבאר שבע לא קנה את דבריה של מרגול, שהופיעה הערב (שבת) בעצרת המחאה בעיר. "אני בעד המחאה, באמ-אמא שלי וכל מי שאומר אחרת אשכרה משקר", אמרה מרגול על הבמה, אבל לפי נוכחים במקום - זה לא ממש עזר. לפני כן נפגשה עם רגב קונטס, ממארגני המחאה.

"ניגש אלי הצפונבון הזה (רגב קונטס) ואמר לי שהוא רוצה שנעשה סולחה", סיפרה צנעני. קונטס כרע ברך ואמר לזמרת: "אנחנו כולנו מאותו העם, מספיק עם ההפרדה בין התל אביבים לבין שאר הארץ, את זה עושה רק התקשורת. תמשיכי לשמח את העם העצוב הזה, את נפלאה". השניים חתמו את הפיוס בנשיקה וקונטס הוסיף: "אז מה אם מרגול אמרה את מה שאמרה, אנחנו אותם האנשים עם אותה קריאה ואין הבדל בינינו".

מחאת האוהלים מגיעה לפריפריה: כל הדיווחים

מחאת האוהלים: ראש הממשלה מורה לא לפנות אוהלים

הבוז למרגול מוצדק? דברו איתנו בפייסבוק

מרגלית צנעני בעצרת מחאה על יוקר המחייה ומחאת הדיור בבאר שבע, אוגוסט 2011. דרור עינב
באמא שלה, היא בעד. מרגול/דרור עינב

מוזיקאים ואנשי תרבות המשיכו להיות מרכז העניינים במחאות השונות. אחינועם ניני, שהופיעה בעצרת אמרה "אנחנו צמאים לשמוע סיפור חדש מהנהגה חדשה, שמוכנה לעמול קשה ולתת לנו תקווה שתהיה בה צמיחה וערבות הדדית. מי שייתן לנו חזון, הוא שינהיג אותנו. אל לנו להתבייש, זוהי מחאה פוליטית. אנחנו לא סקטור שאפשר להשתיק בגרירת רגליים. זוהי מחאה פוליטית שקוראת לאזרחים להתארגן ולחשוב. להיות עם חופשי משעבוד כלכלי, דתי, חברתי, מחשבתי ומדיני. להיות עם של אזרחים ששווים בעיני החוק. זוהי לא רק מחאה, אלא התעוררות".

אחינועם ניני בעצרת מחאה על יוקר המחייה בבאר שבע, אוגוסט 2011. דרור עינב
"מחאה פוליטית". אחינועם ניני בבאר שבע/דרור עינב

בחיפה, אמר הסופר סמי מיכאל כי "קורה משהו מוזר: אדם נבחר להיות חבר כנסת, ממנים אותו להיות שר או מנהל גדול, קורה לו משהו בחושים שלו - הוא שומע פחות ורואה פחות. הוא מתנתק מהעם. אני מציע להציב אוהל מול כל בית של חבר כנסת". מיכאל הוסיף כי "זו פעם ראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל שהמעמד הבינוני מתחבר לעם, שאשכנזים, ספרדים, ערבים, יהודים, מוסלמים, נוצרים, בהאיים, שחורים ולבנים מצטרפים למאבק אחד".

במוקדים נוספים הופיעו אהוד בנאי, ירמי קפלן, ליאור נרקיס, כנסיית השכל, הדג נחש, רונה קינן ושלומי שבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully