וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד": החברות בין כוכבי הסדרה אמיתית ומרגשת

שירה גולן

18.8.2011 / 6:37

למרות התיעדוף המובהק של דודו אהרון וזהבה בן, כוכבי "חי בלה לה לנד" יכולים ללמד את אנשי "כוכב נולד" איך יוצרים חברות מרגשת בריאליטי. הבלוג

רגע לפני שנכנסים לשלב סיכומי העונה ומתרפקים, שוב, על האנגלית העילגת, התפרצויות הכעס וכמות החסה שנדחפו לסיזר, צריך לעצור ולהתעכב על אחד הפקטורים המכריעים שעשו את "חי בלה לה לנד" לגילטי פלאז'ר הכי מענג שהיה לנו הקיץ: החברות.

מי שעוקב אחרי סדרות ריאליטי או דוקו ריאליטי או סתם חבורות של אנשים הזויים עם מצלמות, יודע כבר שאין דבר כזה, חברות אמת, בטח לא בפלטפורמה כל כך תחרותית. מתמודדי ריאליטי יכולים אולי לזייף אחת כזו, כפי שקורה ב"האח הגדול", "הישרדות", "היכל התהילה" או ב"כוכב נולד" (לפחות עכשיו ברור למה כולם רוצים להתקרב למרגול), אבל כל צופה עם קצת קש במוח מבין שגם החברות המאולצת הזו היא בסך הכל חלק מאסטרטגיה כלשהי.

והנה פה, דווקא אצל קבוצת זמרים שהיו צריכים לשלם אובר ווייט על שבעה טון של אגו ופאסון בדרך ללוס אנג'לס, נוצר משהו שיכול לשכנע אותנו שהם דווקא חברים. על אמת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דווקא מתוך האגו והפאסון. "חי בלה לה לנד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בטח, היו תככים קטנים פה ושם: פרצי קנאה בתחילת הדרך, כשהיה ברור שדודו אהרון זוכה ליחס מיוחד וגם בשבוע שעבר, כשזהבה בן קיבלה את בן שלה במשלוח ישיר, בעוד אלון דה לוקו מזיל דמעה מול אשתו ההריונית בסקייפ. כמובן גם שאי אפשר לשכוח את המשבר המשפחתי של אתי וזהבה או את חוסר הפרגון המשווע ששרר בלימוזינה, אחרי שג'ולייטה זכתה באיוולואיישן בפעם השנייה.

אבל בתמונה הגדולה, די ברור שכל הששה הפכו לחברים טובים באמת: הם מתכוננים יחד לאיווליואיישנס, מתייעצים, משתפים, גורמים לג'ולייטה לבלוע קטשופ, עולים יחד לבמה כדי לתמוך אפילו אם זה אומר להרים חינה שלמה על הבמה בשביל דה לוקו, רצים אחרי כל אחד שפורץ בבכי (פעם בפרק לפחות), שמחים על כל התקדמות קרייריסטית מבויימת ומפזרים הצהרות של נאמנות ותשוקה בנוכחותו של ניסים הנהג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה נראים אנשים שדואגים זה לזה. כוכבי "חי בלה לה לנד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגות יום ההולדת של אביהו הוכיחו באופן סופי עד כמה השישה אוהבים זה את זה. בזמן שג'ולייטה ביצעה במיקרוגל רצח מחושב (בכל זאת, כבד הקרם בורלה הזה), דודו ניפח בלונים והאחרים פתחו בקבוקי שמפניה ודאגו שיהיה לאביהו שמח. הציניקנים שביניכם יגידו אולי שמדובר בקיטש מתוסרט היטב, אבל מה זה חשוב אם זה עובד? גם בפרק הקודם, כשדודו זכה באיווליואיישן, הוא פשוט הודה שהיה מעדיף לראות את זהבה זוכה. אולי ההצהרה הזו היתה חנופה טהורה. אולי לא. אנחנו בוחרים להאמין.

האם חברות כזו היתה נוצרת אם ששה רוקיסטים היו נשלחים אל ווילה לנד? או שישה שחקנים? האם אווירת הצ'כונה והמאוועלים של הסדרה היתה זו שגרמה לחיבור הטבעי בין כולם? זה לא משנה. מה שחשוב הוא שנוצר שם משהו אמיתי, שגישר על פערי ההצלחה, סיפק לא מעט רגעים מצחיקים (נשק אותי, פרק אותי, זרוק אותי לבריכה) ועשה חשק עז להיות חברים שלהם בעצמנו. מישהו יודע איך דה לוקו קורא לעצמו בפייסבוק?

"חי בלה לה לנד": הבלוג

"חי בלה לה לנד" בוואלה! yes

"חי בלה לה לנד": ממשיכים לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully