וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הריאליטי באמריקה יכול להרוג

23.8.2011 / 7:12

האם ריאליטי גרם למותו של אדם, בעיות האופנה של "ג'רזי שור" ושרה סילברמן עולה ליגה. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: הטלוויזיה הרגה את כוכב הריאליטי?

ראסל וטיילור ארמסטרונג. Frederick M. Brown, GettyImages
זה נגמר באסון אמיתי. ראסל וטיילור ארמסטרונג/GettyImages, Frederick M. Brown

ראסל ארמסטרונג, כוכב הריאליטי "עקרות בית אמיתיות: בוורלי הילס", שם קץ לחייו בשבוע שעבר בביתו שבלוס אנג'לס. ארמסטרונג, איש עסקים ואב לילדה בת חמש שהיה בן 47 במותו, תלה את עצמו בחדר השינה שלו ולא השאיר אחריו מכתב התאבדות. ככל הנראה, הסיבה למעשה היתה גירושיו מאשתו טיילור שזכו לתיעוד בסדרה.

במהלך שתי העונות שלה (אחת ששודרה ואחת שעדיין לא) עקבה התכנית אחר יחסיהם המתפוררים של ראסל וטיילור, עד לבקשה לגירושין שהגישה טיילור בחודש שעבר בה טענה כי ראסל התעלל בה. לאחר פרידתם עבר ארמסטרונג להתגורר בדירה נפרדת בלוס אנג'לס שם גם נמצאה גופתו. השבוע הודיע עורך דינו כי לארמסטרונג ייערכו שתי אזכרות נפרדות, בשל המתיחות הרבה השוררת בין אשתו לשעבר לבין בני משפחתו.

לאחר היוודע דבר ההתאבדות, סיפרה כוכבת אחרת של הסדרה, דניאל סטאוב, כי חשבה להתאבד בעצמה בעקבות הלחץ של התכנית: "כולם מתנפלים עליך ושופטים אותך בלי לדעת מי אתה", הסבירה סטאוב את התסכול ורמזה למה שיכולה להיות סיבת המוות גם של ארמסטרונג.

ההתאבדות הכניסה את מפיקי הסדרה, שעונתה השנייה אמורה לעלות ב-5 בספטמבר, לבלבול. בהתחלה חשבו המפיקים לבטל את הסדרה כליל, אך רעיון זה ירד במהרה מהשולחן; הרי מעורבים פה כסף רב ופוטנציאל רייטינג אדיר, במיוחד לאחר תקריות אלו. במקום, החליטו היוצרים לערוך אותה מחדש, ואת התוצאה נראה ככל הנראה כבר בעונת הסתיו הקרובה. למזלם, לפעמים המציאות חזקה יותר מהריאליטי.

"עקרות בית אמיתיות: בוורלי הילס" - הטריילר לעונה החדשה

המיותר: "ג'רזי שור" מפחידה את אברקומבי אנד פיץ'

מייק 'The Situation' סורנטינו מתוך "ג'רזי שור". imdb
הנה, הוא לא לובש כלום. מרוצים? מייק The Situation מ"ג'רזי שור"/imdb

היחסים בין מותגי אופנה לרוב כוכבי הטלוויזיה הם חד כיווניים - השמות הגדולים ביותר משלמים כסף רב לכוכבים שילבשו את בגדיהם על המסך ומחוצה לו. הסיפור עם כוכב "ג'רזי שור", מייק "The Situation" סורנטינו וחברת הבגדים הפופולרית "אברקרומבי אנד פיץ'" אחר לחלוטין: נציגי החברה הבחינו כי הכוכב נוהג להלל את שמם בסדרת הריאליטי-טראש של MTV וללבוש את הבגדים שלהם לכל בילוי, ביקור בחדר הכושר או סטוץ עם הפרחה התורנית.

הדבר הדאיג את קברניטי החברה ובהודעה לעיתונות השבוע הם ביקשו ממנו שלא ללבוש את הבגדים שלהם ואפילו הציעו לשלם לו על כך. הנימוק: "אנו מודאגים מאוד כי השיוך של מר סורנטינו עם המותג שלנו יכול לגרום נזק משמעותי לתדמית שלנו".

"המצב" לא נשאר חייב, ובהודעה מטעם MTV, נמסר כי מדובר ב"תעלול יחצני מבריק" וכי מפיקי הסדרה ישמחו לעבוד עם החברה על מנת לקדם את המותג בקרב קהל הצעירים הגדול של הסדרה. אם זה אומר שהם ייצרו בשבילו גרב שהוא ידחוף לפה, אנחנו בעד.

"ג'רזי שור": איך העונה החדשה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הביזאר: אספן שואבי אבק? יש לך תוכנית טלוויזיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבאל'ה, מה דעתך על בולים? מתוך "My Collection Obsession"/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת TLC ממשיכה להיות ספקית התוכן של פינת הביזאר: השבוע עלתה שם לשידור עונתה הראשונה של התכנית "My Collection Obsession" שעוקבת אחר אנשים שמחזיקים באוספים מוזרים במיוחד. כך למשל, נפגוש במהלך פרקי התכנית את קייל, נער מתבגר בן 16, שבמקום לאסוף משחקי מחשב או בחורות החליט להשקיע את מרצו בשואבי אבק. 200 כאלה ליתר דיוק.

בנוסף, נפגוש גם את דרלין, שמחזיקה בביתה לא פחות מ-15 אלף פריטים הקשורים לנעליים וככל הנראה אין לה מושג מי זו אימלדה מרקוס, את הראל ופטריק שביתם בן שלוש הקומות מלא עד אפס מקום בחפצים הקשורים לזמרת הקאנטרי דולי פרטון, ואת מרלין, שסבורה שאוסף הבובות האימתני שלה הוא חלק מהמשפחה. קריפי.

ליהוק-שיחוק: שרה סילברמן עולה ליגה

שרה סילברמן. Jason Merritt, GettyImages
מה שעבד ברמה המוניצפלית, יעבוד גם ברמה הארצית. סילברמן/GettyImages, Jason Merritt

מסדרה קטנה ב"קומדי סנטרל", עוברת הקומיקאית שרה סילברמן לליגה של הגדולים: הקומיקאית היהודייה הצליחה לאחרונה למכור פיילוט לרשת NBC של סדרה המבוססת על חייה האישיים. הפיילוט, שנמכר לרשת לאחר מאבק ממושך עליו עם רשת ABC, יעסוק בצעירה אטרקטיבית שיוצאת מקשר בן 10 שנים היישר לעולם הרווקות חסר הרחמים. לתשומת לבו של הקורא ג'ימי קימל.

שרה סילברמן ביקרה בישראל - איך היה בהופעה?

לינק לעת צרה: איך עוד לא תפסו את דקסטר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שי לגולשינו: פוסטר העונה השישית שכולנו כבר רוצים שהיא תחזור יותר משהשרב ייגמר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לקראת חזרתו של "דקסטר", הלא הוא מייקל סי. הול, לעונה מדממת שישית במספר, מגלה לנו כותב הבלוג הזה 11 סיבות מדוע הרוצח הכי סקסי על המסך היה צריך להיתפס כבר מזמן. רמז: הוא מוקף בשוטרים.

דקסטר, איך לא תפסו אותך עדיין?

מי אמר למי?

Waiter: I am the waiter
Larry: yet we were the ones waiting, so we became the waiters

(לארי דיוויד לא מחכה לאף אחד והוא נחמד כתמיד ב"תרגיע")

"תרגיע": איך העונה החדשה?

לארי דיוויד מתייחס גם לישראל?

עוברת מסך: בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully