וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שילון פונה לבית חולים באמצע תוכנית הבוקר

אמילי גרינצווייג

4.11.2011 / 11:54

מגיש "יום חדש" בערוץ 2 חש ברע במהלך השידור הישיר ופונה לקבלת טיפול רפואי במהלך הפרסומות. מצבו כעת טוב. בתו: "הוא מתלוצץ עם רופאיו"

דן שילון פונה הבוקר (שישי) לבית חולים בתל אביב לאחר שחש ברע במהלך התוכנית "יום חדש". שילון החל להתנשם בכבדות במהלך ראיון עם ידידיה מאיר ואשתו סיון רהב-מאיר על פרשת השבוע.

טלי מורנו, המגישה את התוכנית לצדו, השתלטה על הראיון ובפרסומות פונה על ידי אמבולנס לקבלת טיפול רפואי. התוכנית לא שבה מהפסקת הפרסומות ובמקומה החל שידור התוכנית "טעמים". במקום טופל שילון על ידי ד"ר אריק אלפר, זוכה "הישרדות" שהגיע להתארח בתוכנית. מצבו של שילון מוגדר טוב ובתו, שדרנית הרדיו, עדי שילון, אמרה בשיחה עם וואלה! תרבות: "הוא מרגיש יותר טוב ואפילו מתלוצץ עם רופאיו. אני רוצה להודות לכולם על הדאגה והאכפתיות".

שילון, 71, המגיש את התוכנית יחד עם טלי מורנו, הודיע לפני כשלושה חודשים על עזיבת התוכנית בחודש ינואר. שילון הוא אחד מוותיקי העיתונאים בישראל, נמנה על צוות ההקמה של ערוץ 1 שם שימש במספר תפקידים ביניהם עורך מבט. עם הקמת ערוץ 2 שימש כמנכ"ל משותף, לצדו של יוחנן צנגן, של הזכיינית רשת. כמו כן הגיש שנים ארוכות את התוכנית המיתולוגית "בשידור חי".

מקשת נמסר בתגובה: "דן שילון פונה מהאולפן במהלך השידור ונמצא בטיפול כעת. מצבו טוב ואנו מאחלים לו בריאות שלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully