וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניה בוקשטיין: "כשאני רואה דמות טובה אני נדלקת"

חגית ירון

4.11.2011 / 16:03

תפסנו את אניה בוקשטיין על הסט של הסרט "מקום אחר" בו היא מגלמת אשה נבגדת ומספרת: "כשקראתי את התסריט כבר התחברתי לדמות". מיוחד

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכת וידאו: רן צימט, תודה למלון רמדה החדש בנתניה)

"מקום אחר" הוא סרט ישראלי חדש המצטלם בימים אלה בכיכובם של אניה בוקשטיין, יאנה גור, אלדד פריבס, מעיין בלום, מולי שולמן ועוד. מדובר בסרטה הראשון של הבמאית המתחילה מיכל זילברמן, עובדה שדווקא הצליחה להלהיב את הקאסט. "אני מתה על זה", אומרת בוקשטיין בהתייחס לעבודה עם במאים צעירים "ורעבים", כלשונה.

הסרט מגולל את סיפורים של שבעה חברים שירדו מהארץ וכעת חוזרים לחופשת מולדת קצרה לכבוד חתונה של חברה טובה. הסרט מתרחש כולו בחדרים, במסדרונות ובמעליות של המלון בו הם שוהים בסוף השבוע של אירועי החתונה. בוקשטיין מגלמת עורכת דין "נחושה" שחוזרת לארץ עם בעלה מפריז, יאנה גור שבה אלינו מהונג קונג, מעיין בלום ומולי שולמן מגלמים זוג הומואים שגרים בלונדון ושבים גם הם לארץ הקודש. במהלך סוף השבוע המשותף מתערערים חייה של עורכת הדין, אותה מגלמת בוקשטיין, כשבעלה "בוגד פעם אחת יותר מדי".

מיכל זילברמן ניצחה לפני כשנתיים בפרויקט "סרט ב-48 שעות" עם הסרט המוקומנטרי "אות משמיים", שנבחר לסרט הטוב ביותר מתוך 89 הסרטים הקצרים שהוגשו. בעבר היתה זילברמן העוזרת האישית של הבמאי אבי נשר וכן עוזרת במאי בסדרה "מקום לדאגה" ששודרה בערוץ 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully