וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיקר זה הברומאנטיקה: זוגות הגברים הכי ברומאנטיים

17.9.2011 / 10:10

השנים האחרונות הכניסו ללקסיקון שלנו את הביטוי "ברומאנס" שמתאר רומנטיקה בין גברים סטרייטים. לרגל סיום עונת "הפמליה", קבלו את מצעד הברומאנס הגדול

כריסטופר טורק וג'יי. די. ("סקראבס")

ליד ההגדרה המילונית של "ברומאנס" יכולה להתנוסס בקלות תמונתם של טורק וג'יי די. מ"סקראבס", אבל כמו שהשניים חידדו את ההגדרה, כך הם גם מהווים את נקודת הקיצון שלה.

הם מודעים לחלוטין לאהבת הגברים שלהם ולתגובות הסביבה וממש לא אכפת להם אם כל העולם רואה שהם קוראים אחד לשני בחיבה דב וניל ודב שוקולד. שניהם יודעים שאין אישה שתוכל להפריד ביניהם גם אם ענדו טבעת על אצבעה ומהר מאוד גם הנשים בחייהם לומדות את זה. או כפי שהם שרו באחד הפרקים:

"It's guy love, that’s all it is It's guy love; he is mine I'm hisThere's nothing gay about it in our eyes (…) It's guy love between two guys"

טרוי בארנס ועאבד נאדיר ("קומיוניטי")

לכאורה, אין שום סיבה לצמד הזה להסתובב ביחד. סביר שבכל סיטואציה אחרת, היה טרוי - מלך הכיתה ולא העיפרון הכי חד בקלמר - עושה ווג'י לעאבד – גאון פלסטיני שסובל כנראה מתסמונת אספרגר - וכולא אותו בארונית שלו עד סוף יום הלימודים.

אבל בהגיעם לאי הבודד חברתית שהוא הקולג' הקהילתי "גרינדייל", השניים הללו מתחברים כדי לשרוד והופכים לאחד הצמדים המצחיקים והמשלימים יותר על המסך. עם תכנית הבוקר הדמיונית שלהם, לחיצת היד הייחודית והתחביבים המשותפים (שכוללים בין היתר טיפוח קוף שזכה לשם "הציצים של אנני") אי אפשר שלא לרצות ללמוד איתם שיעור ספרדית אצל סניור צ'אנג.

דני קריין ואלן שור ("בוסטון ליגל")

לא ברור כיצד דמות נרקיסיסטית כל כך כמו דני קריין מצאה מקום להכיל גם את החברות הקרובה עם אלן, נרקיסיסט לא קטן בעצמו, וגם את הנשים בחייו. השניים האלה אמנם מאוהבים בעצמם עד עמקי נשמתם, אבל במקום השני נמצא תמיד החבר הכי טוב.

זה ששותה איתך ויסקי על המרפסת בשקיעה בסוף יום עמוס, ודן איתך בלקחים שניתן להפיק מעלילת הפרק, זה שיגיד לך כשיש לך כתם חרדל על העניבה וגם יתנדב לרקוד איתך במשרד אם צריך. למרות פער הגילאים, וההיבטים הקוגריים שעולים מהחברות הזו, מצאו השניים שפה משותפת והפכו לבלתי נפרדים.

גרגורי האוס וג'יימס וילסון ("האוס")

למען האמת, קשה להבין איך הזוג הזה עדיין ביחד אחרי שבע עונות של יחסים סוערים ב"האוס". האוס, הרופא הנרגן שלא הולך לשום מקום בלי מקל והערה עוקצנית, הצליח לתמרן, להשפיל ולהעליב את וילסון הסלחן עשרות פעמים ועם זאת, וילסון תמיד שם. תמיד מכיר את האוס יותר טוב ממה שהוא מכיר את עצמו.

אין פה אהבה גלויה, או אפילו נימוסים בסיסיים, אבל איכשהו השניים האלה תמיד מוצאים זה בזה את המפלט האחרון מהבדידות, אם צריך לאבחן את זה – הרי שמדובר במקרה כרוני של ברומאנס.

ד"ר האוס - מלאך או שטן?

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

רג'ש קותרפלי והאוורד וולוויץ ("המפץ הגדול")

זוג המדענים החנונים הזה מ"המפץ הגדול" התחבר מכוח האינרציה שנוצר מבילוי אינטנסיבי בחברת לנארד את שלדון, ונאלצו להתחבר על רקע חברות האין-ברירה הזו. מאחר וליהודי לא ממש הלך עם בנות, וההודי לא הצליח לדבר איתן בלי עזרת אלכוהול, במשך ארבע עונות התפתחה החברות הזו לכדי זוגיות חוצת תרבויות.

עם זאת, נראה שרק בעונה האחרונה הבינו תסריטאי הסדרה את הקשר שהתפתח להם מתחת לשורות וכך קיבלנו השנה את הצמד במגוון סיטואציות בעלות רמיזות הומוסקסואליות שהצליחו להצחיק ובמקביל לעורר בנו תקווה שאולי יום אחד הם ייפגשו על מדרגות הרבנות.

אנדי טורס ובובי קוב ("קוגר טאון")

אנדי ובובי מ"קוגר טאון" מנהלים מעין רומן מחוץ לנישואין אחד עם השני. אנדי, בעקבות נישואיו לאלי – הגרסה הנשית לאיש הפח נטול הלב – מצא נחמה בבובי הגרוש שמצדו החזיר לו את הסומק ללחיים, ואת הטעם לחיים. הם מנחמים אחד את השני, יוצאים יחדיו לחופשות ולעתים אפילו משקיעים בדייטים רומנטיים. התחביבים המשותפים שלהם כוללים משחקים בלתי נגמרים של "פני קאן", להעמיד פנים שהשמות האמצעיים שלהם הם באטמן ורובין ובעיקר לגרום לאלי לפקפק בנטיותיו המיניות של בעלה.

ג'ואי טריביאני וצ'נדלר בינג ("חברים")

גם כאשר אתה מוקף בחברים, עדיין לפעמים חסר למי לחזור הביתה לחיבוק חם, ובמשך עשור מילאו ג'ואי וצ'נדלר האחד עבור השני את המקום החמים הזה בדיוק. הם הצליחו להתגבר על משברים בקריירה, בחורות שנכנסו ביניהם (כשצ'נדלר היה מאוהב בחברה של ג'ואי, למשל), פרידות קשות, וגרוע מכך - נישואים מוצלחים.

בעוד שמוניקה ורייצ'ל מטפחות יחסי חברות קרובים בדלת ממול, הוכיחו ג'ואי וצ'נדלר שלא רק לבחורות מותר, ושגם בחברות הגברית, יכול להיות משהו מעבר לצפייה משותפת במשמר המפרץ או כרטיסים שורה ראשונה למשחק של הניקס.

"חברים" - איפה הם היום?

עידו מרקוביץ' וויצמן ("עניין של זמן")

צמד התיכוניסטים שהסעיר את לבבותיהן של נערות לבושות בג'קטי ג'ינס ובנדנות בכל רחבי המדינה ,הוא הברומאנס הראשון מייד אין איזראל. לא רק התנצחויות על קבוצות כדורגל ובחורות, אלא חברות אמת שהמשיכה (אם מאמינים לסדרת ההמשך "20 פלוס") גם עמוק אל תוך שנות האוניברסיטה.

ויצמן ומרקוביץ' מסמלים את התמוססות הצבריות הקשוחה ותחילת עידן הגברים הרגישים בטלוויזיה עוד הרבה לפני שאדיר מילר התחיל לפזז את הצעד הראשון שלו כמירי ב"רמזור".

חברי "הפמליה"

וינס: טרטל, כמה מערכות יחסים היו לי?
טרטל: הא?
וינס: מערכות יחסים עמוקות, אמיתיות, בעלות משמעות.
טרטל: לא כולל אותנו?
וינס: נשים!
טרטל: אני לא חושב שהיו.

(עונה אחרונה, פרק שישי)

הדיאלוג בעל המודעות העצמית הזה מדגים בצורה הטובה ביותר את היחסים בין גברי "הפמליה" - עמוקים, משמעותיים ואמיתיים, יותר מכל מערכת יחסים שהיתה למישהו מהם במהלך הסדרה.

כבר שמונה עונות שווינס, טרטל, דרמה ואי מהווים אחד עבור השני את אי היציבות בחיים המשוגעים של הוליווד. במשך שמונה עונות זה היה הם נגד העולם, וכמעט תמיד, הם ניצחו. הם גרים ביחד, עובדים יחד, מבלים יחד ואין מלצרית אחת שוינס לא שכב איתה מבלי לסדר את אחותה לאחיו הגדול. אם זו לא אהבת אמת, מה כן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully