וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדי ג'יי דני בר התמוטט במהלך תקלוט ומת

שני גורקביץ'

21.10.2011 / 9:11

בר התמוטט הלילה במהלך תקלוט במועדון "החתול והכלב" בתל אביב מול הקהל ההמום. קוואמי: "כל סט שלו היה מלא נשמה וגרוב נפלא, בדיוק כמוהו"; מספר מסיבות שתוכננו להערב בוטלו

הדי ג'יי דני בר התמוטט לפנות בוקר (שישי) בזמן שתקלט במועדון "החתול והכלב" בתל אביב, ונפטר זמן קצר לאחר מכן והוא בן 29. טרם התבררו נסיבות מותו, אך מהמשטרה נמסר כי אין חשד לפלילים.

מדובר מד"א, זכי הלר, נמסר כי לאחר חצות התקבלה הודעה על אדם שהתמוטט במועדון ברחוב קרליבך בתל אביב במהלך מסיבה. "צוות ניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום מצא אותו ללא דופק וללא נשימה. לאחר כשעה של ביצוע פעולות החייאה ממושכות, נאלצו לבסוף לקבוע את מותו", מסר הלר והוסיף כי המשטרה פינתה את המועדון.

בר היה דמות מוכרת במועדונים ומסיבות בתל אביב ותקלט במסגרת מסיבות של "Future Colors" ו-"East of Eden" אותם ייסד. הוא החל לתקלט בשנת 1998 והתמחה במיקסים של האוס עם דיסקו וטכנו. ב-2008 נבחר לדי ג'יי השנה על ידי טיים אאוט תל אביב.

דני בר מתקלט במסיבה של "East of Eden":

האירוע הותיר בהלם את קהילת חיי הלילה. בר נחשב די ג'יי מאוד אהוב בקרב רבים שהתקשו לעכל את הבשורה. קולגות רבות שלו, בהם הדי.ג'ייז עופרי גופר, יותם יוגו ודני תובל השחירו את תמונת הפרופיל שלהם בפייסבוק לזכרו. בפייסבוק של "החתול והכלב", המועדון בו התמוטט בר, נכתב: "משפחת החתול והכלב המומה וכואבת. לאור הנסיבות החלטנו כי מן הראוי להפסיק את המוזיקה בסופ"ש הקרוב. לבנו עם המשפחה".

המוזיקאי ואיש "הקצה", קוואמי דה לה פוקס, סיפר לוואלה! תרבות על האבידה הקשה. "אני מסרב לעכל את זה שאחד האנשים הכי מקסימים שיש כבר לא איתנו. דני הוא אחד האחראים המרכזיים לפריחת מסיבות ההאוס הסולפולי והמוזיקלי בתל אביב בעשור האחרון. בלעדיו לא היו איסט אוף אידן ופיוצ'ר קאלרז. הוא היה מהאנשים הנדירים האלה שמאמינים בכל ביט שהם מנגנים ושמגיעים לעמדה במטרה אחת והיא לשמח ולמלא באושר את כל מי שמקשיב. הוא הצליח בזה ב-100% מהפעמים. כל סט שלו היה מלא נשמה וגרוב נפלא, בדיוק כמו האישיות שלו מחוץ לעמדה. אי אפשר היה להכנס לסט של דני מבלי לצאת מרומם נפש, בדיוק כמו שאי אפשר היה לפגוש אותו במקרה ברחוב מבלי לזכות בחיוך מופלא שיאיר לך את היום. הוא כבר כל כך חסר".

סט של דני בר להאזנה

דני בר בתקלוט בלבונטין 7:

ירון טרקס, הבעלים של מועדון הבלוק, ספד לבר ואמר לוואלה! תרבות כי "כתקליטן ומוזיקאי היה לו כשרון נדיר ואפילו ניצוצות של גאונות. התרומה שלו לסצנה המקומית בכלל ולפופולריות של מוזיקת ההאוס והדיסקו בעיר בפרט, היתה עצומה. כאדם הזדהיתי איתו מאוד בגלל האיכפתיות הגדולה שלו לפרטים הקטנים והאמונה והאהבה העצומה שלו למוזיקה ולתקלוט. להיות די ג'יי היה הדבר הכי חשוב עבורו וזה שהוא מת על העמדה זה מצמרר. ייקח עוד זמן עד שנעכל שזה לא חלום רע". טרקס סיפר עוד כי "הפגישה הראשונה שלי איתו אחד על אחד היתה לפני חמש שנים כשהוא היה בן 24. הוא קפץ אליי הביתה בערב וישבנו ודיברנו על מוזיקה שעות עד הבוקר. אני זוכר שהתחושה שהיתה לי באותו לילה היתה שהבחור הצעיר הזה כל כך מבריק שלא משנה מה יחליט לעשות - הוא יהיה מדהים במה שיעשה".

מועדון הבלוק אף דחה את המסיבה שהיתה אמורה להתקיים הערב במקום עם המפיק והדי ג'יי המפורסם ג'יילס פיטרסון. פיטרסון, איש רדיו 1 של ה-BBC, התייחס בעצמו בחשבון הטוויטר שלו למותו של בר וכתב "RIP Danny Bar".

מבר השסק בתל אביב נמסר כי "אנשי השסק עצובים וכואבים על מותו של חבר קרוב ואיש מיוחד. דני בר, תמיד תשאר בליבנו ומחשבתנו". בהמשך הודיעו אנשיו כי הבר יהיה סגור הערב, לאות אבל. גם מועדון התדר בתל אביב יסגור היום את שעריו ובעמוד הפייסבוק שלו נכתב: "אתמול בלילה איבדנו חבר יקר ומוזיקאי מחונן. אנחנו בשוק. חגיגות הצהריים בתדר מבוטלות והמקום יהיה סגור היום. להתראות חבר, אנחנו כבר מתגעגעים".

  • עוד באותו נושא:
  • דני בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully