וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עדות" של שלומי אלקבץ יתחרה בפסטיבל חיפה

שני גורקביץ'

4.10.2011 / 13:49

הסרט שהוקרן בפסטיבל ונציה יתמודד מול "ההתחלפות" של ערן קולירין, "ברקיע החמישי" של דינה צבי-ריקליס ועוד

כחודש לאחר שפורסמו שמות הסרטים שיתחרו בפסטיבל חיפה 2011 נודע היום (שלישי) כי גם "עדות" של שלומי אלקבץ הצטרף לתחרות. הסרט, שמורכב מעדויות מומחזות של ישראלים ופלסטינים, עורר מהומה כשהוקרן בפתיחת פסטיבל דרום בשדרות.

"עדות", שהוקרן גם בפסטיבל ונציה האחרון, יתמודד מול "ההתחלפות" של ערן קולירין שהוקרן אף הוא בוונציה, "אף פעם לא מאוחר מדי" של עדו פלוק, "ברקיע החמישי" של דינה צבי-ריקליס, "תנאת'ור" של תאופיק אבו-ואיל, "הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן" בכיכובו של ציון ברוך, "לא רואים עליך" של מיכל אביעד, "אנחנו לא לבד" של ליאור הר-לב ו"עד סוף הקיץ" של נעה אהרוני. במקביל לתחרות העלילתית מתקיימות גם תחרות לדרמות טלוויזיה ולקולנוע תיעודי.

את הפסטיבל יפתח "משחקי שלטון" שביים ג'ורג' קלוני עם ריאן גוסלינג, פיליפ סימור הופמן ופול ג'יאמטי. מלבדו יוקרנו גם "התפשטות" של סטיבן סודרברג, "עיר הנמל" של אקי קאוריסמקי, "החוב" של ג'ון מאדן, שגם יגיע לפסטיבל, בו משתתפת גם רומי אבולעפיה לצדם של הלן מירן וסם וורת'ינגטון, "לעולם לא תתני לי ללכת" עם קארי מאליגן וקירה נייטלי, "כשתקראי בשמך" של ז'אנג יימו הוותיק ועוד. בנוסף יוקרן "ד"ר פומרנץ" של אסי דיין, שיקבל פרס מפעל חיים במהלך הפסטיבל ותערך רטרוספקטיבה לסרטי דירק בוגארד לרגל 90 להולדתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully