וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל חיפה 2011: ערן קולירין וציון ברוך בתחרות הרשמית

עינב שיף

11.9.2011 / 15:22

"ההתחלפות" של קולירין ו"הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן" בכיכובו של ברוך יתמודדו בתחרות הרשמית של הפסטיבל הוותיק

פורסמו הסרטים שישתתפו בתחרות הישראלית בפסטיבל חיפה שייערך השנה בין התאריכים 13-22 באוקטובר, חול המועד סוכות, בניהולה האמנותי של פנינה בלייר. הסרטים הם "ההתחלפות" המדובר של ערן קולירין שהוקרן בפסטיבל ונציה, "אף פעם לא מאוחר מדי" של עדו פלוק, "ברקיע החמישי" של דינה צבי-ריקליס, "תנאת'ור" של תאופיק אבו-ואיל, "הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן" בכיכובו של ציון ברוך, "לא רואים עליך" של מיכל אביעד, "אנחנו לא לבד" של ליאור הר-לב ו"עד סוף הקיץ" של נעה אהרוני.

מחוץ לתחרות יוקרן סרטו "ד"ר פומרנץ" של אסי דיין, שיזכה בפרס מפעל חיים בפסטיבל. כמו כן, יוענקו כוכבים לקרן מור, מנשה נוי וששון גבאי בשדרת הפסטיבל.

לצד התחרות העלילתית מתקיימת השנה גם תחרות לדרמות טלוויזיה, בה מתמודדות "טור אחד לחלום", "לאן שאת נוסעת", "לידה פתאומית וזאב" ו"נחיתת אונס". בתחרות הקולנוע התיעודי מתמודדים "איפה הדברים שלי", "אפילוג", "המכתב של סומנה", "לא רחוק מהעץ", "לאן נעלם משה גז, "לחתוך את הכאב", "מערבולות", "ציפורה ויעקב", "שביל בארץ אחרת", "תלויים באוויר" ו"ששה מיליון ואחד".

שתי תוכניות חדשות יושקו בפסטיבל: האחד היא "הפרינג'ידר", מפגן קולנוע עצמאי בניהולו של מרט פרחומובסקי, אלעד פלג ואביטל בקרמן. התוכנית תכלול הקרנת בכורה לסרטים עצמאיים וכן הופעות מוזיקליות בין ההקרנות. התוכנית השנייה היא "התעוררות", בכורה למקבצי הסרטים ששודרו בפרויקט המדובר של yes דוקו בו הוקרנו סרטי מחאה ישראלים בני 10 דקות, בעקבות המחאה החברתית של הקיץ האחרון.

פרויקט "התעוררות": צפו בכל הסרטים בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully