וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל שילה הלך לעולמו

עינב שיף

4.10.2011 / 22:50

השחקן הוותיק, מייסד תיאטרון הנגב ודמות מוכרת בעולם הבידור הישראלי הלך לעולמו לאחר מאבק בסרטן והוא בן 81

השחקן שמואל שילה נפטר הערב (שלישי) לאחר מאבק במחלת הסרטן. בן 81 היה שילה במותו. הלווייתו של שילה תתקיים בקיבוץ צאלים, בו היה שילה חבר, מחר בשעה 15:00.

שילה, יליד אוקראינה וניצול מחנה עבודה במהלך השואה, הוא מייסד תיאטרון הנגב ודמות אהובה למדי בעולם הבמה הישראלי. שילה שיחק בעשרות הצגות בתיאטרון הבימה וכן בסרטים ביניהם "הסיקריקי", "סיפור אינטימי", "נועה בת 17", "ילדי סטלין" , "חמסין", "לא שם זין", "החולמים", "שדות ירוקים", "אסקימוסים בגליל" ובאחרונה אף ב"הערת שוליים" של יוסף סידר. בטלוויזיה שיחק בסדרה "חטופים" את אביו של ישי גולן ובעבר גם ב"רחוב סומסום", "לשון המראות" ועוד. באחרונה שיחק בתיאטרון בהצגות : "אלכס ומוריס" ו"הביתה" של תיאטרון הנגב.

שילה זכה לפני שנה בפרס מפעל חיים בטקס פרסי "קיפוד הזהב" לתיאטרון פרינג'. שילה זכה בפרס על "תרומתו ופעילותו בנושאי התרבות ברחבי הנגב ובעיקרו ייסוד תיאטרון הנגב, ועל עידוד יוצרים צעירים, להם משמש יועץ עוד טרם לימודיהם", כפי שנימק חבר השופטים. "שילה נכון להשתתף בכל פרויקט אשר יש בו עניין אמנותי. שילה זוכה בפרס במיוחד על היותו, אדם, חבר, ופרטנר אידיאלי, שכל איש תיאטרון שמח בסביבתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully