וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרל ג'אם שווה 60 שקל בקולנוע?

שני גורקביץ'

6.9.2011 / 13:46

מעריצי הלהקה זועמים על מחיר של 60 שקלים לכרטיס עבור צפייה בסרט התיעודי על הלהקה: "אין גבול לחזירות"?

כמה מעריצי פרל ג'אם שמחו בתחילת השבוע לקרוא בוואלה! תרבות על הקרנתו בישראל של הסרט התיעודי "Pearl Jam Twenty", שיצר קמרון קרואו לרגל חגיגות ה-20 ללהקה. לאחר מכן הם התאכזבו לגלות כי מחיר כרטיס להקרנה עומד על 60 שקלים - כמעט כפול ממחירו של כרטיס קולנוע רגיל. הסרט יוקרן במקביל לבכורה העולמית ב-20 בספטמבר גם בסינמה סיטי בצומת גלילות ובראשון לציון.

"למה בסינמה סיטי לוקחים 60 (!) שקל לכרטיס להקרנה של הסרט", התרעם בפייסבוק מנהל התוכניות של חברת קסטינה וחובב פרל ג'אם, מני אבירם. "מי תימחר את זה? מה הסיבות? האם הם חושבים שאנשים מטומטמים? האם אין גבול לחזירות?". אבירם לא היה לבד בדעתו כי מחיר הכרטיס לאירוע מוגזם, במיוחד בתקופה של מחאה על יוקר המחיה, ובעידן בו בתי הקולנוע נמצאים בפחד מתמיד מהורדות לא חוקיות של סרטים.

"אני חושבת שהם קצת מנצלים את זה שאנחנו מעריצים שרופים ונשלם גם 500 שקל", אומרת עדי נבון, מעריצה ותיקה של הלהקה, ומוסיפה כי "מצד שני, אני מניחה שהמחיר גבוה כי ההיצע נמוך ויש לזה ביקוש. כל החיבור של פרל ג'אם להקרנות מסביב לעולם זה קטע ממוסחר שהוא קצת מוזר לי, כי זה רעיון שמתאים יותר ללהקות אחרות. אבל אני אלך בכל מקרה, כי הלהקה הזאת היא חלק ממני. אני חייבת ללכת".

למרות בקשות חוזרות ונשנות, טרם התקבלה תגובת סינמה סיטי לדברים.

גם אתם חושבים שהמחיר מוגזם? דברו על זה בפייסבוק

פרל ג'אם בת 20: בחזרה לאלבום הבכורה המופלא שלהם

  • עוד באותו נושא:
  • פרל ג'אם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully