וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרים ישראלים, שוויצרים וגרמנים ייפגשו בתל אביב

3.10.2011 / 16:48

פסטיבל ימי ספרות ישראלית-גרמנית יערך החודש בפעם הרביעית ויפגיש בין סופרים בולטים שידברו על העולמות המקבילים שלהם

אלמוג בהר, סמי ברדוגו, יעל נאמן וסופרים ישראלים נוספים ייפגשו בסוף החודש עם סופרים מגרמניה ומשוויץ לסדרה של דיונים על עולמות מקבילים בין גרמניה, שוויץ וישראל. המפגשים ייערכו במסגרת פסטיבל ימי ספרות ישראלית-גרמנית שיתקיים בתל אביב ב-24-29 באוקטובר.

את הפסטיבל יפתח רב שיח על רב-תרבותיות, הסרת גבולות ואינטגרציה, בו ישתתפו איפק איפוסיוגלו (ברלין), סוציולוגית ודי.ג'יי אולי מדר (באזל), סוציולוג ד''ר הוברט וינקלס (דיסלדורף), חוקר ומבקר ספרות פרופ' יוסי יונה (תל אביב), פילוסוף

בהמשך ינחה גואל פינטו מפגש בין סמי ברדוגו ("זה הדברים") לקווין פנמאן השוויצרי ("קרוב לידנב") שידברו על התקרבות לילדות אבודה, ההיסטוריון עופרי אילני ינחה מפגש בין אלכס אפשטיין ("קיצורי דרך הביתה"), והסופר השוויצרי כריסטיאן קראכט ("אהיה כאן באור השמש ובצל"), על מולדת אבודה והדרכים הביתה.

העיתונאית שירי לב ארי תנחה מפגש בין אלמוג בהר ("צ'חלה וחזקל"), והסופרת השוויצרית קטלין דוריאן פלורסקו ("יאקוב נחוש לאהוב"), על כור היתוך של תרבויות. העורך חנן אלטשטיין ינחה דיון בין איימן סיקסק ("אל יפו") והסופרת הגרמניה אלינה ברונסקי ("פארק הרסיסים") על זהויות שלובות. את הפסטיבל ינעל דיון בין יעל נאמן ("היינו העתיד") וקתרין שמידט הגרמניה ("את לא מתה") על התנתקות מהעולם החיצוני.

הפסטיבל נערך בחסות מכון גתה וקרן היינריך בל (ובתמיכה של עונת התרבות השווייצרית).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully